наченки на русофобия в Първанов – не ще да лети на Ту 154

Поради небивалия интерес към самолетите на гражданската авиация по света и у нас в този блог, предлагам ви експертното мнение на сайта БГ Фактор от 12 август 2009 г.
Цитирана е статистика на “Бизнес уик”.
В първата тройка на летящите ковчези, оглавявана от един от семейство Боинг (роднините му същевременно са сред шампионите по сигурност), има два съветски самолета- трети е така нашумелият тези дни Ту 154 ( в Иран пък е номер едно по този показател).

В десетката на най-сигурните няма руски самолет.

Топ 10 на “най-опасните” самолети в света:
1. Boeing-737 JT8D
Произвеждан: 1967-1988
Самолети в експлоатация: 517 (към края на 2008)
Фатални инциденти: Един на всеки 507 500 летателни часа (средно за последните 5 години до края на 2008, ако не е посочено друго)
Това е най-старата модификация на Boeing 737, като означението JT8D е свързано с двигателите на самолета Pratt & Whitney. Самолетът все още се използва от много авиопревозвачи в по-бедните държави, които често срещат големи затруднения да плащат дори за основната техническа поддръжка на машините и качествено обучение на пилотите. Близо 30-годишен самолет от този модел, използван от авиокомпанията Itek Air от екссъветската република Киргизстан се разби край столицата й Бишкек през август 2008 г., при което загинаха 68 души.
2. Ил-76
Произвеждан: от 1974-досега
Самолети в експлоатация: 247
Фатални инциденти: на 549 900 летателни часа (към края на 2007)
Разработен от съветската авиационна промишленост, в т. ч. за товарни превози. Използва се предимно от превозвачи от Русия, бившите държави от СССР, Близкия Изток и Африка. През 2003 г. при катастрофа на Il-76 на Революционната гвардия на Иран загинаха 275 души.
3. Ту-154
Произвеждан: 1971-2006
Самолети в експлоатация: 336
Фатални инциденти: на 1 041 000 летателни часа
Най-разпространеният пътнически самолет в повечето бивши съветски републики, изпълняващ рейсове по вътрешни и международни линии. На 15 юли 2009 Tu-154 на иранската авиокомпания Caspian Air се разби при полет от Техеран за Ереван, при което загинаха 168 души. Това бе 4-тата катастрофа на Ту-154 в Иран от 2002 г. насам.

Най-безопасните самолети:
1. Boeing 777
Произвеждан: от 1995-досега
Самолети в експлоатация: 742
Без фатални инциденти
Най-новият широкофюзелажен модел на Boeing в експлоатация досега не е имал нито един фатален инцидент за повече от 19 000 000 летателни часа. Най-близкият случай до това, бе през януари 2008 г., когато Boeing 777 на British Airways извърши “търдо кацане” на лондонското летище “Хийтроу”. Инцидентът, предизвикан от ледени кристали, запушили горивно-масления терморегулатор (fuel-oil heat exchanger), завърши с 13 ранени, без смъртен случай.
2. Airbus A340
Произвеждан: от 1993-досега
Самолети в експлоатация: 341
Без фатални инциденти
Моделът A340 има в “трудовата си характеристика” над 13 000 000 летателни часа без фатален инцидент. Въпреки чудесната му летателна статистика, малко авиокомпании го поръчват, тъй като има 4 двигателя, което го прави по-неизгоден като разход на гориво, в сравнение с двумоторните, далекомагистрални модели като Boeing 777 и Airbus А330, например. През август 2005 г. A340 на Air France изхвърча от пистата при кацане в Торонто по време на буря. Инцидентът доведе до разрушаването на самолета, при което пострадаха 43 души, без смъртен случай.
3. Airbus A330
Произвеждан: от 1993-досега
Самолети в експлоатация: 577
Без фатални инциденти до 1 юни 2009 г.
Първата катастрофа в историята на модела стана на 1 юни т. г., когато Полет 447 на Air France падна в Атлантическия океан, на път от Рио Де Жанейро за Париж. При катастрофата загинаха всички 228 души на борда, като впоследствие бяха открити телата на само 50 от тях, а “черните кутии” така и не бяха намерени. Причината за катастрофата все още не е уточнена. Към края на 2008 г. A330 имаше статистика от 12 600 000 летателни часа без фатален инцидент.
4. Boeing 747
Произвеждан: от 1970-досега
Самолети в експлоатация: 935
Фатални инциденти: на 17 358 500 летателни часа
Сблъсъкът между два Boeing 747 на пистата на Канарските о-ви през 1977 г., който отне живота на 583 души, си остава най-смъртоносната катастрофа в историята на авиацията. Като цяло обаче, “Джъмбо джет” има завидна сигурност на полетите, със само 18 фатални инцидента за почти 40 години служба. Последният от тях стана през май 2002 г., когато 747 на China Airlines се разцепи във въздуха на път от Хонгконг за Тайван, убивайки всички 225 души на борда. Разкъсването на фюзелажа бе предизвикано от износване на метала на мястото на извършен по-рано ремонт.
5. Boeing 737 NG
Произвеждан: от 1997-досега
Самолети в експлоатация: 2 583
Фатални инциденти: на 16 047 900 летателни часа
“Следващото поколение” на Boeing 737 замени по-ранните модификации и не бе изненада, че статистиката му за полетна безопасност е в пъти по-добра. В характеристиката му са записани само 3 катастрофи с общо 277 жертви. Последният фатален инцидент с тази модификация е от февруари 2009 г., 737 NG на Turkish Airlines катастрофира при опит за кацане на летище “Схипхол” в Амстердам, при което загинаха 4 членове на екипажа и 5 от пътниците на борда.

6. Boeing 767
Произвеждан: от 1982-досега
Самолети в експлоатация: 867
Фатални инциденти: на 14 895 100 летателни часа (до края на 2006)
767 на Boeing е широкофюзелажен самолет със средни размери, изключително популярен сред авиопревозвачите в САЩ и по света за далечномагистрални полети. За последните 20 години има на сметката си само 3 катастрофи с 536 жертви (плюс 157 души, загинали със 767-ците на United и American Airlines ударени от терористи в Кулите-близнаци на Световния търговски център в Ню Йорк на 11 септември 2001 г.). Последната катастрофа на този модел е от април 2002 г., когато лайнер на Air China се разби при кацене в южнокорейския град Бусан, при което загинаха 128 души.
7. Airbus A320
Произвеждан: от 1988-досега
Самолети в експлоатация: 3 604
Фатални инциденти: на 14 050 200 летателни часа
A320 и “сестринските” му модели – по-малките A318 и A319, и по-големият A321, са най-популярните в света сред нискобюджетните превозвачи и традиционните авиокомпании за полети на къси и средни разстояния. Въпреки, че небето по света кръстосват над 3 600 такива машини, като цяло моделното семейство има само 8 катастрофи с 597 жертви за последните 20 години. A320 бе самолетът, участвал в “Чудото на Хъдзън”, когато кап. Чесли Съленбъргър (cap. Chesley Sullenberger) приземи машината на USAirways в реката насред Ню Йорк на 15 януари 2009 г. – с два повредени двигателя след среща с ято птици, но без нито една жертва на борда или на земята.
8. Boeing 757
Произвеждан: 1982-2005
Самолети в експлоатация: 973
Фатални инциденти: на 13 744 400 летателни часа (към края на 2003)
757, разработен като заместник на 727, все още се използва от много американски авиокомпании в т. ч. American, Delta и United, както и от много световни авиокомпании. На сметката му има само 5 катастрофи с 436 жертви (без двата 757, разбили се при терористичните атаки на 11 септември 2001 г. срещу Пентагона и в полето край Шенксвил (Shanksville), Пенсилвания).
9. Boeing 737 CFMI
Произвеждан: 1984-2000
Самолети в експлоатация: 1 796
Фатални инциденти: на 4 836 900 летателни часа
Boeing произвежда общо 1 988 машини от това второ поколение на модела 737 и почти всички от тях още обикалят света. CFMI бележи двигателите на лайнера, създадени съвместно от General Electric Co. и френската група Snecma. През август 2008 г., 16-годишен 737 CFMI на руския авиопревозвач Aeroflot Nord, се разби край Перм, Русия, убивайки всички 88 души на борда.

Най-разпространеният пътнически самолет в повечето бивши съветски републики, изпълняващ рейсове по вътрешни и международни линии. На 15 юли 2009 Tu-154 на иранската авиокомпания Caspian Air се разби при полет от Техеран за Ереван, при което загинаха 168 души. Това бе 4-тата катастрофа на Ту-154 в Иран от 2002 г. насам.

——————————————————————————————————————–

В друга статистика, която вече може да прозвучи досадно в един блог, който не е специализиран по темата, сред най-продаваните за граждански цели самолети в света се появява руска марка на 18-то място в класацията.

От себе си ще добавя само, че в пристъп на внезапна русофобия самолетът Ту 154 на българския президент Първанов получи забрана да лети в светлината на мъглата около катастрофата край Смоленск. Май някой тук се съмнява в сигурността на руската машина въпреки категоричните твърдения за вината на полския пилот за катастрофата и също толкова рязкото отхвърляне на версията за шести, успешен най-накрая опит на полския президентски Ту 154 да катастрофира ?

Излиза ,че Първанов се проявява почти като предшественика си, русофоба Стоянов. На пресконференция в чужбина Петър Стоянов каза на един руски журналист, че обича Русия, но България му е по-мила.

Първанов също показва наченки на русофобия: обича Русия, при това безкрайно – доказал го е. Но явно милее за кожата си повече.

53 мнения за “наченки на русофобия в Първанов – не ще да лети на Ту 154”

  1. Иво, ма ти май наистина си графоман. От нямане какво да правиш. Вземи си намери сериозна работа и ще ти олекне.

  2. Честно казано,развитието на темата за полската трагедия леко ме озадачава. Чета нередовно,но за сметка на това-наведенъж и като че ли забелязвам посока,според мен странна,в която върви дискусията.
    Обнадеждаващото и начало,което вдигна на крак дежурните по блог комсомолци, някак твърде бързо се трансформира в спорове за предимствата и недостатъците на съветската нАука и техника.Направо екзотична ми се струва идеята,че Русия ще защитава несъществуващия световен престиж на самолетостроенето си.Вкрайна сметка тя може да продава само насила самолети на страни като Бенецуела и Северна Корея,дори да са само с по едно крило,но за свободния пазар дори не би могла да мечтае.
    Светкавичните заключения на руснаците и реакциите на дори най- верни кутрета,като нашто гоце сякаш ни вкарват в дилема – пилотите ли са виновни или техниката,техниката или пилотите.Едни се опитват да овардят престижа,други се тревожат за безопасността си.А за привържениците на пъклени конспиративни теории място не оставааа.
    Само че ако лишим сюжета от имагинерния руски аеропрестиж ще се окаже,че путин (с извинение) и гоцето се опитват да скрият нещо още по- друго. В тази връзка ще припомня още веднъж първия виц след атаките срещу Ню Йорк и Вашингтон на 11 септември.Всъщност ще се опитам,тъй като първия път не успях,може би сега ще поостане по-дълго,тамън ще разбера дали е забранен. Главен герой е путин(пак с извинение),който събудил Буш посред нощ,за да му поднесе съболезнования по повод страшната трагедия-в еуфорията забравил за часовата разлика и изпреварил събитията.
    Много ми хареса сравнението на катастрофата край Катин с блъскането на еврейски самолет в комина на крематориум.Защото е много точна.Толкова много полски политици и военни наведнъж-при другите.Като за назидание.

  3. Драги Иво, то бива, бива, ама май много и стана солта на тази чорба със самолетите! Други теми нямате ли? Бих Ви предложил да се позанимавате малко с аритметика, освен ако и там не сте компетентен като в самолетостроенето, ама не ми е работа. Номер 1: Днес по улиците на страната има 700 000 неправилно паркирани автомобили. Ако еднократно бъдат глобени собствениците им с 50 (петдесет) лева, колко кинти ще влязат в хазната? Номер 2: По 340 000 дадени разрешения за строеж през последните петнадесет години, реализирани са около 65 %. За тези около 200 000 сгради, при повече от половината няма подадена данъчна декларация по смисъла на закона за облагане с местен данък. 100 000 нарушителя, по 350 лева глоба, плюс 400 лева данъци само за 2009 г., плюс … и т.н., колко станаха? Наистина не ми е работа, а на Вас каква Ви е работата?

  4. Мен пък ме кефи постоянството на Иво, с което пише за лъжеца- козелоубиец Гоце.

    На Гоце ежедневно трябва да му се напомня, че е лъжец, защото той е толкова нагъл, че един ден, ако се пропусне и почва да си вярва.

    Като го е хванало шубето таман ще си седне на задника, че се съдра да го мъкне по световни спортни мероприятия и авджилъци.

  5. незамисимо, че един от моделите на Боинг 737 е сред най-рисковите самолети, нека припомня отново, че компанията с най-много полети и без никакви фатални инциденти и жертви поддържа парк само от самолети Боинг 737.

  6. По повод нещастието над Смоленск си спомних, че някъде прочетох, че точно тази година руснаците са поканили официално за помена ВИП гостите, защото ,преди, този ден на убийството на 22 хиляди поляци, се е споменавал при частни посещения и малък брой хора. Та, затова не се учудвам, че има доста хора,подкрепящи конспиративните теории. Нещастни съвпадения съществуват и дори официално да бъдат опровергани тези предположения, пак ще останат някои съмнения.

  7. Към Яне:

    Не, нямам друга работа, а темите си определям сам, както вие сам решавате да ги четете ( или?).
    А като искате, пишете си статии по вашия си списък. И не гълтайте “пресолени чорби”, освен ако не сте мазохист.

    Няма ли най-сетне да разберете колко нелепо е да се оплаквате от мен, при положение че не ви се натрапвам, а вие натрапвате на публиката мнението си за автора, когото четете доброволно?
    Самоизмъчвайте се, щом ви харесва, но не занимавайте околните с писъците си. Пречи на писането. После няма да има какво да оплювате.

  8. Вашата прекомерна злоба към Президента вече прекрачва нормалното и ако до сега в такива като мен имахте подкрепа, сега смятам, че Вие просто използвате перото си и връзките в медиите, за да си разчиствате личните сметки с Президента. Омразата не е най-добрия съветник на никого. Аз вече не Ви подкрепям, защото не искам да живея във вечните конфликти на мижитурки като Вас. Защо никой никъде не Ви иска. Злобен и отмъстителен и най-вече несправедлив и кариерист. Това сте Вие.

  9. Към Пенчева:

    Горкият президент, колко му е тежко само, да го ожалиш. Ама добре, че си има защитници от такива могъщи злодеи, като мен, които го спасяват от ужасяващата заплаха от някаква си мижитурка.
    А всъщност, пенчева, мижитурството е тъкмо това: да заставаш на страната на един разпасан властелин срещу някакъв си несправедлив карерист и мижитурка. Това сте вие.

  10. Удивителен е този “янеманталитет” – все едно някой да дойде в хола ви, да се настани на канапето, да изпружи крака на масата и да почне да ви кори, че пердетата ви не са в подходящия тон, а пък тия килими що изобщо ги търпите, нямате ли си друга работа, че ги тупате периодично…Удивителна всъщност тук е тази пълна липса на респект към личното пространство на другия. Не дай, Боже, ако пък “милозливо” защитим личното пространство на някой “абсолютен престъпник”. Такива ми ти невчесани асоциации…

  11. След като човек види тази статистика,трябва да е малоумен или престъпник ,за да си помисли дори, да поръчва руски ядррен реактор,макар и по евтин!НЕТ,спасибо!

  12. Do Pencheva

    Ti poznavash li Ivo Indjev?

    Az ne. ako i ti ne – ocenkite ti sa neumestni.

    za smetka na tova az poznavam poveche BG Gotze ot sirishtnik. I moga da kaja che ocenkite na Ivo Indjev za nego sa dosta tochni.

    Ako mojeh i az shtiah vseki den da pisha kato Indjev. I da kazvam istinata za Gotze ot Sirishtnik.
    Koito e edin napalno sluchaen donosnik, stanal prezident, samo zashtoto e bil donostnik.

    Tova e istinata.

    taka che po-leko sas zlobnite ocenki. Kakto kazvash sama Омразата не е най-добрия съветник на никого.

  13. Пенчева, вероятно и 158 БЪЛГАРСКИ парламентаристи избрани от народа, които поискаха отстраняване на президента са мижитурки, отмъстителни, злобари, несправедливи и кариеристи. Очевидно не си способна на нормално мислене.

  14. към ПЕНЧЕВА
    нещо имаш проблем с ценностната си ситема? или проектираш собствени чувства върху други(много поздрави от татко фройд).
    полит.сатанизъм е това което ти защитаваш. виж за справка няколко факта, а сама си направи изводите…логични, не емоционални.

    1.Филип Георгиев Боков е роден в София на 3 юни 1948 в семейство на видния БКП деец Георги Боков, който е главен редактор на официалния печатен орган на комунистическата партия в. Работническо дело и секретар на ЦК на БКП.
    първанов си го взема за съветник…, съвети за подмолни интриги и вероломство.
    например , как да омаскарим джанков…
    2.Историята на фамилията Бокови започва от Якоруда, Благоевградска област, където е роден Георги Боков. Градът е в близост до Банско, Разлог и Белица. От Якоруда е и Зорка Първанова, съпруга на президента Първанов.
    3.Да,след девети септември Георги Боков,бъдещият главен редактор на в-к \”Работническо дело\” убил с ритници главен редактор на в-к \”Щурец\”-Райко Алексиев.Убил го с classова омраза.А се приказва,че му свил кожената дреха и я наметенал на гърба си.Като дългогодишен председател на Съюза на дружествата на художниците Райко Алексиев организира подпомагането на бедстващите си колеги, останали без покрив. Той издейства от Министерството на финансите сумата от 2 млн. лв., която спасява от гладна смърт семействата на много нещатни художници, евакуирани в различни села на странатаРайко Алексиев е набеден за народен враг, тъй като е рисувал карикатури на Сталин.
    мисля , че в дания преди година имаше случай с карикатури на …мухо-(масло и
    мед) и съветските талибани нещо се бяха разшавали
    т.е. те са си от едно котило. селски тарикати докопали се до властта чрез подлост, интриганство и служба на чужда държава , а може и на кгб.користни егоисти. допустимо е да са координатори на паякат.

  15. „Наистина не ми е работа, а на Вас каква Ви е работата?“

    Яне

    Към Яне:

    Не ти е работа да се изживяваш като главен редактор или цензор на блога, а виж предложенията можеш да подпишеш с името си и да ги пратиш на отговорните лица и инстанции – тогава ще ти повярвам, че си съвестен гражданин.

    „Аз вече не Ви подкрепям, защото не искам да живея във вечните конфликти на мижитурки като Вас.“

    Пенчева

    Към Пенчева:

    Малии, Пенчева, недей така, моля ти се! Като майка към майка те моля –
    Не спирай с подкрепата си, че не го виждам иначе завалията…!

    Впрочем, би ли споделила как го подкрепяше досега?

  16. Помните ли го това: съветските часовници – най-бързите в света! 🙂

    И искам предварително да се извиня на г-н Инджев за това, че си позволявам да направя забележка на неговите читатели, но е хубаво всички да си спомним защо започна тази поредица за съветските (неясно защо сега наричани руски) самолети.

    Полският президент (заедно с още над 90 души, в това число множество високопоставени полски чиновници) загина в Русия на борда на съветски самолет. Да търсим вината в самолета не е опит да се наклевети Русия (макар че какво пречи?), а е опит за търсене на истината. Така се постъпва винаги – разглеждат се всички възможни версии. Точно както при катастрофите със съветски автомобили автомобили се допуска възможността и за техническа (конструктивна, проектантска и всякаква друга) причина.

    Но от друга страна, четейки някои от коментарите, за пореден път се убеждавам, че за България Русията е опасна, ама още по-опасни са русофилите (петата колона)…

  17. Първанов – не ще да лети на Ту 154???
    Яз това го знам бе.Мене жокер ми не требе.Гоце и без това няма за къде да лети.Те от Москва ще му изпратят специален като дойде време да си го прибератА дано е по-скоро.

  18. Изпитвам безкрайно задоволство да чета материалите на Иво Инджев. Много често ми се случва да намеря в тях собствените си мисли. Благодаря Ви, господин Инджев, че пишете толкова често защото в последно време бях започнала да се чувствам на самотен остров!

  19. … от Москва ще му изпратят специален като дойде време да си го прибератА дано е по-скоро.

    лелееееее…Прости ,Боже!Много простотии надрънкахме!

    😀

  20. Изобщо не са простотии, спомнете си Шрьодер как си го прибраха на топла службица в Газпром с годишна заплата от 1 милион евро, след като обслужваше руските енергийни интереси години наред, докато беше канцлер…

  21. има безпрекословна практика в авиацията-при катастрофа на самолет се спират всички от този тип докато се установи причината за инцидента-и това не зависи от Гоце или Боко или Иво.Уважавам Ви но наистина станахте досаден с тази тема-все пак не сте специалист в областта а правите заключения….несериозно е

  22. Към тодор:

    Защо четете несериозни неща- случайно да ви карам насила?
    Щом съм ви досаден, четете друго. Толкова е просто, че чак се издавате!
    Освен това откровено лъжете – не правя никакви заключения. Може би тъкмо в тази област сте специалист?

  23. Колко злоба и омраза лъха от лаещите кучета (Писател, Пенчева, Яне, Ника, и много други „знайни и незнайни воини”) по И.Инджев! Да ги съжалиш горките и подиграеш, че четат истини и мнения, които не харесват! Не е носталгия по миналото тази им реакция – това е спонтанен израз на паническия им страх за собственото бъдеще, нищо че са толкова много – знаят че са обречени. За други от тях е просто дежурство, но и те съвсем не са малко.
    Представям си пък членовете на ловната дружинка на (п)резидента как старателно се ровят в интернет и се дразнят от всяка дума срещу него. Тяхното дежурство, обаче, е постоянно, несменяемо, денонощно – завалиите!

  24. несериозното е да се сравняват Лада и Мерцедес…а иначе вярвам че повечето хора които Ви четем сме по-скоро русофоби и няма нужда да се убеждаваме до безкрайност в това какво представлява Русия. Ще се радвам ако направите анализ на ситуациятя в Полша-оставете ги самолетите на специалистите

  25. Личен проблем, нали?! Защо се фиксираш на тази тема по пози отвратителен начин?! Искаш да убиваш хора. Ще кажеш, че Първанов не е човек. Голям грях! Прави са хората да те определят за графоман, при това неблагодарен.

  26. Атанас : Абе защо влизате тук? Само да правите лични нападки или какво ? Не ви ли е малко неудобно така злобничко да хапете и обиждате! Дори изводите ви са измислени само, за да си намерите основание да ОБИДИТЕ.

    Като не ви харесва автора, просто не влизайте, ама то не е до това…..

  27. Ок де, нека се върнем на темата.
    Г-н Караиванов каза:
    “А за привържениците на пъклени конспиративни теории място не оставааа”
    Как да не остава … В главата ми се въртят няколко мисли:
    1. Как така ще оставят технически непроверен самолет, в който ще се качи държавния елит?
    2. Версията с вината на пилота е доказуема (също и манипулируема)
    3. Дипломатическият език на Путин около събитията си е типичен за руската школа.
    4. Спомням си за трагедията с Курск и бруталната (иначе заслужаваща внимание) история на събитията, описана в един от броевете на L’ Europeo.
    А ся де …

  28. Няма как Гоце да не е главен герой. Съдбата сякаш си направи шега, поставяйки тази гротескова фигура, събрала всичко най-мразено от последните 50 г., за лице на една така и не намерила истинския си образ държава. И намери и летописец на тази фигура в лицето на г-н Инджев, за което със сигурност историята ще му е благодарна.

  29. Към Doni
    Не е честно!Аз уважавам господин инджев!Нямам ли право на свое мнение или ти си за диктатура ?

  30. Сега, в този труден момент за руската авиация, Първанов трябва да докаже своята любов към Русия. Именно като избере руското и напук на грозните клевети продължи да лети с ТУ-то. А иначе, всеки знае да обича Русия от топлото кресло в Газпром…
    Първанов, бъди мъж и русофил докрай!

  31. Естествено, че никакви наченки на русофобия няма у Гоце. Просто се включва или е включен в кампанията по прикритие на причините за инцидента с Полския правителствен ТУ 154! Просто никой да не си помисля за организиран държавен тероризъм, така характерен за имперската политика на Русия по опита от последните 2-3 столетия! Очевидно да пострада “репутацията” на Руско-Съветската техника е за предпочитане, макар и това да е “свидна” жертва за Руският шовинизъм и грандомания.
    В случая Гоце е по-комичен даже и от Мечо Пух, който за да прилича на малко облаче, кара Кристофър Робин да се разхожда с чадър и гледайки към “облачето” да повтаря на висок глас: “Ох, ох, май, че ще вали!”

  32. Точно така,GB. В противен случай ще можем ли да си позволим лукса при всяка катастрофа нейде по света с избрания от властта модел,веднага да сменяме техниката?!

  33. Поздравления, г-н Инджев! Явно много яко засягате преклонението на някои мухъли /Пенчева и сие/ към любимия им вожд, че толкова яростно Ви нападат. Или са мазохисти или наистина им се плаща за да четат блога. Попаденията Ви винаги са точни.

  34. Първанов, бъди мъж и русофил докрай!

    Posted by Dianе Lane | април 13, 2010, 19:03

    Grajdanko Dianе Lane, аз също си падам малко феми-ниска т.е. миньонче съм ,но не бих си позволила да обидя така жестоко мъжете.
    Можеш ли на един охльов да кажеш „БЪДИ ОРЕЛ!“?

  35. ХА,ХА,Гоце не щял да лети?!?Че него никой и никъде не го канят,за къде да лети??Освен за сафари!Дори и корейския диктатор е имал повече официални посещения.Стана като приказката за нелегалния живот на Т.Живков-никой не го е търсил,но той се е криел?!?И сирищенския цървул никой не го кани,но…….той нямало да лети?!?

  36. Не смятам, че Пенчева и сие са случайни читатели. Просто са като Гоце – агенти, доносници, кгб-ци и пр. И това им е работата – да ни мачкат, манипулират, обиждат и ако могат да ни съсъпят. Лично пространство ли – това е само тяхното, ние нормалните хора нямамае право на такова. Споделям мнението на други читатели от форумите, че всички горепосочени боклуци са активирани във връзка с полската трагедията. И ни натякват, че не трябвало да плюем Гоце. Да се поучим от уважението на поляците към Качински. Ами, кой каквото си е заслужил. Потресен съм от новината, че Гоце ще присъства на погребението на полския президент. Не смятам, че мястото му е там – той няма морално право на това. Надявам се, че всички останали световни лидери, шкл. полските, ще му покажат презрението си.

  37. Gospodin Ihgjev,iasno e na vsi4ki ni ,4e e nalice palna mobilizacia na partiinite 4lenove v podkrepa na tozi POZOR za Balgaria-GOCETO-ne im obra6taite vnimanie,te sa energiini vampiri,ne6tastnici mizerni…Izvinete me,no niamam kirilica.S nai-dalboko uvajenie kam vas ,zaradi tova,koeto pravite!Vie ste istinski BALGARIN I PATRIOT,a ne ruska podloga!

  38. Ааааа,агитката “Аз не съм червен “-мухъли,боклуци,нещо много взе да я кара през тръните.
    Я се вземете в ръце !Барак Обама е стиснал ръката на Медведев във връзка със взето решение да закрива завод за оръжие.
    А вие тука …айде да не ви падам до нивото.
    Я ми кажете ,можете ли да погледнете в невинните очиички едно руско детенце на 10 годинки и да му кажете-мразя те ,защото си родено в скапана държава и бъдещето ти е предопределено.Всеки заслужава своето място под слънцето,дори и руснаците ,защото едва ли има народ ,дал толкова жертви ,падал и отново ставал.
    А ето едно стихотворение от Трендафил Акациев за всички ,които мразят руснаците:
    Вражеско – интимно

    Мразя те, мразя, враго льо.
    Враго льо, диверсантино.
    Враго льо, дезертьорино.
    Враго льо, саботьорино.

    Мразя и твойта врагиня.
    И твойте ситни врагчета

  39. у Първанов – наченки на русофобия
    на Ту 154 не ще да лети!
    България вече загроби я,
    отдал се е на “Газпром”-ски мечти…

  40. Най-големият руски авиопревозвач „Аерофрот” ще изведе от употреба самолетите Ту-154М, съобщи РИА Новости.

    На 31 декември лайнерът направил своят последен рейс SU736 от Екатеринбург в Москва.

    Почти 40 години Ту-154 превозваше пътниците на „Аерофлот” по вътрешните и международните линии.
    Неговата експлоатация започва през 1970 г.

    “Аерофлот” ще замени старите самолети с лайнерите A320.

  41. Към Ника:

    Най-големият руски авиопревозвач „Аерофрот” ще изведе от употреба самолетите Ту-154М, съобщи РИА Новости.

    На 31 декември лайнерът направил своят последен рейс SU736 от Екатеринбург в Москва.

    Почти 40 години Ту-154 превозваше пътниците на „Аерофлот” по вътрешните и международните линии.
    Неговата експлоатация започва през 1970 г.

  42. Гражданко Цеца, изглежда не сте схванали, че целият ми пост е една ирония. Първанов за мен е толкова мъж, колкото съпартиецът му Сиси (С.С.-Сергей Станишев).Смятах, че е ясно:))

  43. “Гражданко Цеца, изглежда не сте схванали, че целият ми пост е една ирония.”
    Дайана Лейн

    Мислех си, ама после пак си мислех и накрая забравих, че може и да е ирония. Как и да е, все някакси ще е – няма да си връзваме кусур, я 🙂

  44. Към Ника:

    Като се имат предвид сексуалните наклонности на автора, той това невръстно руско детенце, ако го набара самичко… Така де. За останалите не знам.

  45. И кометарите във форумите и блоговете са като всяка “българска” работа – всеки казва на другия кое как се прави. Пише човека, браво. А коментарите отдолу, повечето пълна боза, породена от безделие. Я на работа!!!

  46. Думата, която най-често се чува след Смоленската катастрофа е Помирение. Помирението ще легне в основата на бъдещите на полско-руските отношения. Само в тоя блог Думата беше сменена с Ту-154. За какво Ви е това Ту? След пет години това Ту ще бъде годно само за музеите на анвиацията и за самолет-ресторанти из парковете. Къде го влачите вече пет дни? И с какво ви заплашва Помирението, та даже се страхувате да го произнесете. Да бяте прочели поне непрочетеното от Президента Качински Слово!

  47. Отвратителни, страхливи и подли съветски псета! Вашата специализация е в това да се занимавате с доноси и мръсни клевети. Просто природата ви не позволява да простите никому, който не се поддава на ваш контрол.
    Гарантирам ви, че скоро ще ви се наложи да минавате в нелегалност или пък емиграция в любимата ви страна. А може пък тогава и за тази ви дестинация вече да е станало късно, защото в сегашния си посткомунистическо-кагебистки вид Русия няма как да просъществува дълго.

  48. Към Тъп:

    И упорит си упражнението да ми обясняваш какво да пиша. Пиши си в твоя блог и си чети траурните речи.
    Ама що за началници пъплят тук – не ви ли стана ясно, че не можете да ме карате да ви угаждам. като не ви харесва, не четете.

  49. В моя блог коментар като този на “Живко М.” щеше да бъде изтрит на секундата.Боже,колко мъка има на този свят.И колко много жалки хора.

  50. към joro:

    По този повод ( макар и не по темата, както понякога пишат коментаторите), да Ви кажа, че съм “против” Русия, колкото са и доста руснаци.
    Може да са малцинство, но ги има. И не са несъгласни огромният потенциал на Русия да бъде употребяван срещу интересите на самите руснаци, желаещи да живеят добре в най-богатата на ресурси държава, вместо да са пионки в параноичен сценарий на някакво псевдовеличие за сметкана руския човек – и на съседните народи, третирани като инструменти на тази колониална политика от времето на 19-ти век.

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.