// Съветският окупатор попада в княжеско вражеско обкръжение

В БЕСЕДКАТА

Съветският окупатор попада в княжеско вражеско обкръжение

Каква ирония: в един и същи ден българският министър Трайчо Трайков призова (на шега) България да бъде заселена с германци ( като условие да се откажем от ядрената енергетиката), а руската Пета колона изпадна в шок ( не на шега) от новината, че се възстановява старото название на градинката около паметника на съветската окупация в София.

Може и да се окаже вярно, че онези, които се присмиват твърде надменно ( над самата идея да бъде преместен паметникът на съветската окупация), няма да се смеят непременно последни (днес със сигурност не им е до смях)? Както май се оказа, че Германия е истинският победител от голямата война ( слава Богу не в нацисткия смисъл на думата)! Защото, представяте ли си на някой да му хрумне, дори и на шега, да предложи България да се насели с руснаци, за да ни се случи каквото и да било положително нещо? Няма такъв филм, нали! И не защото руснаците са нещо низша раса, а по много проста причина: не дават пример, достоен за подражание и имат огромен проблем със себе си, за да „изнасят” руско ноу хау някъде в Европа (поне).

Ако някой иска да спори по темата, да си зададе въпроса: защо децата ни „драпат” да учат, живеят и работят в Германия, а не продължават наложената ни със сила „традиция” (поне) да се образоват на руски език нейде в необятната „братска страна”? При това днешното поколение не действа по принуда и не е поставено в положението на безалтернативност, като предишното от времето на НРБ.

Казвам ви го като българин, който е изпреварил авангардната идея на министър Трайков и е „заселил” България с трима германски граждани. Макар в момента да живеят в Берлин, те са също и български граждани, за които тук е Родината им. Не знам дали продължава да е така, но доскоро българската студентска общност в Германия беше най-голямата чужда младежка академична колония след китайската! А в резултат на този магнетизъм училищата с преподаване на немски език в София ( вероятно и в страната) се превърнаха в най-желаното място за получаване на средно образование в днешна България, измествайки в това отношение английските гимназии.

Така че, колкото и да е случайно съвпадението, „германската шега” на министъра съвпада по време с покрусата на осъдените да загубят своята „война” в защита на съветската окупационна символика, която – да изпреваря желаещите (отново) да спекулират, няма нищо общо със ситуацията в подгизналата от съветска кръв Германия, която наистина се обвърза с обещания да пази съветските паметници като част от договора за прекратяване на съветската окупация в ГДР ( нищо подобно не се отнася до България и Русия – нито юридически, нито от гледна точка на несъществуващата историческата аналогия).

Ето и крачката в правилната посока, която ( както искате го тълкувайте) очевидно е свързана с поредицата от събития, предизвикани от „шепа” български граждани, наричани с типично имперско презрение от руския посланик Юрий Исаков „маргинали” :

Княжеска градина” ще се казва паркът около паметника на Съветската армия
Предстои да се направи международен конкурс за пространството
понеделник, 30 май 2011
vsekiden.com
„Княжеска градина“ да се казва вече парковото пространство около паметника на Съветската армия в София, решиха на образователната комисия в общината, съобщи Дарик. Предстои да се направи международен конкурс за пространството, като вариантите за паметника са няколко, обясни вносителят на предложението Вили Лилков. Предстои въпросът да се гласува и на предстоящото заседание на СОС другата седмица.
„Паметникът на Съветската армия не бива да се разрушава. Трябва да се търси вариант или за вграждането му в нова, концептуално различна градина, или да бъде преместен в тематичен парк, който да събере всички паметници на тоталитаризма и тоталитарното изкуство“, смята Вили Лилков.”

Ако не паметникът, то статутът му на свещена крава на Петата колона се разклати. Вече ще се намира на княжеска, т.е. на вражеска територия. Въпрос на време е да му помогнем да се демобилизира и да отиде „на заслужен отдих” ( както се казваше в официалните съобщения при прогонването на някой комунистически велможа от висок партийно-държавен пост) в музея на колониалното изкуство, за да си върнем поне малко самоуважението след унижението!

Discussion

39 коментара for “Съветският окупатор попада в княжеско вражеско обкръжение”

  1. добра,обнадеждаваща новина!

    Posted by nasko nastev | май 30, 2011, 18:34
  2. […] Съветският окупатор попада в княжеско вражеско обкръж… […]

    Posted by „Княжеска градина” ще се казва паркът около паметника на Съветската армия « Демонтиране паметника на окупаторската съветска армия в С | май 30, 2011, 19:52
  3. Голямата новина от днес!

    Да се поздравим за огромните ни усилия и да се насладим на подобаващото отразяване в медиите. Едно уникално добро взаимодействие между гражданското общество и Столичен общински съвет.

    Лични благодарности на доц. Вили Лилков, общински съветник от ДСБ Триадица.

    http://decommunization.wordpress.com/2011/05/30/%E2%80%9E%D0%BA%D0%BD%D1%8F%D0%B6%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%E2%80%9D-%D1%89%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%8A/

    Posted by Валентина Маринова | май 30, 2011, 19:53
  4. Най-после.Благодаря Иво.Упорити бяхте и успяхте.Съборихте ги,сега остава и да ги изгоните и бъдете сигурни,че една голяма част ще се върнат вече не в РъБъ,а в България.

    Posted by Mишо | май 30, 2011, 21:34
  5. Чудесна новина,браво на всички маргинали и на г-н Инджев,чета Ви с удоволствие и подкрепям инициативата ви

    Posted by iris | май 30, 2011, 22:22
  6. Огромни благодарности и на вас г-н Инджев и на Валя Маринова и на всички за отделеното време и усилия !!

    Posted by El | май 31, 2011, 00:46
  7. Добро начало! Ще продължим!

    Posted by Валентина Бонева | май 31, 2011, 00:55
  8. 10

    Posted by Искар | май 31, 2011, 04:35
  9. Недоумявам за какво е този възторг! Инициативният комитет, Вили Лилков и съветниците от уж опозиционната Синя коалиция допуснаха точно това, което в никакъв случай не биваше да се позволява – да се изменя статута на парковото пространство около Паметника на съветската агресия (ПСА) преди да е изпълнено решението на Столичния общински съвет, а именно – ПСА да бъде демонтиран и преместен. Петата колона и учителката по руски от руското училище добре изпързаляха всички, които подписахме Петицията за демонтиране на ПСА. Тъй като няма законен начин решението на СОС от 1993 година да се отмени, товарищ Фандъкова изменя фактическата постановка на казуса т. е. това решение е било взето при съвсем други условия и не следва да бъде изпълнено от Столична община. По този подъл начин Паметникът на Поробителя ще си остане недокоснат во веки веков! Няма никакво значение как ще се казва градинката, след като над нея ще стърчи най-зловещото национално унижение на българската нация!

    Posted by Петър Драгулев | май 31, 2011, 05:45
  10. Днес в “Гореща точка”: Как се пишат докладите на американски посланици и на българските спецслужби?

    Във вторник след 7:30 в “Гореща точка” с Николай Бареков по темата гостува ген. Атанас Атанасов.

    Posted by arhar | май 31, 2011, 07:24
  11. Pozdravlenia i Admiratsii!

    Posted by Rossitsa | май 31, 2011, 08:45
  12. http://www.afera.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=18010&Itemid=27
    Здравейте!
    В тази статия се твърдят интересни работи. Повече ми изглежда като “теория на конспирацията”, но вие може да прецените по-добре.
    Поздрави!

    Posted by lll | май 31, 2011, 09:00
  13. 15.03.2011
    Джеймс Пардю, Уикилийкс

    ‘ C. (C) ИНТЕРГРУП (бивша СИК) КРАСИМИР АНДРЕЕВ МАРИНОВ (български гражданин, роден на 6-ти май, 1964 г. с прякор „ГОЛЕМИЯ МАРГИН), настоящ президент на групировката и също бивш борец, основава СИК (по-късно ИНТЕРГРУП) с МЛАДЕН МИХАЛЕВ (български гражданин, роден на 13-ти октомври, 1964 г. с прякор „МАДЖО“), също бивш борец, и с РУМЕН ГОЦОВ НИКОЛОВ (български гражданин, роден на 26-ти май, 1962 г. с прякор „ПАШАТА“). Николов е свързан и със СЪЮЗА НА БИВШИТЕ КОМАНДОСИ (виж по-долу). Смята се, че тарторът на всички операции на групировката е ВЕНЦИСЛАВ ДИМИТРОВ СТЕФАНОВ (български гражданин, роден на 28-ми ноември, 1949 г.). През април, 2004 г., синът му, ДИМИТЪТ ВЕНЦИСЛАВОВ ДИМИТРОВ (български гражданин, роден на 15-ти септември, 1980 г.) е отвлечен и не е намерен и досега. Незаконните действия на Интергруп включват наркотици (главно хероин), финансови измами (чрез връзки с компанията за финансови гаранции АМИГОС), кражби на коли, трафик на крадени автомобили, контрабанда, изнудване, рекет и проституция.
    Нарко интересите на групировката се управляват главно чрез връзките й с ИВАН ТОДОРОВ (виж АМИГОС), който се счита за един от най-големите нарко трафиканти на Балканите. КИРИЛ СОТИРОВ КИРОВ (български гражданин, роден на 10-ти декември, 1953 г. с прякор „ЯПОНЕЦА“) е известен цигански барон, свързан с ИНТЕРГРУП и с ИВАН ТОДОРОВ (виж АМИГОС). Киров, който се занимава и с трафик на хора и нелегални емигранти, едва оживя след втори опит за убийство през април, 2005 г. Законните бизнес интереси на групировката варират от спортни клубове (СЛАВИЯ) до банки (ПЪРВА ИЗТОЧНА МЕЖДУНАРОДНА БАНКА) и от застраховки, нефт, търговия с метали, строителство и недвижими имоти (СОФИЙСКИ ИМОТИ) до агенция за манекени (ВИЗАЖ). ‘

    Posted by arhar | май 31, 2011, 09:14
  14. Цв. Цветков беше написал бележка до един свой съпартиец, в която пишеше, че Маргините били техни момчета …
    При това положение няма никаква логика ген. А. Атанасов и Цв. Цветков да са от една и съща страна на барикадата , нали ?

    Posted by arhar | май 31, 2011, 09:14
  15. Гласуването в СОС е другия четвъртък, на 9 юни, след което решението влиза в сила. Айде, ще чакаме още една седмица, после вече е истинският повод за празник. Всъщност решението на СОС изцяло зависи от начина, по който ще гласуват общинските съветници на ГЕРБ. Да видим…

    Posted by Валентина Маринова | май 31, 2011, 09:48
  16. до Петър Драгулев: радостта идва от това, че преименуването на градината е само първата стъпка. След това ще се обяви конкурс и повярвайте ми, българските архитекти и художници отдавна чакат този момент, вече има страхотни идеи за мястото, при това без паметника. Не приемам по никакъв начин, че сме излъгани. Нито от общинските съветници, нито от кмета. Не биха могли, дори и да искат. Ако все пак това стане, те знаят, вече го разбраха за последните месеци, че сме в състояние добре да се организираме, и да им създаваме проблеми.

    Posted by Валентина Маринова | май 31, 2011, 10:04
  17. Както казала Айшето на Манго преди първата им брачна нощ, “Дано, дано, ама надали”…
    Поздравления за малката, но толкова окуражаваща победа, господин Инджев! Вие сте обединяващото звено, около което се събират с последните си надежди толкова огорчени, смазани, обезверени човешки същества.
    Поздрав на всички “маргинали”, с които обикаляхме около сталинския истукан и слушахме псувните на червените идиотчета!
    Дръжте се, скъпи “маргинали”! Без вас РБ съвсем ще заприлича на ГУЛаг.

    Posted by жандармерист | май 31, 2011, 10:44
  18. тъгата на господин ДРАГУЛЕВ се кладе от липсата на опзиция в бг, или по точно от неговата представа за такава, е аз си мисля, че имаме повод за радост, добра или не с такава разполагаме за сега, някои хора имаха и други надежди, но те се стопиха за по малко от 800 дни

    Posted by д.ненова | май 31, 2011, 11:15
  19. Смешен сте господин Инджев с напъните си да се разграничавате непрекъснато от Русия. Езикът и културата на тази страна нямат общо с нашите простотии. И защо такова пренебрежение към руския език. Това все пак е първият ви чужд език. Родолюбец съм и аз като Вас, но чак пък толкова напъни да мразим Русия не бива. Нашите проблеми са си само наши, не са на чужденците. Дори и на американците, които толкова обичате. Колкото до германските поданици – жалко. Това показва, че не сте научили децата си на българщина. Да отидеш да учиш в чужбина и при все това да повтаряш какъв патриот си, не е май коректно.Ние сме завършили с Вас в България и май не сме ощетени. Как мислите?

    Posted by Юлия | май 31, 2011, 11:26
  20. Към Юлия:

    Мисля, че сте написали рекордно количество глупости в малък по обем текст ( вкл. като ми вменявате неща, които ви се привиждат). Тъкмо по тази причина ви публикувам: за мен вашата позиция е комплимент ( не бих искал да съм с ваш “съмишленик”!).

    Posted by Иво Инджев | май 31, 2011, 11:30
  21. юлия,прати си децата в русия,после ги последваи като не се връщайте!
    руснаците са свестни хора-изключвам
    управниците,комунягите,кагебистите и
    пияндурите!

    Posted by Людмил | май 31, 2011, 13:49
  22. Г-жо Маринова , казвате че “…вече има страхотни идеи за мястото,” и преценявате идеите, които на вас ви допадат. Но въпросът е не само между какви идеи ще се избира , а кои ще избират между идеите. Дали в конкурса ще се постави условие за преместване или за “вписване” в новото оформление!? Защото съм виждал и такива проекти, разчитащи на скриване зад зелена растителна завеса на някои или повечето скулптурни групи. Изглеждаше поносима и приемливо, макар че това е сезонно решение. Затова моля да обърнете внимание на постановката на конкурса. Впрочем доста конкурси с жури от НХА утвърждаваха очевидно лоши решевния. Вижте конкурса за нова сграда на НХА където бе “избран” проект в пълен разрез с целия център. Та имайте предвид, че голяма част от тази гилдия също прави компромиси с естетиката в името на интереса си.

    Posted by С. Борисов | май 31, 2011, 15:00
  23. Тази сутрин – минах с автомобила си на метър от Руския посланник докато си разхождаше кученцето. За секунда ме обзе желание леко да врътна волана…;-)

    Posted by koss | май 31, 2011, 16:02
  24. (Към Валентина Маринова)
    Ако действително вие от Инициативния комитет мислите, че не сте “излъгани нито от съветниците, нито от кмета”, значи, че не сте за тази работа, с която сте се захванали! Как така, след като сте събрали нашите подписи, си променяте на 180 градуса позицията! Вас никой не Ви е упълномощавал да променяте нашето единствено, категорично, ясно и юридически обосновано искане – да се изпълни решението на Столичния общински съвет от 1993-та година, като се демонтира и премести Паметникът на съветската агресия (ПСА). С какви фантазии ни залъгвате за някакви “архитекти и художници”. Съюзът на архитектите бе първата съсловна организация, която излезе с декларация против демонтажа на ПСА. Доколкото си спомням и Съюзът на художниците излезе с такава декларация. Ако Вили Лилков извърши това гнусно предателство, Иван Костов няма да влезе в следващото Народно събрание! Точно това е сценарият на Петата колона, но великите политикани от ДСБ не виждат по-далеч от носа си. Нещастна България!

    Posted by Петър Драгулев | май 31, 2011, 18:40
  25. (Към общ. съветник от ДСБ Вили Лилков)
    Обръщам се към Вас в единственото качество на избирател, гласувал за Вас, а не в качеството на Ваш познат и съпартиец, с когото създадохме ДСБ. Вие попитахте ли Вашите избиратели дали са съгласни да се отмени решението на СОС от 1993-та за демонтиране и преместване на стърчащия срещу СУ Паметник на най-големия български позор? Не е възможно Вие да не сте наясно, че оттук нататък в неокомунистическа България никой няма да допусне ново решение за преместване на Паметника на комунистическото робство! Това, което предлагате Вие в този момент, е предателство на каузата, към която се присъединиха хиляди българи! Вие по един недостоен начин помагате на Петата колона да поругае националната ни независимост! Да се предприема каквото и да е преди да е демонтиран и преместен Паметникът на съветската агресия (ПСА) е нечувано национално предателство!

    Posted by Петър Драгулев | май 31, 2011, 22:29
  26. Posted by mv | юни 1, 2011, 00:12
  27. Към ИНИЦИАТИВНИЯ КОМИТЕТ
    Вие съвсем умишлено ни заблуждавате, като премълчавате обстоятелството, че никъде в скандалното предложение на Вили Лилков няма нито дума за ПСА и конкретно за евентуалното негово демонтиране и преместване. А в същото време сменявайки наименованието на територията, където е построен ПСА, от “Градинката на ПСА” на “Княжеската градина” предложението на Вили Лилков фактически узаконява неизпълнението от страна на Кмета на решението на СОС от 1993-та за демонтиране и преместване на ПСА. Каква низост! Да излъжете хиляди българи, че се борите да махнете Паметника оттам и в същото време да узаконявате неговото незаконно присъствие на същото място! Ние се подписахме за демонтиране на омразния комунистически символ, а не за “Княжеска градина”. Що за морал! Ние да не сме за подигравка!

    Posted by Петър Драгулев | юни 1, 2011, 06:15
  28. Парламентът на Грузия гласува на 31 Май 2011 “Хартата на Свободата”, което включва премахването на съветските символи от публичното пространство.

    http://newsgeorgia.ru/politics/20110531/213967718.html

    Posted by Bisser Stoyanov | юни 1, 2011, 09:41
  29. Господин Драгулев,явно някой отдавна има подготвен бизнес план за района около паметника,но Вие и останалите “блажени верующи”, естествено не сте уведомени затова.

    Posted by Evеlyn R. | юни 1, 2011, 11:15
  30. (Към EVELYN R.)
    Да, напълно сте прав! За съжаление това е днешната политическа класа, която ще прати България в небитието. Сега става ясно защо съпартийците на Вили Лилков не подкрепиха нашата подписка за демонтиране Паметника на Окупатора! На тяхната “партия” са необходими нашите гласове, а не каузата на гражданската инициатива.

    Posted by Петър Драгулев | юни 1, 2011, 17:51
  31. Ето какво правят хората!!!

    http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=9302&sectionid=4&id=0000801

    Дано и у нас накрая се случи нещо такова!!!

    Posted by Михаил | юни 1, 2011, 20:47
  32. към KOSS, който казва:
    “Тази сутрин – минах с автомобила си на метър от Руския посланник докато си разхождаше кученцето. За секунда ме обзе желание леко да врътна волана…;-)”

    Ама моля ви се,защо да страда и кученцето?:)

    Пък и трябва да знаете, че може вместо кученце, това да е някой извънредно малък генно модифициран Путинец-Ленинец от КГБ в кучешка кожа, а такива Путинци въпреки извънредно дребния си ръст са ужасно свирепи и стрелят на месо с миниатюрните си пистолетчета!

    Posted by sir sven | юни 1, 2011, 21:04
  33. Толкова дълго трябва да ви отговарям, г-н Драгулев, че не знам дали ще успея на всичко, което сте написал. Пътищата за постигане на целта – ПСА да го няма на мястото, на което е в момента, са различни. Един от начините е този – като се възстанови мястото, както е било преди паметника. Друг начин е като водим дело – там нямаме почти никакви шансове да го спечелим, но го водим, нали сте в течение за това; друг начин е да реализираме сериозен медиен и граждански натиск, което е невъзможно, да правим пресконференции, да участваме в предавания и т.н.Тука сме бита карта, никой не иска и да чуе за нас. Да не говорим за гражданския натиск, на последното ни събитие, на което имаше страхотен концерт и на крака дойде Олег Панфилов – кошмара на Путин – дойдоха сто и няколко човека. Ако кажете, че не ставам за тази работа, ОК, мога и да се откажа. Нищо не ми носи това занимание, толкова е встрани от основната ми работа, че единственото, което прави е да ми гълта времето. Разбира се, не мога да не кажа, че съм изключително удовлегворена от много от нещата, които направихме до тук. Иначе, какво да ви кажа – да има вероятност да ни излъжат, но има вероятност и да не е така, а както казах и преди, ако направят нещо различно от вече публикуваното в медиите, ще реагираме. Друго не мога да ви пиша. Само още нещо последно – толкова обиди, подозрения и лъжи съм чула от съмишленици през тези месеци, че Че Гевара пасти да ядат. Казвам го на базата на опита от последните месеци. Иначе, заповядайте в групата във ФБ, в сайта ни, пишете, коментирайте, предложете нещо, ако имате предвид, искайте да се разпуснем, каквото смятате за нужно. Аз съм готова да обсъждам всичко, но блога на Иво едва ли е най-подходящото място и начин.

    Posted by Валентина Маринова | юни 1, 2011, 21:04
  34. Петре, прекаляваш с поучителното си емоционално и неградивно слово в Българският патриотичен блог на Иво Индже(в).

    Posted by Румен Великов към Петър Драгулев | юни 1, 2011, 22:56

  35. Г-жа Димитрова, бихте ли отговорили на тези въпроси?

    Posted by Ангелина Димитрова | юни 2, 2011, 02:08
  36. (Към Валентина Маринова)
    Нямам никакво намерение да влизам в дискусия. Вие злоупотребихте с нашите подписи под петицията за “Демонтиране паметника на окупаторската съветска армия”. Използвахте ги за узаконяване незаконното и нагло неизпълнение от страна на Кметицата Фандъкова на решението на СОС от 1993–та. Обвързахте петицията с проект на Вили Лилков, в който Паметникът изобщо не се споменава, което безспорно означава, че в проекта “Княжеска градина” паметникът остава непокътнат. Как тогава обвързвате двата проекта? Вашето поведение дава козове на Петата колона да твърди, че ние сме съгласни Паметникът да остане, ако се приеме проекта “Княжеска градина”. Това е една лъжа, която вие отдавна трябваше да разобличите. И най-важното зад този проект прозират съмнителни икономически интереси, които компрометират нашето честно желание да се премахне омразният комунистически символ. Никой не ви обвинява, че не сте свършили нищо. Обвиняваме ви, че се опитвате да ни внушите, че сте свършили нещо, а в същност вашите необмислени лутания носят само вреда. Ако имате сили да изнесете в ЕС това грандиозно нарушение на човешките права – действайте! Ако нямате – разпуснете Инициативния комитет и не разочаровайте повече хората!

    Posted by Петър Драгулев | юни 2, 2011, 05:32
  37. Към Ангелина Димитрова:

    Като домакин на блога не желая въпросният да задава каквито и да било въпроси тук. Този натрапник залива с мнението си блога ми макар да съм му заявил отдавна, че не е желан тук след като пожела смъртта на децата ми по особено гнусен начин ( сякаш самата смърт да децата ми му е малко, но трябваше да им пожелае и сексуална гавра). Натрапникът, който се подвизаваше в началото като “ген. Власов” си сменя десетки пъти никовете само и само да бъде публикуван, дебне да остане поне малко и тържествува всеки път, когато поради небрежност се забавя или го пропусна в коментарите, които упорито , всекидневно бълва ( а и всекинощно – разчитайки да се промъкне така).
    А на всички “разочаровани”, че някой тук не им е свършил антикомунистическата работа, мога само да пожелая сами да се заемат и да я свършат. И да четат: в съобщението за преименуването на пространството около паметника изрично се предлага конкурс като алтернатива на паметника, а не са неговото съхраняване.
    Изобщо – с такива съмишленици, които се борят с нас от “праведни позиции”, нямаме нужда от врагове!

    Posted by Иво Инджев | юни 2, 2011, 09:24
  38. Към Петър Драгулев: Аз не смятам да продължавам повече тази напълно безплодна дискусия кой кого е разочаровал, обидил, злоупотребил и т.н.
    За последните 20 години това е най-продължителната и с най-ясни постигнати резултати до момента инициатива по отношение на паметника. Най-силната ни страна е нашето постоянство. 8 месеца не спряхме по различни начини да поставяме темата, и като резултат няма вече и един общински съветник, кмет и зам.-кмет, както и медии, депутати, които да не са чували за нас. Това е най-важното. А мисля, че това е и най-плашещото за хората, които искат паметника да остане. Ясно им е, че няма да се откажем и това ги изкарва от равновесие. И последно да кажа: паметникът вече е в дневния ред на обществото. Това е безспорен факт. Това е тема, която вече никой не може да отбегне или да омаловажи като незначителна. Мисля, че дори успяхме да излезем от маргиналната си роля. А това е огромен успех. Който не си дава сметка за това, само налива брашно в мелницата на противниците.

    Posted by Валентина Маринова | юни 2, 2011, 10:13
  39. Иво, подкрепям те напълно!

    Posted by Веселин | юни 11, 2011, 15:07

Post a comment

Иво Инджев още във

Архив