Джурналистик парк

На вниманието на желаещите да получат просветление за истината по темата „Кунева“, която се превърна в дискусионна, предлагам гледната и меродавна за противниците й гледна точка на изключително назависимия, извисения дори над всички журналисти у нас и по света Николай Бареков.

Позволявам си само смирено да обърна внимание върху факта, че Кунева му е акцент ( хмм,нали е „спукан балон“, що за нездрав интерес?!), макар да става дума за анализ на загубените от Кунева избори, в които триумфира Борисов, началникът на ТВ 7 и на автора на въпросната статия. За абсурдните твърденията за „медийния балон“, уж надуван за Кунева ( има категорична статистика за обратното) и за някакви социолигически прогнози за балотаж на тази госпожа ( понеже фактите са диаметрално противополжни и лесни за доказване), гарнирани с мили оценки за липса на „емоционално здраве“ и други подобни (уж) мисловни конструкции, оставям на вас сами да прецените- като в онези игрички , наречени „открий седемте разлики“ ( с истината).

Надявам се този принос към плурализма на мненията да се понрави на читателите на ivo.bg, които се опитват да вменяват едностранчивост на автора на ivo.bg.
.

Спука се балонът „Кунева”
Фетишите паднаха, дойдоха резултатите
Николай Бареков ~ вторник, 25 октомври 2011

Няколко неща трябва да бъдат отбелязани след изборната нощ. Първо – завръщането на двуполюсния модел между класическото ляво и класическото дясно в лицето на Калфин и Плевнелиев. Много хора афишираха прекалено големи очаквания за тези избори. Някои от кандидатите обаче бяха доста фетишизирани в общественото пространство. Накрая видяхме техните резултати.
Например г-жа Кунева, която от определени медии беше напомпана като балон, че е кандидат със сериозни шансове. По подобен начин стоят нещата и с така наречения Трактор, който афишира големи амбиции и дори нае сериозна плеяда от пиари и поръчкови медии. Накрая видяхте, че резултатът му беше доста по-малък дори от този на Светльо Витков.
Не на последно място въпреки резултата трябва да бъде отбелязан мизерният вот за старата десницата. Гласовете за Румен Христов са обидно малко на фона на заявените амбиции, но в унисон с невзетите поуки от минали избори. Резултатът на Румен Христов показва, че това, което наричаме „стара десница”, е тотално изчерпано. Реално музикантът Витков победи старото СДС и Октопода. Което е симпатично и дори може би символично – рокът все пак е Свобода.
По отношение на Кунева – нейният абсолютен дисбаланс лъсна реално на пресконференцията след обявяването на резултатите. Тя беше подведена от поръчковите социолози и медии, които й прогнозираха балотаж. Този дисбаланс се породи точно от разминаването между очаквано и реално. Именно липсата на емоционално здраве и разум доведе до политически грешки.
Тя всъщност не даде нито един отговор. Измъква се, хитрува, отговаря витиевато. Никаква конкретика – условности и общи фрази. Един политик, който не отговаря на директни въпроси на журналистите, не заслужава никакво внимание. Тя се държа неполитически. Пропусна да отговори кого ще подкрепи на балотажа и тя самата за кого ще гласува.
Да, Кунева трудно би контролирала своите избиратели. Съгласен съм. За Кунева гласуваха хора заради лични симпатии към нея, избиратели, които нямат друг избор, избиратели, които искат да накажат статуквото. Кунева успя да ги убеди, че е някаква алтернатива. Но тя самата беше длъжна да обяви своя избор. Още повече че обяви, че ще гласува. Ако беше казала, че няма да гласува – повече нямаше да я питаме. Не отговори обаче и на въпроса, дали ще прави партия.
Ясно е, че Кунева е някакъв политически продукт, и да продължава да говори алабализми, как тя била мажоритарен кандидат, кандидат на гражданското общество, е най-малкото некоректно спрямо хората, които гласуваха за нея. Като каква ще продължи да присъства в политическото пространство? Единственият й ход е да мине по утъпканата пътека на Царя и на Бойко Борисов и да си направи партия. И беше длъжна към избирателите си да го заяви открито и на време.

54 мнения за “Джурналистик парк”

  1. “… завръщането на двуполюсния модел между класическото ляво и класическото дясно в лицето на Калфин и Плевнелиев”; това “класическото ляво”, да не говорим за “класическото дясно”, в лицето именно на Боко, звучи като калпаво съчинен виц, на който човек може да се смее само от учтивост към разказалия го…

    Тоя човек Бареков дали сам си вярва на тия, дето ги е написал?! Прочее, той дали изобщо може да напише нещо непоръчково, нещо, за което преди това не са му платили?!

    Не вервам…

    Ако такива като тоя субект биват наричани “журналисти”, то тогава как изобщо да наричаме труженичките на най-древния занаят от Околовръстното шосе?!

  2. Ами, много точно и вярно казано.
    Добре е, г-н Инджев, че го публикувахте, наистина, плурализмът е ценно нещо.
    “Тя всъщност не даде нито един отговор. Измъква се, хитрува, отговаря витиевато. Никаква конкретика – условности и общи фрази.” – това е Кунева. Защо толкова хора харесват демагогията???

  3. “Да, Кунева трудно би контролирала своите избиратели.” Без коментар…

  4. Господин Инджев, да си кажа правичката и аз като Вас се въхищавам от Журналиста* Николай Бареков. Дори в този случай, освен, че вярно и с творческа дързост е отразил изборите в България, ако се замисли човек, ще разбере, че Журналистът Николай Бареков е отразил и президентските избори на друга планета в Галактиката. Дето казва народът, с един масраф Журналистът Николай Бареков е отразил две събития в едно. Точно както са и изборите в България от миналата неделя – две в едно. Ей на това се казва, вярно и точно перо. Възхищавам се от сърце на Журналиста Николай Бареков!

    * За мен Журналистът Николай Бареков е журналист с главно “Ж”, ни повече, ни по-малко.

  5. Едва ли си струва усилието да оборваме мазнярските мисловни конструкции на феминизирания от мутрите и техен интелектуален инжинерингов продукт -Бареков.Ако тръгнем да оборваме всякакви налудно-нелепи и олеозни внушения-няма да ни стигне живота,че и на поколения и ще умрем от мозъчно-съдово изтощение . Бареков не може да превъзхоожда анализа на в. Economist от днес,в който главно се подчертава че след изборите в БГ се оформя ново дясно около Кунева.Ако мазното същественце Бареков разбира под ”емоционално здраве” -това да угодничиш на криминалите ,то той определено е емоционално инфантилен,но пък особено разумен и практичен,злоупотребявайки като един малък хомо-Гъобелс със словосъчетания като ”емоционално здраве ”и ”политически разум”-от каво сльйшу….

  6. Ето тук е тоталното опровержение на Бареков във анализана списание Економист от днес според общоприетите критерии за ”емоционално здраве” и ”политич.разум”,а не според милиционерската психиатрична наука и еманацията на нейния интелектуален уровен Бареков —“”“The extremists weren’t able to capitalise on the anger resulting from the weak economy and the rioting,” says Kiril Avramov, a political analyst. He predicts Ms Kuneva’s unexpected success will lead to the emergence of a new, centrist project in Bulgarian politics.”

  7. “Един политик, който не отговаря на директни въпроси на журналистите, не заслужава никакво внимание.”
    Как да го разбирам това:
    1. Я, Бареков нямало повече да интервюира политици.
    2. Я, критика към Плевнелиев в стил “Казвам ти дъще, сещай се снахо”. (цитирам “Измъква се, хитрува, отговаря витиевато. Никаква конкретика – условности и общи фрази.” – справка пресконференцията на Плевнелиев)
    3. С г-н Бареков сме гледали различни пресконференции. Според мен Кунева проведе урок по политическо държане, а Калфин и Плевнелиев трябваше да си водят бележки.

    Ще си позволя тук да поздравя г-н Инджев по повод думите на г-н Плевнелиев от споменатата пресконференция.
    “в България има свободна конкуренция, в България има достатъчно много медии и в България има ясни правила, по които те работят.”
    Г-н Инджев, благодарение на вас, тези правила вече са ясни и на мен и на много други българи. Благодаря!

  8. Това е откъс на статията на Едвин Сугарев “Изборите като скука” от 21 Октомври 2011

    “Има неща, които наистина са поучителни. При драматичния дефицит от читави кандидатури се оказа например, че Меглена Кунева била изборът на гражданското общество. Прекрасно наистина – как сме могли да пропуснем тези впечатляващи граждански добродетели в нейно лице! Каква ли слепота ни е споходила, та сме пропуснали да видим качествата, забелязани от Хайнц Брам и от Пардю – последният специално поканен да ги сподели в “Шоуто на Слави”! Ами че тя дори си позволи да говори за Първанов, дори се оказа против АЕЦ “Белене”…

    Няма да опровергавам тази вяра. Но и няма да пропусна да я напомня, когато поддържащите я видят в чия полза ще агитира желязната Меги на втория тур от президентските избори.

    И ако става дума за гражданското общество – то какво търсеше при официалното оповестяване на кандидатурата й убиецът на същото това гражданско общество – Симеон Сакскобургготски?

    И ако става дума за АЕЦ “Белене” – някой да е чул от устата на тази твърде видна фигура в НДСВ подобно мнение по въпроса – когато нейния бос обяви размразяването на този проект например?

    И ако става дума за гражданска доблест – как можем да си обясним тогава премълчаването на фактите, когато ръководената от Гиньо Ганев делегация замазваше скандала с отмъкнатите милиони в Габон?

    А ако става дума за политически убеждения – то как тяхното достойнство се съвместява с участие в изобретената от Първанов тройна коалиция? Или може би Меглена Кунева е нямала нищо общо с нея – пребивавайки като излъчен от нейното правителство български еврокомисар в Брюксел?”

    И ето какво пише същият автор в статията си “Агитационната коза” от 25 Октомври 2011 след изборите

    “Реално аз нямаше за кого да гласувам на изборите за президент. Наложи се за пръв път да употребя протестен вот. Гласувах за Светльо от “Хиподил”. (После се оказа, че и той бил имал сериозни политически амбиции. Аууу!)

    На втория тур обаче знам много добре за кого да гласувам. Когато става дума дали тази институция ще предава България още един президентски мандат, дали гоцевщината ще възкръсне зад нова маска, нямам изобщо колебания и съмнения – нито пък ще изпитам скрупли да гласувам против това и за Росен Плевнелиев.

    И изобщо не мога да оправдая отказа да вземеш страна в една ситуация, в която е напълно възможно за пореден път президентът на България да бъде избран с гласовете на ченгеджийския тръст ДПС, който проваля страната ни от 1992 г. насам. И не виждам нито гражданска доблест, нито достойнство в този отказ, демонстриран и от Меглена Кунева, и от Мартин Димитров. Същите нямат моето доверие – и няма да го имат и за в бъдеще.”

  9. Само дни преди да се наредим пред избирателните секции и да гласуваме на балотаж за Президент, може би си струва да се поогледаме, какво си имаме и какво нямаме от присъщите атрибути на къпещото се в демокрация Отечество. Карам наред:
    Конституция – зачената в смут (гладна стачка на група депутати), тя прогласява национален суверенитет (от който си направихме отвод), равни граждански права (няма как да е истина), върховенство на закона (хайде, холан!) и социална държава (не сме деца да се лъжем). Извод: колкото с нея, толкова и без нея.
    Всенародно избиран Президент, с основно право да чете между редовете и с мижавите си правомощия да „бърка водата”, както прецени – ако го изяде лъвът, може и да не разберем.
    Достъпно и безплатно здравеопазване – заплюй го, гледай друго!
    Народна просвета (хайде да не си хабим думите и да говорим за нещо друго!).
    Народно събрание – има го, във вид на „парламент”, място за надвикване на партийни помазаници. Една от основните му идеи е как за всеки отделен казус да приема поне три закона, единият да казва „да”, другият „не”, а третият – нещо друго.
    Съдебна власт: като всяка уважаваща себе си родна власт се стреми да оправи първо себе си, другите могат да почакат.
    Футбол – няма как да нямаме, всички разбираме от него и много се гордеем, ама забравих за какво точно.
    Трудово законодателство: основава се на мотиви от любимата песен на Георги Кирков „Дружна песен днес да екне” и на Джани Родари: „Всяка работа на този свят цапа човека със своя цвят”.
    Български Войник, който „простора цепи разярен”, ама да го питаш защо!
    Синдикати, следващи неотклонно известен сценарий (вж. „Синдикатът” – бел. авт.).
    Полиция – има я, но със сгрешена една буква , И наместо Ю.
    Солидарна пенсионна система, със стремеж да убие всяко желание на българина да се пенсионира, но той нали е инат, бърка й водата целокупно, и я води към фалит (пак!).
    Национален превозвач, по въздух и по море – дано да не е вярно, че ние по земята колкото сме извозени…
    Проституция – няма!
    Проститутки – много сме!
    Клиентела – дайте ми пет минутки време и ще ги изброя поименно, ама после да не кажете, че този точно Вас не Ви е оправял?
    Национален празник, някъде между Втори февруари и Първи април, празнуваме ги всичките, да не стават грешки!

    P.S.
    И Република си имаме, щях да забравя, демек – „власт на народа”, макар че на един наш министър-председател сегашният такъв му викаше „Ваше величество”, ама не ставаше дума за народа!

  10. До всички които смятат да подкрепят технократа Плевнелиев с мечтата той да излезел от орбитата БьБь:
    http://www.cross.bg/1257191 новината е от днес 21.37 ч.
    Миналата година Русия нападна Грузия вьпреки всякакви дипломатически протести, дрьнкане на орьжие от НАТО и снябдяване на Грузия с орьжие;в резултата анексира Южна Осетия. Сьщата тази минала година кьсната пролет (не си спомням датата,но може да се провери с някоя тьрсачка) Русия прие закон РАЗРЕШАВАЩ ВОЕННА СИЛА на ТЕРИТОРИЯТА на ЧУЖДА ДЬРЖАВА ако СА ЗАСТРАШЕНИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ и (забележете) РУСКА ДЬРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ.
    В момента курорта на устието на р.Камчия е РУСКА ДЬРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ, пристанище Росенец (нефтения терминал) на практика е руски анклав.Е сега и АЕЦ БЕЛЕНЕ ще стане РУСКА ДЬРЖАВНА СОБСТВЕНОСТ (до изплащане на финансирането): има-няма няколко деситилетия.
    След всичко това може и да ни пзоволят да преместим паметника МОЧА(а може и да не може),може и Костов да се плесне по челото с виновен вид, може и герберастите да започнат едни теории колко са десни и колко са европейци и всички вкупом да казват „абе важното е че не е Калфин“.
    Какьв “технократ”, какьв “европеец” какви 5 лева?!? и отсега не приемам вьзраженията че Трайков и Плевнелиев не били едно и сьщо

  11. Към Росен:

    С Едвин не искам да споря лично- уважавам го с доказаната му позиция през годините. Но ще оспоря опита да се изгради (а)логичната конструкция, че за откровената проекция на мълчанието по забранени ( публично при това -от самия Борисов) теми е достойно да се гласува, но за някакво си говорене по тези теми от Кунева ( припозната за демократ от някакви си Пардю и Брам, извършили през живота си за делото на антикомунизма колкото ние всички вкупом не сме и няма да можем до края на живота си), не може.
    А че Кунева се представя за говорител на гражданското общество, което дразни мнозина от малцината безкомпромисни граждани , това е неин проблем. Всеки има право да се прецени, дали е съгласен да има такъв говорител, който определено не е Махатма Ганди, но май се оказва фактор, желаещ поне да бъде припознат като гражданин. Дали трябва да му се позволи да иска това или пък му се полага да си наляга парцалите?
    Интересно е, че се оказва простимо да мълчиш по забранени от Борисов теми, но непростимо да говориш по тях , ако Кунева ( припозната за демократ от антикомунисти , като някакви си Пардю и Брам, чиято биография няма как да бъде наклепана с подозрения за заговор с комунистите) . Това ми е познато: който няма биография, има предимството да вади от биографията на другите всевъзможни очернящи нещица, каквито само истинските праведници, да не кажа отшелници в политиката, нямат ( но пак могат да се намерят при съответния прочит).

  12. Защо си губите времето в коментари за този боклук? Единствената възможност на Боклука е да гние.

  13. Вчера се опитах да намря информация за даренията за Меглена Кунева на нейния сайт. Тя спомена нещо като 310000 лева събрани от дарения. Не намерих нито ред, нито дума. Много се съмнявам, че могат да се съберат толкова пари без активна реклама по медиите. За сравнение разните там ТВ шоута и БГ Коледи с мъка правят толкова.

    За кандидатите на ГЕРБ и БСП е пределно ясно, че правят кампании с мръсни пари.

  14. Адски се дразня когато някои приема желаното за действителност и вместо да отиде там където това се лекува с жар и патос да ги ръси от екрана.А действителността напълно се покрива с казаното за нея точно за Плевнелиев. Не тя, а той всъщност не даде нито един отговор. Измъква се, хитрува, отговаря витиевато. Никаква конкретика – условности и общи фрази. Ясно е, че Плевнелиев/Кунева/ е някакъв политически продукт, и продължава да говори алабализми за някакво надграждане.Да не би да вдига още един етаж на Президентството?

  15. Към Симеон – ами гласувай за червения тогава, сигурно с мотива че поне знаеш какъв е?
    Плевнелиев е прецакан от премиера отвсякъде – хем го разкара (конкуренция) хем не го подкрепя докрай, за капак няма никакъв опит като политик. Но е със сигурност технократ и не е мазен комунист като Калфин.

  16. По-долу цитирам въпрос на “Дневник” към Геновева Петрова, “Алфа Рисърч” и неиния отговор:

    Има ли основания да се смята, че Меглена Кунева, която се яви като независима и се класира трета на президентските избори, направи заявка за нова политическа сила и къде би могла тя да се позиционира?

    – Да, има основания да се смята, че има такава заявка, макар все още да няма официална позиция по въпроса. Като се има предвид партийната обвързаност на Кунева с НДСВ, изказваните от нея през последните месеци политически позиции, а и профилът на симпатизантите й предполагам, че би се опитала да се позиционира в центъра.
    Това е желана, но доста трудна политическа позиция. Не една политическа формация е имала амбиции към центъра през последните години, но нито една не успя да се задържи по-устойчиво там.

    Много ми е интересно дали мнозинството от тези 14% гласувли за Кунева мислят по същия начин! Едва ли. Според мен те по-скоро гласуваха за заявеното от Кунева, отколкото за личността и. Не мисля, че това са хора желаещи да се определят, като центристи. Достатъчно се нагледахме на центристки партии и изяви – НДСВ и сега ГЕРБ. В същото време “десните” или по-точно старите или традиционните десни доказаха (добре известната поне на запад) печална истина, че са политически трупове. За Кунева гласуваха най-вече десните избиратели, които за щастие са живи! Сега става ли ви ясно накъде ги тика нашата неумолима политическа машина? Тика ги към центъра. За пореден път има опасност от водачи, няма значение фалшиви или не, честни или подставени, но резултатът ще е пак същият, като досега – политически трупове и объркани хора без водач! И кой има интерес от всичко това? Едва ли точно тук има нужда от разяснения по този въпрос!
    Хайнц Брам и от Пардю подкрепиха не толкова Кунева, колкото тов, което представи, като платформа. Самата тя беше формата на подкрепата, за раждането и обособяването на новото дясно в България, нещото което остро липсва туик в момента на фона на жалките остатъци и политически трупове. И ето не е изненада откъде идват 14-те процента. Ще бъдат ли оставени на жестоката политическа мелачка! Докато се зяждаме по въпроса за и против личността на Кунева изглежда да! И да победи, в което не се съмнявам и искрено желая в създадената ситуация Плевнелиев, като президент не може да бъде водач на когото и да било. Нямаме нужда от нови изцепки, като Първановото АБВ. Това, което Кунева използва, като предизборна платформа само плахо се доближава до казваното от години от хора, като Иво Инджев и Едвин Сугарев и затова за мен е повече от странен този задочен спор чрез блоговете. Сега трябват водачи за новото дясно. Иначе ще бъде жалко. Иначе отново ще се пропилеят години на безвремие! Коплкото и да е жалко, но трудно могат да се очакват млади и неопетнени лидери. Едно, че поради тоталното очалгаряване на младото поколение, резултат на абсурдния ни преход такива на практика няма и второ, дори и да се появят, веднага биха били поставени под съмнение и омаскарени от политическата ни мелачка. Жалко, наистина жалко!

  17. Блазе им на олигарсите! Те вече спечелиха изборите. В деня на балотажа спокойно могат да си отидат за гъби и въобще да не се и заинтересуват кой точно е спечелил. Във всички случаи това ще е “техен човек” и ще играе 100% по тяхната свирка. Разликата е само в това, че единият ще го прави с удоволствие, а на другия може на моменти да му е неприятно (знаеш ли го), но това няма да има никакво значение за резултата.

  18. Кунева не може да оглави никакво ново дясно, а само нова подмяна на дясното. Жената има опит в това, все пак беше активна участничка още в първата подмяна на дясното през 2001г., но сега задачата й е по-трудна, защото има силна конкуренция в лицето на Бойко Борисов, оглавил преди шест години втората успешна подмяна на дясното.

  19. “Тя всъщност не даде нито един отговор. Измъква се, хитрува, отговаря витиевато. Никаква конкретика – условности и общи фрази. Един политик, който не отговаря на директни въпроси на журналистите, не заслужава никакво внимание. Тя се държа неполитически.”

    Да-а-а. А в същото време ББ се кара на журналистите. Или като го питат нещо не по вкуса му, започва да говори съвсем конкретно, без условности и общи фрази за магистрали, музеи и спортни зали. Въобще винаги е конкретен, не се измъква и не хитрува. За витиевати отговори е ясно, че не може да става и дума от Него. За тая работа “трябва и акъл”.
    Е, как да не се възхитиш на такъв пич като Бареков?

  20. Бареков отдавна не е журналист!Дори не заслужава внимание,поне моето!

  21. кьм MEDIA: какво означава “бил прецакан”? да не е паднал от Марс или “мальк бил,изльгал се”?Не може да бьде прецакан,ако сам не го е позволил това прецакване.това да не е някой пикльо от детската градина.
    и второ: като “бил прецакан” сега още 5 години все така ли ще е бил прецакан.Сьвети не приемам от човек дето го е срам да си напише името ами се крие като някой сьсел (или пудел кандидат-президент в краен случай)

  22. Ами лесно е.Безгласните букви не гласуват.Мислещите с глава на раменете си знаят какво трябва да направят на балотажа.

    А Бареков освен блог си има и телевизия…

  23. до Иво Инджев | октомври 26, 2011, 10:25

    Разбирам аргументите Ви. Не исках да коментирам и написаното от Едвин Сугарев. За мен фактът, че Меглена Кунева не декларира за кого ще даде подкрепата си, говори не толкова за липса на позиция, колкото за заявка за нов политически проект.

    Вярно е, че прекалено много се изписа тук за нея, но е разумно да затворим тази страница и да изчакаме. Не искам и да спекулирам с прогнози, защото няма да е сериозно да се пише каквото и да било, за нещо което не е сложено още на масата.

    Относно Вашите разбирания за разширяване на дясното;))))))))))) Отдавна си мисля, че една от грешките на прехода бе силното поляризиране на масите в България, което отне възможността да бъде привлечена добрата част от БСП, която можеше да даде много за България. Но да се пише на тази тема е все едно да се ходи по най-тънкия лед. Все някога ще трябва да се простим с революционното си мислене и да заложим на приемствеността, ако искаме да изградим стабилна и необратима ценностна система.

  24. Към Росен:

    Мисля, че сме изминали дълъг път и сме все пак “живи” и “шаваме” тъкмо поради това, че реагираме ( Вие- с тази позиция в развитие, а може би дори и моя милост) относително адекватно на реалностите, без да предаваме и продаваме себе си.
    Става дума за маратон…

  25. Г-н Инджев,
    днес Пропагандната Промищленост развива такава мащабна дейност и достига невиждани висоти . Във всяка една медия са заложени “кукувиче яйца”,ако мога да използвам този израз-метафора.Рдин сувременен пропагандист не е необходино постоянно да громи Демокрацията в България. Напротив,той трябва да гради демократичен имидж и в “12-я час” да се задейства неговата комуноидна същност.Примери много-Емил Кошлуков,антрополог Харалан Александров /каквото и да значи/, донякъде Едвин Слугарев, защо не Долен Сидеров….мисля ,че са много примерите. Меглена Кунева има правото в момента да говори каквото си иска,но от нея не очаквам реални действия против фасадата на комуноидната демокрация.Може и да няма голяма полза за ДСБ избора на Плевнелиев,но когато има кандидат на ДСБ и Иван Костов вероятно ще гласувам отново за него-един Светослав Малинов щеше да събере много голяма подкрема със своя интелект и илъчване.Но при липса на такъв кандидат,ще гласувам а този който е най-омразен на БСП.На дебатите се видя,че Първановата калфа и Кунева се шадиха и играеха като играчи от един отбор..Изказванията на Кунева бяха с козметичен ефект,не звучаха убедително,подобно на Плевнелиев.Но пък към Кунева нямаше комунистическа омраза…..сложно е…..Мартин Димитров допринесе да сме отново на Избори без право на избор…….българска демокрация !

  26. Вдясно на сайта на Иво Инджев има 17 връзки на блогове. С изключение на блога на Едвин Сугарев и донякъде frog.news никой не коментира вече факта, че в неделя предстои балотаж. Всички мълчат.
    Моля Ви, Меглена Кунева няма да участва в балотажа. Моля Ви, забравете М. Кунева за момента, за 3-4 дена.
    Докато Вие мълчите, другаря Калфин припознава в момента това, което Костов поиска от Плевнелиев.
    Моля да прочетете долния призив и поне това да коментирате.

    Призив
    26 Октомври 2011
    Проф. Димитър Ненов

    Уважаеми съмишленици и скъпи приятели,предстои втори тур на изборите за президент. Всеки от нас трябва да направи своя избор между лявата и дясна политическа ориентация. Аз нямам колебание – не желая отново страната да има президент комунист и поради това ще дам своя глас за десния кандидат Росен Плевнелиев. Това е основното ми съображение и всички останали спекулации за мен в този случай са без значение. Призовавам и вас да го подкрепите.
    Приканвам всеки, който е съгласен с мен, да разпрати този текст на хората, с които кореспондира в Интернет или в някоя от социалните мрежи, и ако желае да прибави и своето име към моя подпис.
    С надежда за успех на изборите
    Димитър Ненов

  27. до Костовист: Светослав Малинов не само е най-добрия избор за кандидат-президент,а и най-добрият избор за председател на ДСБ най-малкото поради 2 причини: 1.Има коалиционна култура(и няма да обвинява Мартин Димитров за идиотските истории&географии които ВСИЧКИ автентични десни сьтвориха) и 2.Няма да кляка на ГЕРБ бьрзо и безпринципно както онзи ден направи Костов.
    Какво му пречеше на Костов да постави ясни&категорични условия на Плевнелиев (най-малкото изрзяване на позиция по стратегически вьпроси) преди да раздава сьвети,подкрепи и т.н.
    Вкопчил се е в политическото си оцеляване като глист на буца.Като му е виновен толкова Мартин Димитров и СДС що не се отдели?ще изчезне от политиката за 1 месец,колкото и да кляка и прави чупки в крьста на ГЕРБ затова

  28. Росен, “добрата част от БКП” са хора като теб и мен, неояли се през последните 20 години. Родителите ми са такива и ако съдя по тях, те са сред най-объоканите и неориентираните в днешната пародия на демокрация у нас. Проблемът ни е, че “лошата част на БКП/ДС” управлява от 1944 година България с една малка пауза от четири години, в които Иван Костов постави държавата върху европейските релси, което със сигурност не е залягало в програмите на БСП/ДС и господарите им от Кремъл. Имам впечатления, че и Кунева е от тази “лоша част на БКП”, иначе какво щеше да търси в партията, която върна ДПС и БСП на власт?!
    SIMEON, нещо ми говори, че си Явор Дачков. C такава злост друг не пише за Иван Костов. Какво според теб трябваше да направи той след изборите, за да те задоволи? Да си мълчи? Да призове да не се гласува? Да призове да се пусне невалидна бюлетина? Да се гласува за Калфин? Впрочем, Костов знае много добре, че точно неговите симпатизанти не са овце и сами ще решат в крайна сметка дали и за кого да гласуват. Лично аз още никак не съм сигурен дали ще гласувам в неделя. Един лидер на партия не може да не упъти симпатизантите си – това го изисква елементарната политическа култура. Посланието на Костов аз разбрах първо като призив да гласуваме за по-малкото зло и второ като слонски намек към Плевнелиев, че куневите позиции по всички възлови въпроси на предизборните дебати са всъщност позиции, които ДСБ отстоява от години. ТЕЗИ ПОЗИЦИИ, а не черните очи на Кунева донесоха неочаквано високия й изборен резултат, който и Плевнелиев може да получи от НАС, десните избиратели, ако започне да го дава по-адекватно като десен политик, отколкото досега.

  29. Нямам нищо против тези “на които нещо им говори:звездите ли,други цивилизации ли….” Явор Дачков си има спонсор,аз парите си ги заработвам чрез предприемаческа дейност.Не ме вьлнува мнението на някой който го е срам да си напише името,а се крие като сьсел

  30. Ето ми името, а eто още веднъж и въпроса: какво според теб трябваше да направи Иван Костов след изборите, за да те задоволи респ. да не оставаш с впечатлението, че се е (цитирам) “вкопчил в политическото си оцеляване като глист на буца”? Пишеш, че Костов не е поставил (цитирам) “ясни&категорични условия на Плевнелиев (най-малкото изрзяване на позиция по стратегически вьпроси) преди да раздава сьвети,подкрепи и т.н.”
    Съветвам те да изгледаш внимателно следното видео и тогава да си говорим за категоричността или липсата на такава у Костов:
    http://tv.dsb.bg/#/video/2011/10/24/192
    Впрочем, обясни ми, ако обичаш, връзката между призива да се гласува за Росен и политическото оцеляване на Костов, че аз нещо не можах да я схвана.

  31. Задоволяването ми или на някой си няма нищо с Иван Костов.Какво трябва да направи Иван Костов-трябва да започне с прочитане на устава на ДСБ, гражданският договор на ДСБ с гражданите на РьБь,а на последно(но не по значение място)да прочете разработка с прогнози и анализи която му предоставихме 14 души преди 4 години за да не се стига изобщо дотук(в песимистичните варианти които описахме грешката ни в цифрите е сравнително малка, точния израз който сме употребили в разработката е: “маргинална партия сьс затихващи обществени функции”).Това по принцип,а конкретно трябваше да направи това което направиха организациите на ГЕРБ и СК в моя град: 3 дни преговори и уточняване на позиции за решаване на стратегическите проблеми и инициативи в града и в резултат: подписано днес споразумение с конкретни ангажименти от двете страни.
    Врьзката м/у политическото оцеляване на Костов и призивите му кьм привьржениците на ДСБ е сьщата врьзка заради която вече от години е в коалиция сьс СДС. Моите уважения кьм професионалиста,математика и икономиста Иван Костов+В НЯКОИ ОТНОШЕНИЯ личността&човека Иван Костов (познавам го лично-не дьлбоко,но не и без хич),но Синята идея има двама гробокопачи: Жельо Желев в пьрвите 11 год. и Иван Костов в последните 11 год.

  32. Предполагам, че ако Костов не бе призовал симпатизантите си да гласуват за Росен, ти и подобните ти щяхте първи да гракнете познатия до втръсване рефрен, че гласувал заедно с комунистите. На криви ракети Космосът им пречи.

  33. С коя точно самоличност предполагаш?”Николай”,”Alexander” “Пламен”и днес в коя география живееш? Варна,Лондон,Бимбистан?
    Медицината отдавна има диагноза за твоя проблем, не е страшно, ако си пиеш редовно хапчетата и минаваш редовно лекарски консилиум всичко е ОК.
    Кривата ракета Космоса ли и пречи да не може да отговор на вьпроси от края на юли,началото на август? Или единствената мозьчна гьнка дето е с брадва сечена в главата на себеподобните ти?Това ч е не си схванал нещо просто и елементарно не ме учудва-виж щеше да ме учуди ако беше схванал

  34. до Росен и Simeon | октомври 27, 2011, 12:50

    Не, не съм членувал в БКП/БСП;)))))) Но не това е важното!

    Най-важното в преход като нашия, е да не бъде изтрита социалната памет, защото оставайки без нея оставаме без корени и ценности, загубваме идентичността си и от там на сетне ставаме безмозъчни консуматори на всичко, което ни се подхвърли;))))))))

  35. До Simeon | октомври 27, 2011, 12:05
    Не съм и помислил,че в България се развиват политическите процеси като в някоя Европейска държава.Политическата система на Република България е по-близо до Русия,Украйна-много партии които са разновидност на Олигархията,истинската опозиция е принизена със пропагандни приоми,особено при такъв тотално чалгосан миллет,не очаквам ДСБ някой ден да събере 51 %.
    Мартин Димитров изигра тотална ГЕРБерска роля и сцена. От страни погледнато,Мартин Димитров е тотален противник на ГЕРБ,но на практика Мартин Димитров елеминира истинския десен кандидат,като направиха Росен Плевнелиев да изглежда класи над Румен Христов и Мими Йорданов. Така изглеждаше Гоце Първанов пред Долен Сидеров на последните президенстдски избори,както сега Плевнелиев пред Румен Христов. Дали и за момент някой се е надявал на Румен Христов ,Стефан Софиянски,Любен Дилов и Мими Йорданов ? Просто за пореден път “Спетема СДС ООД” ,принуди десния електорат да играе по правилата на Олигархията. ГЕРБ е другото лице на Олигархията,…ГЕРБ са милиционери,…..не мога да си представя ,че всесилната ДС,която е част от БСП могат да се респектират от един бодигард ??? Едва ли. ДС може да бъде само от ДС. Бриго Аспарухов преди време каза,че…”в ГЕРБ имало много читави хора..”Остава да чакаме -АЕЦ Белене, Съдебната система,еврофондове,Шенген,мутри….вече това е Европейски проблем.Те ще си дават парите под формата на еврофонсдове,а Троянската к..а ще ги дава на Руската Империя.Ако се правят,че няма нео-комунизъм,който трябва да бъде осъден, да си ги дават парите,за доброто на руската олигархия.

  36. до Костовист: и затова ли кляка&се чупи в крьста бьрзо и качествено Костов на милиционерите от ГЕРБ? Мартинчо ли му е виновен за това?Петьр Жотев му беше виновен,Надежда Михайлова му беше виновна,Марио Тагарински му беше виновен, Димитьр Абаджиев му беше виновен,Стефан Мазнев му беше виновен, да продьлжавам ли?Няма смисьл да продьлжавам – с/у факти&цифри и боговете мьлчат: вече ПЕТИ пьт ТОТАЛЕН ПРОВАЛ на избори:2 пьти президентски, два пьти местни+парламентарни(за евродепутати изобщо не броя).ПЕТИ ПЬТ ЗА 7 години.ама бил виновен еди-кой си.Общите приказки за олигарсите са ясни,но да служат за “бягане по тьча”,а партньорите му без значение как се казват да са му все виновни – издиша много Костовисте.а кой е виновният за пропуснати 7 години досега? Кишата?Международното положение?СДС?ГЕРБ?Кой му беше виновен на Костов че Тройна коалиция има от 2001а год. досега?
    Не е грешка годината както едногьнковия мозьк Николай или там другите му раздвоения ще ми се направи на интересен.Тройна коалиция има от 2001а в лицето на Калчев и Паскалев в правителството на Сакса.А тогава мадридския мошеник му предлагаше точно Икономическото министерство и Дьржавната Администрация и можеха да се удьржат икономически и административни позиции.

  37. Послеслов до Костовист: Виновника по аксиома е тия като “Николай”,”Аlexander”,”Пламен” и себеподобните им за които проф.Брадистилов беше написал “Докато има овце,ще има касапи”, в случая ще има Бойковци,Цвьцковци и олигархичните им хранилки,ама това е друга тема и времената са други за да се внушава колко е безизходна ситуацията

  38. До Simeon | октомври 27, 2011, 22:01

    Типично за чалгосания миллет-удари тавана на нихилима . Повечето българи изпитват страхопочитание към комунистите,мутрите-обаче са герои пред своите съпруги и…Иван Костов. И ти изпя “Ода-антиКостов” с голямо удоволствие,като типичен безцветен човечецд,сякаш не знаеш за съществуването на медойната канонада-вестници,тв,журналисти,социолози,антрополози,архиолози,писачи,политици,400 политически партии…………..които формират мисловния процес горкия българин,който въпреки своята мъдрост,поддаде и си слуша Азис ,Ивана,Емануела,Чочолина…….Страхът ! Страхът за който говори Сегрейя е всъщност страхът от вкоренената олигархия,кворенена в тялото на държавата.Ако имаш баничрница,и сложиш плаката на Иван Костов може след два дена да ти пръкне пред баничарницата пътен знак-“Спирането забранено”,с което ще ти намалее бизснеса поне с 30 % /например,импровизирам/. Работодатели-повечето Общини са най-големите работодатели в малките общини.И ти си например учител,чистач в общината,или библиотекар в чисталището-все длъжности които се назначават и уволняват /съкращавт от Кмета. Познай колко от тях ще гласуват за Костов,като се нае,че дори вече вота не е таен-има начини да се фиксира кой за кой е гласувал,…ако иска.Преди време на едни избори бюлетините,пуснати в слъклена урна,се разперваха като волна птица,и всеки можеще да види издайническото “Х” за коя бюлетина е ..Говорим за теан вот,а не за явна демонстрация на принадлежност към политическа приндлежност към противниковата на кмета политическа сила.

  39. до Костовист: Чалгосан ще викаш на партийният си секретар в ДСБ.Слушам hard rock&heavy metal от ученик (тайно с контрабандни грамофонни плочи и пиратски касетки за касетофон).Всички писанки в постовете си сьм ги писал ЗАРАДИ факта че сьм бил от основателите на ДСБ,сьздавали сме градска&областна структури от които остана само табелката пикльо философски

  40. P.S.до Костовист: В понеделник за в различни вариации чух потвьрждение на мнението си от бивш министьр на финансите и бивш министьр на икономиката.И те ли са чалгосани нихилисти философе?

  41. Яворе, като те чета оставам с впечатлението, че имаш готова рецепта как синята коалиция е можела да спечели изборите миналата неделя, а и не само тях. Сподели ни я да я приложим през 2013г. на парламентарните избори. Може и да ти я патентоваме.

    Никакви министерства не е предлагало мадридското чучело на Костов. Стига си писал лъжи, и ние поназнайваме нещичко от кухнята. Да е предлагал Кобурготев нещо на Костов противоречи дори на елементарната логика, след като ДС докара С2 от Мадрид точно с целта да свали Костов от власт.
    Освен това всеки обективен наблюдател видя, че Мартин Димитров провали представянето на синята коалиция с безпринципното си заиграване с Мафиянски и компания.

    Надявам се, че имаш по-добри умения на “предприемач”, за какъвто се представяш тук, отколкото на Активен Борец Против Иван Костов (АБПИК). Злобата ти към неговата особа силно надделява над лъжливите ти “аргументи”, a товa вреди на правдоподобността ти. Поработи` над този си недостатък.

  42. Какво се надяваш за предприемачискети ми умения не ме интересува,има си финансови резултати(и то публични).Сьс сигурност обаче партийни секретари нямаме никьде.Тези комунистически похвати вече патент на синя чугунена глава ли са-като няма да аргументи-бягане по тьча на личностна основа.

  43. P.S.Сьсели с медицински диагнози и комсомослко-милиционерски(в краен случай само милиционерски)пикльовци пьк посмьртно няма да имаме при нас – даже и за чеп за зеле не стават

  44. Ако си наистина толкова умен, колкото се мислиш, щеше да знаеш, че ДС, знаейки че балонът Симеон Сакскобургготски ще се спука бързо, още от 2002 година гласеше подмяната на дясното с ББ начело. При това положение Иван Костов нямаше никакви възможности за печеливши ходове. Въпреки това той се опита да се сработи с ГЕРБ, на което ГЕРБ отказаха (и сбъркаха!). Инициатива на ДСБ бе и широкото дясно обединение с цел да се свали тройната коалиция, в което обединение се включиха само СДС и Мозер, та ако не друго, поне можахме да се преброим кои сме десни. И със същите тези стефчовци и диловчета, които се направиха на ударени, когато се създаваше синята коалиция, сега лидерът на СДС започна да прави предизборни фокуси зад гърба на ДСБ. Право ли е според теб това?

  45. Какво искаш да кажеш с това “няма да имаме при HAC” – кои сте ВИЕ? НДДК?!

  46. До Simeon | октомври 28, 2011, 11:57

    Знам,че си напуснал.бе изобщо да те понавам,по цинизма между редовете ти усещам незадоволен властови и материален нагон.Много хора дойдоха в ДСБ да правят кариера.Не заради идеята.И те първи си отидоха.Като Явор Дачков.Като един доктор в Русе.Дойде анонимно,но си отиде с форверките на “Труд” и другите пропагандни изделия.Това нищо не означава.Какво от това ? Не направихте нищо за каузата,като сте извън ДСБ.Не сте опоненти на Олигархията,на БСП,на Доган,на Мистър цар,……Разбирам да ви е било ДСБ тясно,но като сте излезнали всички които сте против Костов да направите един мощен антикомунистически фронт. но ви няма.Видя се колко струвате без Костов- Румен Христов от Хиподил и Мими Йорданов……майтап. 1.87%.
    ПС.Коя година за последно се събират Deep Purple и с кой албул,и в какъв състав ?
    време за отговор една минута

  47. до Костовист: Отговора ти е точно като на един треньор на националния ни отбор по футбол отпреди години: “Биха ни като маче у дирек,обаче стояхме добре на терена”.Властовия нагон ми е отвратителен от времето на партийните секретари още независимо червени или такива като теб.В пьрвия пост още изясних че моя кандидат за президент е Светослав Малинов(и отдавна трябваше да стане и председател на ДСБ,а Костов почетен председател), но чугуна в главата + овчеблеенето не прощават никому.ДСБ напуснахме в момента в който се появи нова порода:”синя чугунена” и когато партийните секретари в ДСБ станахте в повече и взе да ви избива на талибанизьм и фундаментализьм.
    Вьпрос ще задаваш когато ти си отговорил на зададени такива, дотук моите са 5-6,това се учи пьрвите 7 години,а ведньж изтьрвани ли са цял живот нямат наваксване като те гледам.
    За протокола: Deep Purple не са ми харесвали за разлика от White Snake, Black Sabath с Ozzy Ozbourne. От ученик насам слушам AC/DC (и мога да си умра спокойно вече след концерта им в София т.г.)ACCEPT (но само в в старата формация с Удo Диркшнайдер) а после и METALICA. От младите си падам по Rammstein (но само да ги слушам,клиповете им намирам за отвратителни)и Linkin Park, донякьде и Godsmack

  48. до косотовист: и се научи да пишеш правилно на бьлгарски,щото аз на читашки или там какьвто пишеш няма да се уча: P.S. се изписва на латински, на бьлгарски се пише послеслов и няма ськращение пикльо насран

  49. Simeon | октомври 28, 2011, 20:56
    Малко си попрекалил с епитетите и другите “подправки”,които говорят за идейно безсилие.Силната емоция е признак на безсилие.Само не рабрах причините поради които искаш да “пенсионираш” Иван Костов.Назначенията на политици начело на пратии се правят от Путин и Гоце Първанов.Почетни и непочетни председатели има в казионните организации като НДСВ и “Туристическия съюз”.В политиката не се размива отговорност .Благодаря ти,че си си запазил Душата и Морала неопетнени от “чугунени” замърсения,но какво направи след като напусна “замърсените” партии ? С какви идеи продължи твоята борба

  50. Za protokola:
    –> FAITH NO MORE sa nai-dobri i e KRAINO VREME da gi posreshtnem na stadion Ueski.
    –> Sporat mejdu Костовист i SIMEON e spor mejdu CIVILIZOVANOTO i NEANDERTALSKOTO techenie sred balgarite. SIMEON stava za lider na vtoroto. (A propos, Dachkov niama chak tolkova mrasen i nevazdarjan ezik. No Kevork ima…;-)

  51. до SIMEON

    Ако бяхме нормална държава, в която законите важаха дори за най-богатата и известна мутра, сега щяхме да имаме коалиционно правителство и дори ти сега щеше да си открил отговорите на тормозещите те въпроси. Очевидно е, че формулата “Костов е виновен” не дава отговор не само на въпроса защо живеем все по-зле, но и на въпроса защо десните губят избори след избори.

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.