Пореден донос-пасквил на съветофил

Написахме им на лозунги като за олигофрени – да е ясно и декларативно, но точно като такива разбраха думите ни от “Дума”. Ти им пишеш на плакат “ Не сме русофоби, но не сме и роби”, а те ти излизат със статия:

Русофобията като диагноза
Лилия Томова
24. Януари 2011, брой 19

Удивително е какви съчинения кънтят в кухите глави на влюбените във всичко съветско, които се опитват да придърпат и руското, за да покрият тази срамотия. Ето малко текст от въпросната Томова, в който е пълно с фактологически лъжи за “усмихнатите младежи” със знамената на Че Гевара ( които ни псуваха като хамали на “фашистки пу…”), макар същите с нечовешка злоба да наричаха “фашистки свине” хората от законния митинг на 9 януари, заканвайки се да върнат всички вкупом в концлагерите ( изброиха ги в специален клип в интернет – не забравиха да добавят като дестинация и Сибир).

Ако това са им “усмихнатите младежи”, представете си какви истински “симпатяги” стоят зад гърба им, въоръжени с реваншизма на озверелите от провала на т.н. комунистически идеал на живота им.

По-нататък развилнялата се другарка продължава да стреля напосоки в тълпата с внушения за нещо, което сама си измисля срещу “първичните хора”. За нея не може да има свободни хора, протестиращи по своя воля – те са “доброволци” и изпълняват поръчки на недобре осведомени поръчители”! Какъв огледален образ за света, рисуван от човек, който не може да си въобрази нещо друго, защото му е непонятно някой да проявява свободна воля без партийна команда и съответно решава да сподели кошмарите си:
“…нови “доброволци” на омразата отново надигнаха гласове – да рушат паметници. На Червената армия (на първо време), защото, като хора първични и изпълняващи поръчки от може би недобре осведомени поръчители, не знаят, че мемориалите на признателността и обичта към руските хора у нас са много повече от 400. Без да броим гробовете в руските военни гробища, на починалите от раните си момчета в нашата страна. И за които България през всичките години на прехода и на т.нар. ни демокрация продължава безшумно, но всекидневно да се грижи. И не ги оставя без цветя и в забвение.”

С кого спори тази другарка? Прави ли разлика между реалните руски жертви от преди повече от 130 година и липсата на такива през септември 1944-та, през която цяла България става жертва на вероломната съветска окупация срещу неутрална България и червената армия се превръща в надзирател, подбудител и охранител на кървавите безчинства на своите слуги в България? Явно не може и не иска.

Ето още лъжи за събитието ( на което не е била, но преразказва в опит да надмине гадостите, изписани от нейния колега по дивна злъч Александър Симов, който сътвори невероятен пасквил с обидни квалификации срещу възрастните хора от мълчаливия митинг):

Видя се, че на “протеста” за събарянето на паметника на Съветската армия се събраха около 200 души. Срещу също поне толкова млади хора, които го защитаваха с усмивки и с цветя. Няма защо да не вярвам на колегата Сашо Симов, който свидетелства като очевидец, репортер и участник-бранител, за състава на протестиращите – реститути, озлобени възрастни, ама много възрастни хора, с блеснали очи, доколкото на тези години очите могат да блестят, и с думи, дето не са за нашата ДУМА. “
Значи не с яйца, шумни свирки и крясъци с обиди, с чуждоземни идоли като Че Гевара – а с усмивки и цветя…А и били “поне “ колкото другите ( макар да бяха точно 47 хулигани срещу хора, достатъчни да обградят паметника, както и сторихме).

И разбира се, след обобщенията в истеричните нападки срещу хората от законния митинг, другарката си идва на думата, занимавайки се с моя милост. И какво е най-гадното в моя облик? Ами комунист и ченге, че и доносник ( техният другар Румен Петков в качеството си на вътрешен министър ми се извини публично за употребата на тази лъжа по мой адрес, но в “Дума” явно предпочитат да продължават да замерят набелязания враг с характерните за тяхната среда нечистотии). По логиката на днешните отчаяни комунисти всеки, който е бил в тяхната кочина, е длъжен да излежи примирено наказанието си, че се е родил там, доживотно. Онези, които го правят, са верни другари, достойни бойци на тихия фронт, защитници на социалистическата родина и т.н. А измъкне ли се някой от помията им – чака го заклеймяването на грухтящите в нея!

Но на такива, като тях, искам да разтълкувам още една част от лозунга, който се правят, че не забелязали. Да, не желаем да сме роби. А робските въстания се вдигат именно от бивши роби и червените робовладелци се влудяват от омраза при мисълта за това, умирайки от ужас да не им го върнат тъпкано (както биха направили самите те, ако им “паднат” враговете). Треперят, защото съдят по себе си.

Ето как го е формулирала от името на “много и много българи” тази припадаща си по комунизма другарка в своя донос:

“ Искането на много и много българи е да не късаме страници от учебниците си по история, както и да не се позволява на един бивш професионален доносник да се изживява като чистата съвест на българската демокрация. Защото наистина “гадните комунисти” понякога са единствената светла сила във вселената, колкото и това да не се харесва на някои хора.
Аз лично не се ядосвам. Няма защо. Децата ми са до мен. И също като хилядите българи с памет знаят и помнят кой ни е освобождавал. И също като другите поставят цвете пред паметниците. До мен са и повечето от младите ми колеги, някои от които са на годините на децата ми. Така че “червените бабички” (и дядовци) сме на мястото си, в истинска общност с поколенията след нас. А децата продължават нас. И помним спомените на родителите си и на техните родители как Съветската армия е влязла у нас под звуците и с маршовете, изпълнявани от българските военни оркестри. От границата та чак до София.
А другите… Как да им се сърдим? Махнете всеопрощаващо с ръка! Русофобията в България винаги е била диагноза.”

Благодаря за такова “всеопрощаване” – то е точно като вица за онзи, който държал жена си през балкона за косата и й казал, че я освобождава – пуска я!

Отивам да си взема душ…

49 мнения за “Пореден донос-пасквил на съветофил”

  1. Винаги ми е правило впечатление, че българските комунисти-русолюбци обичат да се самоубеждават, че са говорители на “народа” (въпреки че никой не ги е упълномощил) и да говорят от името на всички българи. Но това им е най-малкият проблем – не само те използват този похват. Сериозното им заболяване е, че си изграждат някакъв измислен от тях свят, в който историята е различна от тази която се е случила в реалния, резултатите от историческите събития са други, а не фактическите, съответно с голям замах вадят съвсем различни изводи от тях. Много от тях практически са убедени, че СССР/Русия не е изгубил/а Студената война, че комунизмът не е тотално провалена човеконенавистна идеология, упорито настояват, че съвременна България е “по-зле” от фалиралата тодорживкова губерния и най-вече, че била “слуга на САЩ”, въпреки че за всички е ясно, че Родината ни (на тези на които родина ни е България, а не една по-североизточна държава) си е направо руски Троянски кон, както и руските официални лица “нежно” я наричат. Разбира се да живееш в паралелна Вселена, продукт на собствените ти объркани мисли и желания е проблем за личността, и това си личи при всеки опит някое от тези лица да вземе отношение по обществено-значим въпрос.
    Чудя се къде бъркаме останалите – защо не можем да излекуваме тези очевидно болни хора, или поне да облекчим страданията им? За мен поне е очевидно, че те страдат много, тъй като подобна злоба, омраза, жажда за мъст, могат да бъдат рожба само на сериозно страдание.

  2. kak ne se umorqvat da nari4at 4ernoto bqlo tezi hora nemoga da razbera.ot4aivam se,kato za 20 godini dori i komunisti4eskiq im izkas i patos e ostanal nepokutnat.tozi inat na guznata im suvest gi e otrovil otvutre.po edna slu4inost sum zavur6il istoriq i imam otli4na ocenka v 3-ti kurs istoriq na rusiq.napravo se 4udq kade e moralnoto,a i intelektualnotoo nivo na tezi pisa4i.Duma li sa rabotni4esko delo li sa nzn.

  3. Аз не знам как е възможно вестника на една парламентарно представена партия да изглежда по този начин. Едно е на защитаваш определена политика и политици със съответния плам и каквото там се изисква, за да пишеш все пак в партиен вестник. Но това е неописуемо. И понеже се надпреварват да ни слагат диагнози, аз като психотерапевт, все пак, повече знам по тези въпроси от Симов и другарката от този материал, ще кажа, че ние сме най-здравата част на българското общество. И още нещо: разликата между психотичния човек и психопата е в това, че първия има усещане за морален конфликт, втория не. “Лудите” затова и толкова често се описват като мъдреци и пророци, защото те имат чувствителност често далеч над нашата, много силно реагират на всеки опит да бъдат манипулирани и затова и често казват това, което другите мислят, но не смеят. Психопатите са друго нещо: те крадат, лъжат, шикалкавят, нарушават нормите и хич не им пука. Нямат вътрешен конфликт, нямат угризения.
    Толкоз по този въпрос!
    Някой беше казал, че “ако от някои неща не полудяваш по мъничко, значи си напълно луд”. Аз съм от тия.
    Едно обаче много ми харесва. Настъпи невероятен смут в редиците на комунистите. Отдавна някой не беше ги тормозил така упорито и с толкова болна за тях тема. Хвана ги страх. Че някакви си граждани могат да бъдат силни и да обединяват хора около себе си.
    Между другото, подали сме жалба в съда срещу отказа на столичния кмет да приведе в изпълнение решението на СОС за демонтиране на паметника на съветската армия. Всеки може да я види на сайта на инициативния комитет. Това го пиша предимно за другарите, които често посещават блога на Иво Инджев, за да се упражняват в словоблудство. Горното разяснение за психозата и психопатията също е за тях. Може другарят Симов да намине тука, знам ли, или Чавдар Стефанов.

  4. Ей, мушмороче, а освен да си знаме на антисъветизма у нас 20 години след 1989 г., друга някаква дейност развиваш ли? Или сега си антисъветист, щот` навремето беше зает с важни държавни дела в Ливан, пък и сега е безопасно? А ония листа, дето с половин уста споменаваш, че си подписвал – що не разкажеш по-подробно за тях, например в увод към новата ти книга? Така де, ще ни бъде интересно.
    Ходи на фитнес, ще ти бъде полезно; като гледам, може и целия инициативен комитет да отидете, може да ви направят отстъпка.
    Ще ви трябват мускули да връщате Паметника на СА на мястото му.

  5. “Съветската армия е влязла у нас под звуците и с маршовете, изпълнявани от българските военни оркестри. От границата та чак до София.”
    Лелеее, чета и не вярвам на ушите си!
    Голяма гавра с честта на славната Българска Армия!!!
    Тази г-жа не си е взела хапчетата!

  6. Оххх, разтреперах се… Настръхнах чак, такъв патос от другарката, думи нямам. Хайде всеки да каже кой му е любимия цитат от текста – моя е за комунистите, дето понякога били “единствената светла сила във вселената”… Смешно е, другарко, ама и жалко, дано не учите децата си на подобни глупости, никога няма да прокопсат.

  7. Иванчо обявил пред класа, че свинята в къщи родила 12 комунистчета. Учителката изпитала голямо неудобство, но низависимо от това, все пак след месец се престрашила и попитала какво е станало с тях.
    – Останаха само три – заявил Иванчо.
    На учудения поглед на учителката Иванчо с усмивка обяснил:
    – Останалите прогледаха!
    Както казва г-жа Валентина Маринова, “Настъпи невероятен смут в редиците на комунистите.” Наистина вси по-малко стават, защото все повече проглеждат. По-смелите за съжаление направо изчезват от България, но въпреки всичко и тук съотношението бавно-бавно се променя не в тяхна полза. Ами това им остава – да си пишат сами вестниците и сами да си ги четат, защото погледнете именно медиите на най-отявлените комунистически медийни олигарси. Та те един сносен руски филм не пускат, защото тук вече не става дума за политика, а за пари. Кой ще им се включи в програмата, ако вървят руски глупости. Затова тези, които най-много агитират за Русия по време на събранията си въртят само “гадни американски и всякакви други западни филми”.

    Не случайно хората са измислили приказката: Ти го плюеш, той (комунистът) мисли – дъжд вали!

  8. @ Валентина Маринова
    Още миналата година за мен беше ясно, че организационният комитет ще стигне до идеята да се обърне към съда с искане столичната община да изпълни решението си за демонтиране на съоръжението до Университета. Затова и написах нещо като предупреждение в един от коментарите ми, че има опасност, ако съдът отхвърли иска, да се узакони увековечаването му. Предвид реакцията като цяло към моите коментари от това време, сега няма да навлизам отново в дебата за и против, защо и как, но ми се иска все пак да разбера, какво са предвидили хората от комитета като ответно действие в случай, че съдът оправдае бездействието на общината.

  9. Усмихнати младежи да носят знамената на масовия убиец Че Гевара-това е диагноза.А между другото,някой знае ли защо Масларова беше с делегацията в Япония.

  10. …като в епиграмата

    Написа Блок:

    жена прекрасна и божествена,
    а той преведе,
    другарка вярна и мъжествена!

    Написа Иво:

    със псувни и със яйца,
    а тя преведе,
    с усмивки и цветя!

    Иво, моят съвет е следният:

    “Never argue with an idiot. They will bring you down to their level and beat you with experience.”

  11. Най-добрият отговор на озверелите от омраза болшевишки драскачи в списвания в духа на национал-болшевизма в-к “Д/Ч/ума” е да бъдем отново заедно там – пред паметника на съветския окупатор,обявил непредизвикана война на страната ни с цел да я направи част от сталиновата империя. Онова, което ги влудява от ярост,омраза и злоба е фактът, че няма да се откажем, докато символа на болшевишкото поробване на България не бъде преместен от центъра на София. Злобната “другарка” от в-к “Д/Ч/ума” отново с гьобелсовско-ждановски похват повтаря ли, повтаря лъжата за разрушаване, събаряне и т.н.,нагло загърбвайки простата истина, че ние просто искаме преместване на паметника в историческия музей.Верни на лъжата, без която не могат, те не обелват и дума за това, как бяха свалени съветските символи в градове като Будапеща, Букурещ и пр. А щом като толкова говори за историческата памет – защо не се обърне към болшевишките си вдъхновители с призив да посочат най-сетне безименния гроб на Никола Петков или да кажат какво се е случило с тленните останки на цар Борис III? Или за тях историческа памет е само онова, което е свързано с БКП и КПСС?
    Приятели и съмишленици, най-добрият отговор на болшевишката наглост и лицемерие на българските комунисти е непреклонната ни воля да изискваме изпълнението на решението на СОС за демонтиране паметника на лъжата и диктатурата. Нека отново бъдем заедно!

  12. Към SURVAIVOR:

    Спестих ви някои съвсем порнографски моменти от текста на Л. Томова, в които тя със сладостратието на бългафоб се наслаждава на треперено и унижението на българския външен министър в момента, когато съветският посланик Яковлев му връчвал нотата за обявяване на война…Обаче май сгреших..Ще публикувам допълнително тази част от перверзната радост на другарката, защото тя е “култова” ( като култа към Сталин на българските сталинчета – както се изразява за тях Георги Марков в неговите “Задочни репортажи”).

  13. Към юрий Дългоглупин:

    Благодаря ти др. Дългоглупин за комплимента да съм “знаме на антисветизма” от 20 г. насам! За съжаление, както и другите ти глупости, тази също е къса – като на лъжата краката!

  14. БЕЗ ДУМИ, ЗА ЧЕРВЕНИТЕ ТОЛУМИ.ТЕ СА СЛУГИ И СЛУГИ ЩЕ СИ ОСТАНАТ,ТАКЪВ ИМ Е МАНТАЛИТЕТА.ТЯХНАТА ПАМЕТ Е ИЗБИРАТЕЛНА,МАКАР ЧЕ КАТО СЕ ЗАМИСЛЯ МАЙ НЯМА НИЩО СВЯСТНО ,КОЕТО РУСИЯ НИ Е ДАЛА.ЗАХАРИ СТОЯНОВ ГО Е КАЗАЛ:”ПРОКЛЕТ ДА Е ЧАСА И МИНУТАТА КОГАТО В БЪЛГАРИЯ Е СТЪПИЛ РУСКИ КРАК”.НЕ СЪМ СИГУРЕН,ЧЕ ТОЧНО ЦИТИРАХ ЗАХАРИ СТОЯНОВ ,НО СЪМ СИГУРЕН ,ЧЕ СМИСЪЛЪТ Е СЪЩИЯ.СМИСЪЛЪТ НА ЖИВОТА НА ЧЕРВЕНИТЕ НЕ СЕ СЪДЪРЖА В СЕМЕЙНИТЕ,ХРИСТИЯНСКИТЕ ЦЕННОСТИ ,А В КГБ,ДС,СТАЛИН,ЖИВКОВ И ТЯМ ПОДОБНИ ИЗРОДИ.

  15. Имало едно време една партия която управлявала 45 години.През повечето време начело на партията стоял един селски хитрец от Правец.Хората му се радвали и гласували 99.9 процента за него.Е, имало една малка група хора наречени дисиденти, които отнасяли я затвор за някой виц, я изселване, я нещо по лошо.След много мандати повял един чуден вятър. Нарекли го вятъра на промяната.Той отвял управлението на хитреца и хората рекли, брей да му се не види и хитреца, как ни е подвел.Той е виновен, него и да го няма, ние пак ще сме тук и пак ще сме същите.Така и станало с което се появила отново нуждата от дисиденти.Какво да се прави кръговъртеж.

  16. Към злобния драскач, нарекъл се нагло “Юрий Гагарин”: Не скверни паметта на такъв светъл човек, какъвто беше Гагарин! У него нямаше и една микроскопична част от вулкана злоба и омраза, която изригваш. Тъй като си духовен събрат на палачите Газдов и Гогов, най-добре се явявай с едно от тези имена, тъй като такива като теб нищо ново не са научили и нищо старо не са забравили! Или чакате отново момента да започнете да пребивате хората в лагери и да ги хвърляте за храна на свинете!Така като убихте Надя Дункин – свидетелката на престъплнията ви в лагера “Слънчев бряг” край Ловеч.

  17. Л.Томова:”гадните комунисти” са единствената светла сила във вселената”.
    Не беше ли същата “светла сила” която изтреби 50 милиона души в Русия /Солженицин/ и 30 000 без съд и присъда в България? Трябва да си нещо повече от талибан, за да напишеш такова нещо в един вестник, днес, толкова време след краха на комунизма .Ами тогава да не бяха си прекръстили партията от “комунистическа” в “социалистическа” и да си бяха останали комунисти.

  18. Да си комунист означава да пренебрегваш логиката, да лъжеш, да бъдеш коварен. Ако си комунист, никакви логични аргументи не биха могли да те накарат да прозреш несъстоятелността на писанието на другарката. Ако не си – никакви аргументи не са ти необходими, за да прозреш коварството В редовете, то не се крие дори между редовете. Веднъж бях казал, че аз възпитавам и ще продължавам да го правя, децата си да разпознават комунизма и да му се противопоставят. Имам предвид, че ги уча да са добри, учтиви, откровени, отзивчиви. Ако успея, това значи, че те няма да станат комунисти, ще разпознават лошотията и коварството вкл. и под формата на комунизъм и ще им се противопоставят.
    В демократична Европа такива, като авторката на статията, от която са цитатите, биват спонтанно и моментално (е, с малко лицемерно прикрита погнуса, разбира се) изритвани зад борда. А у нас списват вестник (оно не бих го нарекъл вестник, ама като са откраднали името…не мога да хуля великия Ботев).

  19. Тъкмо комунизмът е диагноза!!!
    Тези дни ми се е уплашило окото от насъскани и вманиачени екземпляри – тресящи се със сълзи на очи маниаци, готови да хванат калашник или шпагин!
    Можех да си спестя присъствието на тези места, на които попаднах по неведоми пътища, но отвращението дълго ще ми е бензин срещу “почиването на лаврите” и “очакване на Годо”…

  20. „Съветската армия е влязла у нас под звуците и с маршовете, изпълнявани от българските военни оркестри. От границата та чак до София.“
    Тъй, тъй, после започнало разоръжаването на българската армия. Някой да знае за капитан Петров /мисля, че така се казваше, от Шуменския гарнизон/, при заповедта да сложат оръжието си на земята, той заявил, че български офицер не предава оръжието си, след което се застрелял. Почти като Колчак, само че последният не се е застрелял.
    Абе, на този човек има ли издигнат паметник? Питам и отговор не искам. Имаме си герои. За съжаление имаме нужда от тях. И сега имаме нужда, от паметниците им. И на друго място съм го писал: може да се изгради цял ансамбъл около паметника на съветския освободител, паметници на истински българи, които не са били нито фили, нито фоби, просто са били достойни люде.И са били и са заявили правото си на чест и достойнство.

  21. ПП: Самоубийството на Петров е довело до отмяната от страна на Сталин за разоръжаване на българската армия.

  22. Пропуснах да съобщя, че въпросният Володя е брат на изтъкнатия комуноид Румен Петков. По стара конспиративна традиция те не носят едни и същи имена, за де не правят хората верни изводи за метастазите на комунистическата номенклатура.
    Например, социологът Михаил Мирчев не носи фамилията на баща си, за да не разберем, че е син на комунистическия идеолог “проф.” Стоян Михайлов.

  23. Господин Инджев,
    Ето още нещо весело от “шедьовъра” на червената генийка Л. Томова: “Получил руският посланик указание от Москва да връчи нота на регентското ни правителство (царят, Симеон Сакскобургготски, тогава е малолетен). Влязъл Яковлев при българския външен министър, с когото поддържали приятелски отношения, посрещнат бил традиционно дружелюбно и даже приятелски. И съобщил на министъра, че “има заповед да бъде прочетена нота за обявяване на война, на основание на факта, че България е в Хитлеровата коалиция, че снабдява Хитлер със сирене и други продукти”. И че затова СССР, чисто и просто, обявява война на България. Министърът ни, с треперещ от вълнение глас, почти подвикнал на своя приятел, руския посланик: “Да не сте се побъркали! Влизайте у нас, ще ви посрещнем с хляб и сол! А българската армия ще се построи като почетен караул, от границата та чак до София. Ама каква война с руснаците, моля ви се!” Яковлев разказвал пред колегите си дипломати, че дълго настоявал да предаде нотата, защото “е длъжен да го направи”. И десетина минути си подхвърляли написаното “като горещ картоф”. Най-накрая я оставих, нещастната нота, върху бюрото на българския министър и се втурнах към вратата. А той викаше след мен: “Господин Яковлев, ама вземете си нотата, моля ви се!”, продължава разказа си врелият и кипял дипломат.”
    Кой е този жалък български министър? Има ли други свидетели на разговора, или др. посланик се е възвеличил в мемоарите си? И защо ли нито един наш военен оркестър все пак не е посрещнал “освободителите” с музика?

  24. Господин Инджев,
    Въведете рубрика “Психо”, “Комо”, Кукуригу” или нещо друго, където заедно да се смеем на отмиращия вид “Червени динозаври”. Там статии като цитираните ще намират коментар.

  25. Не се притеснявайте. Цитирам само официални документи. Вчера бяха публикувани имената на ченгетата от ДС (ВКР) в армията. Естествено, сред тях е и братът на изтъкнатия комуноид Румен Петков, който се крие под името Володя Цветанов. За разлика от цивилните граждани, на офицерите никой не им е извивал ръцете да сътрудничат на ВКР. Те си бяха „челен отряд на партията-ръководителка“. Само доброволно. За да направи кариера, дебелият тиловак Володя (за друго успехът не му е стигал) сам се е набутал да сътрудничи на ВКР. Тоест, да клевети колегите си.
    Преди няколко месеца го пратиха военен аташе в Украйна. В България не се намери по-достоен офицер, който да ни представи в родината на Тарас Шевченко, освен трътлестия комуноид трето и дебил “четвръто” поколение Володя. И какво звучно българско име!. С поетичния „псевдоним“ Меркурий. Вербувал го е др. Тимур от “неговата команда”. Слава Богу, дебело… предстои да бъде отзован. За да опищи орталъка и да съди България в Страсбург, в Оренбург и в Галактическия съд. Прочетете досието му сами.
    ———————
    Три имена Володя Йорданов Цветанов
    Дата на раждане 11.08.1957 г.
    Място на раждане гр. Плевен
    Вербувал го служител кап. Тимур Гложенски на 07.01.1984 г., регистриран на 20.01.1984 г.
    Ръководил го служител кап. Тимур Гложенски
    Структури, в които е осъществявано сътрудничеството ДС, управление III-III-III
    Качеството, в което е осъществявано сътрудничеството-секретен сътрудник съдържател на явочна квартира
    Псевдоними Меркурий
    Документи, въз основа на които е установена принадлежността към органите по чл. 1 Рег. дневник; картон обр. 6; писмо вх. № 849/ 28.02.1990 г. за изключване от оперативния отчет и унищожаване с протокол № 61/ 26.02.1990 г. личното дело на „Меркурий“.
    Снемане от действащия оперативен отчет 1990 г.
    Публична длъжност или публична дейност Зам. началник на ГлЩ на ВВС от 18.07.2002 г. до 01.06.2006 г.
    Началник на Щаба на ВВС от 01.06.2006 г.
    Главен инспектор на МО от 01.07.2009 г.
    ——————
    Въпросният Володя по стара конспиративна традиция не носи фамалията на брат си, за да не правят хората верни изводи за метастазите на комунистическата номенклатура.
    Например, социологът Михаил Мирчев не запазва фамилното име на баща си, за да не разберем, че е син на комунистическия идеолог „проф.“ Стоян Михайлов.

  26. Другарката на комунистите в България Лилия Томова пропуска да спомене един друг поход на Советската армия, този в Чечня в началото на диктатурата на диктатора Сталин, който завършва с насилственото изселване на хиляди чеченци и техните семейства от родината им. Сега руснаците сърбат попарата на терора, която диктатора Сталин и неговата червена армия им надроби.

  27. Децата на тази госпожа трябва или да са много невежи (ако тя ги учи на история) или да се откажат от нея.

  28. Защо не ходят в матушка Русия цървените шебеци? Да ама знаят, че там комунистическата партия е забранена със закон а и не ги искат след като правешкият каскет
    моли Брежнев да ни направи 18 – та ли не знам коя република на СССР.

  29. От писаниците на др.Л.Томова в крайна сметка става ясно, че те(комунистите, които са толкова светли личности, че чак се срамуват да се нарекат така, ами се прикриват като “социалисти”) си го имат именно за паметник на КОМУНИЗМА, и затова така ожесточено го бранят!
    Победа над фашизма, Червена армия, историческа памет – за тях това са само приказки за “заблуда на врага”. Та нали не само Съв.съюз е воювал срещу фашизма(защо изригват сега против паметната плоча на загиналите летци?)!? Та нали не всички бойци от Червената армия са били комунисти(на много места, в Украина особено, през ’44г. немската армия е посрещана като освободител от комунизма!)!? Та нали историческата памет не бива да е избирателна!? Кой ти гледа… Важно е да се промиват мозъци…

  30. Моля за извинение за грешката! Да се чете: …през ’41г. немската…

  31. Деградацията в българското общество се поддържа струвами се съвсем съзнателно от тези, които никога не са напускали властта-гоцеседефчовци и прочее. Хора от рода на авторката-комунистка , поддържат огъня на противопоставянето на всичко човешко ,проявяващо се в обществото, като например – ясно разграничаване от целите на комунизма и жертвите на войната.Горко ни българи!

  32. Отново поздравления за г-н Инджев!
    Писания като тези на Л.Т. не трябва да се пренебрегват – заради младите, които не знаят що е империя на злото и не подозират, че то напира да се върне (без да си е отишло окончателно) – през 21. век 🙁

  33. Господин Инджев,
    Както Ви е известно, ние, обикновените хора сме съдзадени от Бог по негово подобие. Това е повод за гордост, макар да сме скромни хорица. При комунистите нещата стоят друго яче. Те твърдят друго. Според тях, те, комунистите са произлезли от маймуните. С това тяхно твърдение, аз съм съгласен на 100%! Няма нормален човек, който да види комунист и да не е съгласен , че комунистът е произлязъл от маймуна. При това, комунист е произлязъл от маймуната, но чрез труд. Маймуната се е трудила в случая, а не комунистът. Колко една маймуна е трудолюбива е друг въпрос. Комунистите са много мързеливи същества и това дава повод за твърдение, че комунистът е деградирала маймуна. В смисъл, когато една маймуна деградира, тя, маймуната, се превъплащава в комунист. И всеки който е бил на паметника на Съветската армия на посоченото в материала събитие, ще се съгласи с мен, че ако на мястото на “усмихнатите младежи” със знамената на Че Гевара имаше стадо шебеци, то те, шебеците биха са държали много по-скромно и възпитано.

  34. Не душ, Ниагарският водопад трябва на нормалния човек срещу съветолизническата помия, която бълва тази кремълска подлога! Смрад и гнус!

  35. Господи, аз съм “(с)треснат, трогнат, очарован”! Не ми се вярваше, че и днес съществуват такива артефакти като въпросната “журналистка”! Имам чувството, че чета вестник “Работническо дело” от началото на 60-те. години. Напомня ми за “Селкор”, “Рабфак”, “Миш-маш проект”, за “Ти си права, когато съгрешиш дори!” (става дума за Партията-майка, да поясня за новите реколти) и пр. комунистически простотии.

    Направих си труда да потърся тези две думи “Лилия Томова” в Google и попаднах във Facebook. И най-отгоре под думите “Лилия Томова харесва…”Музика” четем следните 5 реда:

    Слави Трифонов
    Ку-ку бенд
    Владимир Висоцки
    Classic in the House
    Любе/Lubeh

    E, има ли нужда от коментари? Като изключим Classic-a, останалото е ясно. Само Висоцки явно е лепнат там, само защото е имал нещастието да се роди във “Великата страна на Съветите”. Тая правоверна комунистка явно изобщо не е разбрала какво пее Висоцки и какво иска да каже с песните си. Което още веднаж ме навежда на мисълта, че дамата страда от остра интелектуална недостатъчност. Пълен комунистически троглодит!

  36. Чета пасквила на другарката Л. Томова и ми става тъжно. Не за нея – за отрочетата и и за техните отрочета! Съсипани поколения! Въпреки, че ако може да се вярва на вица за Иванчо и прасенцата, след време някои току-виж прогледнали и … кой знае?
    Мила, др. Томова, аз съм русофил /във всеки случай – по-голям от Вас/ от дете. Съседите ни бяха сем. руски емигранти, таткото – царски офицер. Бяха избягали от “светлата сила във вселената”. Отраснах с двете им деца, говорехме на руски, деляхме филиите с мас и червен пипер, слушах заедно с тях билините на старата им баба… По-късно се прихласвахме по романсите на Вошанинова и Сличенко. У тях за пръв път докоснах китара /седемструнна/. Очарова ме руската класика. Четях предимно на руски – по онова време твърде рядко излизаше на български нещо свястно, а съветските издания бяха богати по тематика, красиво оформени и учудващо евтини.
    Така си останах до ден днешен русофил. Никога обаче няма да забравя разказите на таткото Николай за болшевишкия метеж, за издевателствата и зверствата на червената сган!
    Толкова за русофилството ми. Сега – по темата!
    Не познавам мащабите на Вашата интелигентност и журналистическа грамотност. Добре би било да знаете, че когато не сте била непосредствен участник и представяте някакво събитие по думите на друг, НЯМАТЕ ПРАВО ДА СЕ ИЗРАЗЯВАТЕ В ПЪРВО ЛИЦЕ! Обратното е злоупотреба с доверието на читателите и опит за сугестия!
    За мен, като пряк участник в събитието “свидетелствувалият” пред Вас колега Сашо Симов е нагъл матипулатор и лъжесвидетел! Предоверила сте се, мила! Имала сте сериозно основание да поставите под съмнение неговото “свидетелство”! Както самата Вие отбелязвате, колегата Ви Симов освен очевидец и репортер е присъствал и в качеството си на “участник-бранител”! Ангажираността му изключва всякакви претенции за обективност. ТОВА Е ВТОРАТА ВИ ЖУРНАЛИСТИЧЕСКА ИЗДЪНКА.
    В пасквила си Вие, освен че тиражирате лъжите на Сашо Симов, мултиплицирате стилно и фактологично с особено упоение:
    – лъжа е, че протестираха 200 човека – бяхме повече от 800 и това може да се докаже;
    – лъжа е, че срещу нас имаше “също поне толкова млади хора, които го защитаваха” – бяха 47 човека /лично ги преброих/;
    – лъжа е, че в контрапротеста, организиран от БСП, участваха “усмихнати младежи” – беше групичка зомбирани хулигани, с озверели от злоба лица, които разпенено крещяха гнусотии;
    – лъжа е, че “състава на протестиращите” е бил “реститути и реститутки”, каквото и да значи това; според мен средната възраст на протестиращите едва ли надхвърляше 50 години; пък и подобно фриволно твърдение нито може да бъде проверено, нито доказано;
    – нагла лъжа е, че протестирали “озлобени възрастни” “с думи, дето не са за нашата Дума”; протестът беше МЪЛЧАЛИВ; за разлика от фашизоидната червена агитка ние не разполагахме с мегафони, пощялки и вувузели!
    А колкото до поставянето на диагнози ако т н Ваша статия не е поръчково упражнение, Вие, сбъркана моя другарко Томова, сте жива за оплакване! Ами сама помислете /ако това е възможно/, та написаното от Вас е ювелирна илюстрация на шизоидното Ви светоусещане:
    – наясно ли сте, че режимът, наложен на България от “единствената светла сила във вселената” беше обявен от Народното събрание за ПРЕСТЪПЕН; от морално-етична гледна точка /от правна- не знам/ и по силата на елементарната логика всеки декларирал съпричастност към тази “светла сила” се самоопределя като ПРЕСТЪПНИК /А Вие?/;
    – според Вашата брилянтна /от клинична позиция/ изява, Съветската страна обявява война на вражеска, фашистка България, след което нахлува на територията и със своята армия, под тържествените звуци и маршове, изпълнявани от оркестрите на вражеската, фашистка, българска армия?!
    – И като окупира съветската армия вражеска България и и наложи репарации, всъщност я освободи от…/бм – не е ясно от кого/.
    Съжалявам, мила другарко, медицината е безсилна!

  37. Межу червената армия, на комунизма и кафявата армия, на фашизма няма никаква разлика, защото и двете са тоталитарни имперски армии на дявола и всеки човекоподобен българофоб в България, който защитава дяволските символи, на една от тези две армии е адвокат на дявола.За да бъде спряна омразата между русофилите и русофобите НС на България, трябва спешно да приеме закон, за демонтиране на всички съветски символи-паметници на българска територия, защото те пречат, на традиционно добрите приятелски Българо-руски отношения.

  38. Уважаеми Сотиров,
    Много сте умен! Как не се сетих вече толкова години за това сравнение! Поздравления! Горките животни! Твари са! Баща ми употребяваше една друга дума – молузи (мързеливци). Казваше “да знаеш, дъще, комунистите са големи молузи!” Останалите си “качества” те сами демонстрират и днес.

  39. ОЩЕ МНОГО ВОДА ТРЯБВА ДА ИЗТЕЧЕ ДОКАТО СЕ ОЧИСТИМ ОТ ТЕЗИ ЧЕРВЕНИ ДИНОЗАВРИ

  40. Чудесно написано, г-н. Тинков, само че…Дори да попадне пред очите на другарката Томова, мислите ли, че ще направи поне опит да го прочете, камо ли да вникне в съдържанието, а пък да се опита да си направи някакви изводи вече си е абсолютно невероятно! Та нима сте забравил какво представлява правоверният комунист!?
    За него няма друга правда освен комунистическата, няма друга истина, освен втълпената му по партийни събрания и политически учебни години. Забравихте ли, че ВСИЧКО – от изкуството, през науката до спорта трябваше да бъде “пречупено през призмата на класовата борба” с “враговете”?
    Та за нея ние сме врагове! (Те комунистите всичко свеждат до военната лексика – бойци, позиции, битки, офанзиви). И естествено с враговете се говори само с езика на оръжията. И накрая моля, другарката завършва с велокодушното: “А другите… Как да им се сърдим? Махнете всеопрощаващо с ръка!” Всеопрощаващо!? От комунист! Който прокламира, че “наистина „гадните комунисти“ понякога са единствената светла сила във вселената”! Светлата сила, която създаде ГУЛАГ, издигна Берлинската стена, превърна милиони в полукрепостни роби и съсипа живота на три поколения! За такива сте прав – Медицината е безсилна!

  41. “Гадните комунисти понякога са единствената светла сила във вселената”
    При такава смешка няма как да не се задавиш от смях.
    За пореден път се убеждавам, че който се остави да бъде поразен от вируса наречен комунизъм, се обрича жял живот да страда от заблудата на тази анти човешка идеология.

  42. Браво Тео! :)ама си е верен този виц

  43. Г-н, Иванчев,
    благодаря Ви за одобрението!
    Дължа едно уточнение:
    Изобщо не се заблуждавам, че написаното от мен ще привлече погледа на др Томова, още по-малко, че ще достигне до съзнанието и. Макар и написан под формата на обръщение лично към нея, коментарът ми е отправен към друга аудитория и преследва друга цел.
    А да се влиза в полемика с личности като безнадежно увредената другарка е просто загуба на време.
    С уважение.

  44. Моля за извинение читателите на блога: Яковлев е секретар на съветската легация в София, а не в Москва, както погрешно съм написал.

  45. Другарката Томова е написала очерк в стил “Работническо дело” от 60-те години: усмихнати младежи с цветя в ръка (единство, творчество, красота!) срещу гледащите грозно, страшно и мрачно противници на Съветската армия.
    По-горе прочетох едно добро предложение – да се открие рубрика “Психо” и подобен тип скудоумия – като текста на другарката Томова – да се класират там. Рубриката, разбира се, би могла да има и друго наименование “Червеният динозавър”, “Чевенгур”, “На шир и длъж” и пр.
    А такива типове като товарищ Гагарин следва да бъдат изритвани небазабавно, тъй като единственото, от което разбират, са ритниците. Това май е единственото място в нета, което все още не е залято от вонята на подобни нечестивци.

  46. Към хора като въпросната авторка на статията изпитвам единствено омерзение, примесено с гоголевски смях. За съжаление, както е известно, същата идеологическа сугестия се шири и сред нашия т.нар. политически елит, а също така и в движения, самообозначили се като русофили. Изобщо темата “СССР/Русия” се оказва много по-щекотлива за някои (уж)българи, отколкото темата “България”. И в тази връзка не може да ми побере акълът (страческото?)слабоумието още повече на една журналистка (което пък я задължава в посока на обширната ерудиция), вероятно смятаща себе си за русофилка (след като, пак според нея, “Русофобията в България винаги е била диягноза”) с някои азбучни истини по гореспоменатите теми. Като за начало бих й препоръчала да се запознае, първо, с историята на България, а сетне и с темата за руската емиграция, а също така да прочете някои руски книги от т.нар. “арестувана литература” (дори са достатъчни само “Колимски разкази” от Варлам Шаламов, или например “Зоната” от С.Довлатов). Не че това ще промени нещо в мухлясалите й възгледи, но поне да ни отърве от скудоумието си.

  47. Защо наричаме Паметниците на братя Евлоги и Христо Георгиеви статуи ?

    Защо Паметниците на Евлоги и Христо Георгиеви са пред Софийски университет
    Свети Климент Охридски, а булевард с тяхното име е покрай смрадливия
    “отходен” Канал / Перловец / ?

    Защо ?

    Моите уважения към Васил Левски,
    но братята Евлоги и Христо Георгиеви са направили не по-малко за България.

    Според мен Паметникът на Васил Левски трябва да е на булевард Евлоги и Христо Георгиеви.
    Защото те са продължили неговото дело и са направили много, много за България, такава каквато би искал да я има Васил Левски.
    Нали ?

    Не е без значение, че булевард с името на успелите братя Евлоги и Христо Георгиеви е около отходен Канал, а булевард с името на предадения, провален и убит Васил Левски е покрай Паметниците
    / не Статуи, а Паметници /
    пред Софийският университет, построен с парите на братята Евлоги и Христо Георгиеви.

    Това е много демотивиращо !
    Дали не е част от Българският проблем ?

    Не е правилно гроб да бъде по-тачен повече от Университет !

    Говори се, че виден български археолог е изхвърлил костите
    на Васил Левски
    / намерени под олтара на Храм Света Петка , под ЦУМ /
    именно в Канала Перловец.

    Ако булевардът край Канала бъде кръстен на Васил Левски ще се помни как не трябва да се отнасяме с Героите на България .

    вижте снимките и ще разберете защо така червените защитават всичко “руско”

    http://vladimirproperty.com/component/option,com_hotproperty/task,view/id,1389/Itemid,/

    Учете семиотика !

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.