Понеже съм в открит спор с лявото от десетилетия, правя опити да се въздържа от създаване на врагове и в дясното пространство- с всичките условности на тази пътна маркировка по пътя към Европа, Америка и тяхното откриване.
От друга страна, с бъдещето никой не разполага, докато за миналото поне има някакви нотариални актове. И един от тях е онзи син митинг на Орлов мост в София, който всеки орел, рак и щука желаят да примъкнат към себе си за днешните си цели, макар това наследство да си има законен наследник. Излиза, че на онзи, на който му щукне, може да орелства рачешката назад в миналото чрез присвояване на хорските емоции за нещо, което не му принадлежи. Посегателството върху това минало, една от малкото останали безспорни ценности на дясното в България, е в състояние да извади от „нирваната” дори и мен, смирения противник на караниците в семейството…Правя го с неудоволствие, но нали твърдя,че „мълчанието е злото”!
Не биваше учредяването на новата партия на Меглена Кунева да се заквасва с чуждата пита. Звучи като опит за помен на преждевременно погребан роднина. Хората обаче имат спомен. Украсяването на новосъздадената формация със синята емоция от преди близо 22 години не е нито нов, нито печеливш ход. Всеки появил се желаещ на терена на претенцията за десен играч го прави, но автентичните си остават носителите на идеята, които не я смениха през всичките тези превратни две десетилетия
Да вземеш на „босия цървулите” в момент, когато синьото наследство агонизира, разстреляно в гръб именно от царистката инвазия в българската политика през 2001 г., не е голям повод за хвалба. С това ритане на падналия ще бъдат отритнати онези, които не искат да падат – нито в нови капани, нито в стари заблуди за изобретяване на чисто нова партия със символиката на старото дясно.
Нима идването на Сакскобургготски не беше обявено за спасяване на дясното, за новото дясно? Защо, щом ще надграждат, онези, които са тръгнали от царистокрацията на пагубния период на разстреляното гражданско общество, приспано и разоръжено от претенцията на Царя да бъде по-десен от всички нас по рождение, не си покажат при учредяването огромните митинги по посрещането на Спасителя от Мадрид? Или съзнават , че символиката му е бита карта? Взимайки „на заем” синята символика, те автоматично я признават за жизнена и „годна за употреба”. Ще им бъде ли позволено да я употребяват?
Наследниците на царистокракцията твърде много наподобяват посланията й ( „ние сме новата десница”!), станали омразни на хората междувременно, но търсят хералдиката на старата десница. Щеше да е честно да покажат еуфорията от посрещането на Царя, но с вероломното намятане на синьото покривало, без да зачетат авторските права на все още живите наследници, демонстрират, че честността не е отправната точка на новото им начинание.
Това действие ще предизвика противодействие. Такива са природните закони. Защото едно е да се разделяш с миналото си, като правят лично учредителите на новата партия, друго е вкупом да посягаш за целта на миналото на живите наследници.
Убийството и самоубийството тук вървят ръка за ръка и на (из)следователите ще им се изясни характерът на деянието едва при една изборна равносметка. На този етап нейните перспективи за новата партия изглеждат розови. Но не и сини. Сините трябва да си направят извода и да се изправят пред фактите, като си поискат правата чрез ответен проект. Онзи резервоар от любов към свободата, залял през 1990 г. Орлов мост, е достатъчно огромен, за да напълни отново урните със сини бюлетини, ако към него бъде прокаран път с проект за единство, съответстващ на времето.
Завръщането на царистокрацията, макар и без цар, няма да спаси демокрацията, а ще превърне в правило вероломството в българската политика. В нея има твърде малко устойчиви величини, за да позволим и това земетресение да клати основно достижение, каквото е изстраданата традиция на българската дясна упоритост, останала вярна на корените си при всички катаклизми на прехода към една просперираща България. Тази сграда не бива да бъде напускана при поредния трус, както нашепват доста заговорници, а да бъде укрепена отвътре. Едва тогава ще може да стане убежище на напусналите я през годините демократи.
Пак надмиинахте себе си, г-н Инджев, един от малкото останали говорители на стремящите се към свобода и достоинство, срещу хищните апетити на лешоядите, които вече така са изгладняли, че ръфат и от живото тяло на тази омаломощена от паразити България.
Г-н Инджев,поговорката “Докато истината си върже обувките, лъжата е обиколила три пъти света”, не важи за Вас. Вие просто държите истината винаги готова за старт! Тя тръгва сега и веднага! В момента, в който лъжата се готви да спринтира, истината стои вече пред нея. В “трибоя” Бързина, Точност и Издържливост, сте лишен от всякаква конкуренция. Бъдете здрав!
Господин Инджев,как да не се разбира се астрологията е глупавата дъщеря на астрономията,
но какво щеше да стане с умната майка,ако нямаше такава глупава дъщеря!!!!!.
Просто без Царя всички останали са лишени до такава степен от каквато и да е индивидуалност,че дори в цветните филми излизат черно-бели.
Бедата е самоук но винаги настъпва по ахилесовите пети!
Иво отново, за пореден път, ме зарадва дълбоко с прекрасен текст.
“Сините трябва да си направят извода и да се изправят пред фактите, като си поискат правата чрез ответен проект.”
И още: “Завръщането на царистокрацията, макар и без цар, няма да спаси демокрацията, а ще превърне в правило вероломството в българската политика.”
Това са мисли, като че извадени от собствената ми глава!
Та, мога само да се присъединя към изводите на Иво и призива му за отпор – който се чувства “десен” нека да приеме като своя собствена кауза отпора срещу поредната “червена кукувица, опитваща се да снесе яйце в синьото гнездо”!
Накря ще споделя и нещо, за мен много показателно за “новите” “десни”. Рзвихрилият се в последните дни из големите “медии” ( не забравяйте винаги да ги поставяте в кавички – те всички ЛЪЖАТ) Даниел Вълчев отговори на директния въпрос за отношението им/му към БеляНЕ и/или нов блок в Козлодуй със следното: дрън-дрън, бла-бла, пляс-пляс……, т.е. с шум в ефира!
От тях само дрън-дрън, бла-бла, пляс-пляс……
http://www.dnevnik.bg/analizi/2012/06/10/1842976_prochit_na_istoriiata_tristranniiat_pakt_i_bulgarskite/
Предполагам,че е признак на инфантилност като национална особеност у нас да се лепят или самозалепват етикети за такъв или онакъв,а не нещата да се анализират и да се правят изводи на основата на принципи.Следствие на такъв подход битуват трайни презумпции/извинявам се за кухото псевдоюридическо клише/,за леви, десни,демократи и комуноиди, и т.н.Тази не особено положителна традиция не позволява например, на човек по някакво стечение на обстоятелствата,тогава принадлежал по някакъв начин към бивши структури,сега да е открил истината и да е последователен демократ и антикомунист.Примери-бол-Чърчил и т.н.Такова е и клишето за царя-десен по рождение.Но защо никой не се запита,този човек/Симеон II/,на когото бащата е убит от Сталин,имуществото му иззето,прогонен от родината си,в крайна сметка се оказа слуга на КГБ!И в крайна сметка-защо се учудваме за помена с чужда пита на човек, отъркал се в бившата номенклатура,облажил се от всички ползи от безпринципното си членство в царската партия,загърбил като еврокомисар драстични нарушения на потребителските права в България,да е различен,достоен и принципен?Изглежда това е типичният пример за самозалепен етикет,който,както отбелязах, у нас си върви без проблем.
Меглена Кунева е новата Македония – кухи претенции, кражба на история и самоличност, мания за величие и липса на самокритичност.
Господин Инджев, моите поздравления!
Все пак, няма да крия, че очаквах да пишете по темата в този стил. Сега се радвам, че не съм се лъгал. Радвам се, че в България има хора като Вас, господин Инджев.
P.S. Господин Инджев, знам, че е много лично, но почти съм сигурен, че са Ви канили в новата партия на Меглена Кунева. Дори предполагам, че сте получили лична покана от госпожа Кунева.
Както винаги добре казано.
Но ме притеснява коментара на Г.Котев в предишната статия. Май ни приспаха(мен де) и пак ще хранят руската мечка с български мед. 8 млрд. това са моите пари.
“Хората обаче имат спомен” казвате вие г-н Инджев, обаче не всички хора. Младите, 20-30 годишните нямат такъв и точно в тях са се прицелили кукловодите с новата си партия. Точно тях че чакаха толкова години да порасне за да могат да я яхнат и да я изпозват и управляват както си поискат като група която израсна във време на преход и прие абсурдите на настоящето за съвсем нормално явление. Репетицията беше пезидентските избори и те видяха че има потенциал в тази възрастова група която няма спомен от миналото и няма понятие от историята на България като цяло с изключение на фалшифицираната и изопачената която учат в училищата.
А позицията на Кунева винаги е обтекаема, като на добра наследница на Симеон и Борисов.
Точно така, г-н Инджев. Очаквах с нетърпение Вашия коментар за новата партия на Кунева и споделям мнението Ви за непочтенността да се използва митинга на СДС като фон на тази формация. Браво!
“В началото бе словото”!Не фалшификатите на така наречения Цар и на пръкналите от партията му “нови лица”,а ИТИНАТА,която може да бъде прочетена в поредното блестящо есе на г-н Инджев!Поздравления!!!
Чия е идеята за тази подлост? Някой знае ли кой точно се занимава с тези въпроси при тях?
Въобще, какво “дясно” има в някаква си партия, на някаква си Кунева? Ходът е толкова плосък, че чак вдлъбнат. Ама защо пък не, след като има кой да се връзва и да гласува. А бе, хора не ви ли омръзна да ви будалкат с един и същи номер – Жорж Ганчев, СДС-либерали, ВМРО, Богомил Бонев, Симеон Борисов, Атака, Бойко Борисов, РЗС. Всичките тези се писаха “десни”.
Брилянтна статия,казано е всичко,с малко ,но силни думи.СДС-всеки ,който е вложил ум,душа,сърце,енергия в тази кауза преболедува всеки неуспех.
Отново си супер, отново- как може да си толкова точен и актуален, всъщност не се питам, знам че за теб е нормално да си на върха когато обрисуваш ситуациата в момента, затова те ОБИЧАМЕ-ние читателите на твоя блог…
Поздравления и от мен и още по-големи в светлината на това което пише СОТИРОВ!
Кунева грабна марката преди Борисов-може да е договорка между тях двамата. А Негово Недоразумение никой не го споменава вече.
Много добре написано!
И точно, но и същевременно доволно коректно, без излишни емоционални забежки.
А почитаемата Кунева достойно пази традицията да маркира всяко свое ново начинание с някоя малка лъжа или подмяна.
Въпрос на навик, явно. Или на липса на по-смислени неща за (по)казване.
Между другото винаги съм казвал, че комунистите направиха оня “ход с царя” , за да свалят Костов.
Е и Слави Трифонов помогна много тогава….
“…но автентичните си остават носителите на идеята, които не я смениха през всичките тези превратни две десетилетия…”
Това е истината. Голямо търчане падна през тия 20 години насам-натам, но има и такива, дето си останаха на мястото си.Сещате се за кого говоря…:)
До Mika:
Един от хората които се занимава с ПР-а при Кунева(без да знам точно ролята му), но преди като професия е цитирал връзки с обществеността(медиите) е Иван Стамболов(Sulla):
http://sulla.bg
Кунева е класически пример на изборни фокуси. Тя прави точно това което направи Мари льо Пен. Отряза дебел резен от десните на Саркози и той загуби. В САЩ подобна бе ролята на Рос Перо. Примери колкото щеш. Резултатът ще е БСП, като единствена партия, която знае как да излъжи и вземе властта, отново да се качи на коня, след уж някакви вътрешни слабости. Балами да помагат на вечната колкото щеш.
Към една българка:
__________________
От гледна точка на главните достойнства,които господа аристократите изискват за своите слуги,много ли славни републиканци
са достойни да се заемат със слугинското поприще!Да,наистина имаше и такива които останаха на мястото си!
Поздравления за коментара! За пореден път се убеждавам във Вашите изключителни журналистически качества – за това с удоволствие следя блога Ви.
При Кунева е тревожно не само нейната политическа биография. От хората които са в обкръжението и, не се вижда ни един, за който да се каже, че е принципен, свестен… Все хора търсещи благото чрез политиката или такива които бързат да застанат около “звездите” та белким ги огрее. И много млади подмамени с обещания… Е да, ама не! “Сладките банички никога не стигат за всички”, а “своите хора” са винаги повече от надяващите се да получат изява наивници.
Сърдечни поздравления!!!
Поздравления за статията и от мен, г-н Инджев! Вие, по кандидат-президентско време одобрявахте Кунева. Тя е интелигентна и е наистина много ловка лисица, но не бива да се заблуждаваме. Ако дойде на власт, тя би била поредното разочарование в стил Царя и Бойко Борисов (ох, …да не кажа и …Костов).
Без съмнение Иво Инджев е майстор на словото и на езиковата игра и тематично улучва винаги в десятката, що се отнася до актуалността на събитието. Може ли обаче по този повод да престанете с “ах” и “ох” в коментарите си, заприличвате на дописници в едни други медии.
Ние сме народа, грабят ни по ред/2/
Леви-десни, леви-десни, ТЕ вървЯТ напред/2/
Имаме си пушки, от папура дръжки / 2
Леви-десни, леви-десни, ТЕ вървЯТ напред / 2
Имаме си кончета, от върбови клончета / 2
Леви-десни, леви-десни, ТЕ вървЯТ напред / 2
Какво синьо ще си присвояват внедрените при Симеончо ченгета, нали си бяха жълти по рождение и контрапункт на сините?
Спомням си, че когато царят се появи като месия, много силно (и неприятно) впечатление направиха две неща – той отказа да влезе в контакт със СДС и открито заяви позиция в повече от основателния църковен спор, и то на страната на отявлените червенеещи руски възпитаници на действащия патриарх. Ако Кунева наистина искаше, ако не да даде България на нейните граждани, то поне да вдъхне кураж и насърчение на едни избистрени граждански позиции, несъмнено картините от “месианския период” на Симеон Сакскобурготски биха били точно на място като демонстрация на единен стремеж на българските граждани. Може и да греша, но независимо от разочарованието от откровено търгашеския финал в родната политика на Негово величество, тези картини ще останат като спонтанна изява на народа, на който Кунева е решила да даде България при успех. И фактът, че те са игнорирани за сметка на наистина огромния митинг на СДС от Орлов мост до хотел Плиска, показа, че Кунева желае да събуди стара носталгия у онези многобройни хора, изгубили интерес към политическия пейзаж на страната поради хамелеонството на лидерите, в които тогава бяха повярвали. Т.е. Кунева иска да съз
“Майче Санда беше с основно образование и като така нискообразована когато вървеше „рекламата“ предизборна по села и паланки как царя честити да бъде избран,защото имал връзки с шейховете арабски и много пари ще донесе Тя така рече „имам чoвали,изпрала съм ги добре,да ви ги дам да ги отнесете,за парите да сложи в тях,може да няма достатъчно съдове,пък ще ми дадете,ако речете някой лев да си купя нови човали,та да има пак когато потрябва“.Така рече по неграмотному,…” –
Posted by Румен Бърцов април 8, 2012, 19:08
https://ivo.bg/2012/04/08/куче-влачи-диря-има-няма-кой-да-тръгне/#comment-67124
Та таз “така нискообразована” много се чудеше що е това нещо “нов морал” дето Царю честити донесе тогаз.Получи прояснение по въпроса когато в края на мандата на “света тройната инквизиция” почина “бавно и по особено жесток и мъчителен начин” – “нов морал”!
Е и тук тематично:
Posted by Румен Бърцов | май 17, 2012, 9:10
https://ivo.bg/2012/05/16/синята-коалиция-на-гербера-на-вълната/#comment-69150
Posted by Иво Инджев | май 19, 2012, 16:54
https://ivo.bg/2012/05/16/синята-коалиция-на-гербера-на-вълната/#comment-69332
А понеже постоянно се получават “грешки в превода”- Румен Иванов Бърцов ми името и в Криводол обл.Враца ми “житие и страдание”.
Милен Велчев ще участва ли в тази нова гражданска формация? Без този “финансов стълб” закъде …?
Уестминстърско абатство…../West Minster Abbay/
Единственият ми коментар е едно голямо Благодаря!
До тук две серии от пълнометражния сериал гражданско общество – трамплин за постигане на отлични политически резултати.
На път сме да видим и трета серия, с леко обновени сценични декори и участници в произведението.
http://razumbg.blogspot.com/2012/06/vs.html
Ivo, blagodarq za izkliuchitelno napisanata statiq, i po sydyrjanie, i po ezik. Bi trqbvalo da se izuchava vyv fak. po jurnalistika. Takiva dni mi davat kuraja da ne izostavq iztzqlo BG jurnalistika. A ako podobni pisaniq bqha 1/4 ot neq, shtqh da nasocha detzata si kym BG uchilishte. Unikalnoto syshtoe, che uspq da se syhranish.
Г-н Инджев, всичко е толкова вярно. Спирам дотук. Благодаря!
Г-н Инджев,какви са вашите позиции в СДС?Много бих искала хора като вас,Лъчезар Тошев,журналиста Христо Христов и други ,които с годините доказаха себе си и спечелиха доверието ни ,да бъдат в ръководството на тази партия.Поколението между 40-70 още е пленено от синята идея,ако видим раздвижване ще подкрепим партията на избори.
Интервю на Прошков:
http://www.cross.bg/1307126
Туй, което сам си направиш, никой друг не може да ти го стори…
Към Мария:
Както знаете, аз съм непригоден по устав и дефиниция за членуване в СДС, какво остава за “позиции”…
Кунева е проект. Не тя прави проект със съмишленици. Тя е проект на същата “ПРОЕКТАНТСКА” организация, която изпроектира и Бойко Борисов.Почеркът е същият, проектантският “софтуер” е същият. “Хардуера” е същият – (битивито – както го наричат бабичките). Отпечатан е на по лъскава и луксозна хартия, “импортна”, както се изрази един от менторите на формацията. И ако Боко се разбира с простите хора, защото и той е прост (по неговите думи, казани на митинга в Кърджали), на ПРОЕКТАНТИТЕ сега им е нужен “импортен” образ, “тънка кост”, който да отговаря на характерното за българина малодушие, като им плямпа приспивно, да не е зареден с ТРЕВОЖНИ намерения за “неизбежни” и “трудни” реформи. Образ, който хем говори на книжовен език и с купешки думи, хем не казва нищо страшно (ако сме точни – не казва нищо), хем плахо навява надежда, че можем да се качим на европейския влак без особени усилия.”Кариера в Брюксел”.
“Ако този разпад продължи,ние ще видим следното нещо – след време дясното ще бъде направено от хора като Любен Гоцев, а лявото – от хора като Аспарухов” – Иван Костов (5.10.2003г.,btv, “В десетката”.
Пръмовата снаха, мис “YES”, един Даниел Вълчев с ОБЩА ФИРМА С ГЕНЕРАЛ ГОЦЕВ – с обявена регистрация в Държавен вестник 29 октомври 1997г., и едно силно послание към кариеристите от ПРОЕКТАНТИТЕ – сега му е времето, вижте ГЕРБ, НИЕ осигуряваме възможности. България – кучета я яли!
В този кратък коментар надмина себе си, Иво!Блестящо написано.
“Тази сграда не бива да бъде напускана при поредния трус, както нашепват доста заговорници, а да бъде укрепена отвътре. Едва тогава ще може да стане убежище на напусналите я през годините демократи.” Но как да стане това, при това ръководство на СДС и при четиримата отцепници – кариеристи в ДСБ?
Щом един устав “пази” една организация от участието на интелигентни хора в нея, “язък” за “устава” или “язък” за организацията??!! Интерсно да се узнае “демократичният признак”, по който “уставът и дефиницията” на СДС определя правото на ЧЛЕНство….
Г-н Инджев,БЛАГОДАРЯ!Докато Ви има все още, надеждата не е угаснала.А как бихте проектирали отношението си към ДСБ?С удоволствие и гордост бих Ви приела до мене!Предполагам, в тази посока гледат малкото останали принципни демократи.С нетърпение очаквам всеки Ваш коментар по актуалните събития.Още веднъж благодаря за човешката топлина!
Браво Иво, браво Инджев…
Но (като всеки българин) аз този виц го знам по друг начин: Да, през 2001, синята идея получи подъл удар под пояса, но ритуалното й (само)убийство се състоя две години по-късно, през 2003, а самураят (или камикадзето, ако предпочиташ), който заби меча в мекия корем на дясно (и все още го върти с наслаждение) се казва Иван Костов… Боже, пази ме от приятелите, от враговете сам ще се пазя!
Винаги съм твърдял, че нито една партия не е Господ. И да се твърди, че членувалият в една няма право след като тя го е разочаровала да членува в друга е пълна идиотщина. Не съм роб, никой не ме е купил, и мога да си членувам там където си искам и никой няма право да ме упреква за моето ренегатство. Там ми харесва там отивам. Казвам го фигуративно, защото ме мързи да го правя. Друг е въпросът в името на какво сменяш партията си. Ако вярваш, че Кунева ще изгради “морален борд”, както обещава, защо не – но ако установиш че лъготи, ако си честен човек си длъжен да си отвориш устата – за това отдавна не пращат в Белене. И да я пратиш публично по дяволите. Е, да видим дали Прошко Прошков и Стефан Димитров ще помогнат на Кунева да работи за България, или пък тя ще им затвори устите с някой кокъл. Родната практика за сега е пълна с примери за второто. Но нека бъдем оптимисти, позитивни, да вярваме в доброто у човека. Макар че какъв “морален борд” ще гради Кунев с Даниел Вълчев – онзи със “седянките” с Орешарски по време на учителската стачка, ми е много чудно. За сега все още струва ми се никой не е успял да превърне свиня в човек – обикновено се случва обратното.
MDAM, изглежда сте прав. Още с влизането в блога на Иван Стамболов видях колаж на Костов, облечен като … червеноармеец !? Доста елементарно и подло, от което става ясно за коя прослойка е предназначено.
Вече коментарите,достигнаха
числото 48 но освен ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ ДРУГ НЕ СЕ престраши да поясни защо за Иван Костов Меглена Кунева е поредната червена кукувица търсеща къде да снесе свето яйце,а той провалил своя епохален шанс да стане държавникът-премиер на Негово Величество и така
България да не бъде връщана назад
с пожарникарски жар!
Ришельо, първата “червена кукувица” бе Кобурготски, втората е неговия пазвантин, третата също е член на прислугата му. Мислите ли, че това е случайно?
Интересно от правна гледна точка кой е “собственик” на снимките от митингите на СДС:
– този който ги е направил,
– този който е бил на трибуната или
– този който е бил долу на площада с вдигнал ръката си в знак на победа, очи светещи от възбуда, мислите пълни с надежда.
Аз мисля че е последният:
– не този който е “щракнал” с апарата;
– не тези които стояха на трибуната докато в главите им се въртяха вече корупционни схеми нека ги назовем по имена Ганевци, Луджевци, Софиянски, и малко известните по онова време Костоваци а
– този който написа историята на България след 1989 – обикнвения седесар.
Питам се къде е този “герой на нашето” време. Натирен в мишата дупка на мизерията от Костовашкото правителство, смачкан от бандитите които получиха собственността по престъпен начин “под масата” от костовашката приватизация, продадоха предприятията на части и изхвърлиха на улицата “героя на нашето време”. После дойдоха царчетата, сергейчо и приятелите му, от което на нашия герой му стана още по лошо
Та ето тук като между роднини, по чисто български начин се скараха за “наследството” на нашия герой – за неговите снимки, сини, жълти и други оцветявания на политическия спектър. Не него не му пука за тези снимки вече той ги е забравил. Защо са важни за тези които се карат – ами защото нищо не им остана повече с което да привличат вниманието. Включително и на авторът на тази статия.
@MICKEY MOUSE. Че си MOUSE, е ясно, а защо си MICKEY – не! По ще ти подхожда САША, ВОЛОДЯ или нещо от тоя сорт. САША MOUSE, или ВОЛОДЯ MOUSE, напълно адекватно на оскъдната ти мисловна дейност или по скоро на липсата на такава.
“светлосинь”
Характерна черта, мрази всички, които не мразят Костов и всичките му коментари, по всички блогове, са единствено в тази посока.
Анонимен герой, наречен от Е.Сугарев, не случайно “червен цървул”.
Към светлосин:
Като гледам каква история на България написа обикновения седесар в последните 23 години, не е много за гордост…Щото твърдиш, че той я пише, де. Аз все си мисля, че други я писаха, защото има много руски думи в нея…Коритаров от времето на Свободна Европа се беше заял с Путин, и му видяха сметката.Не че го защитавам, просто помня какво стана. Костов ги изгони от България, и на него му “отмъстиха”.А обикновените седесари, вместо да стоят по площадите, докато не стане каквото са поискали, се прибраха в къщи да гледат платени телевизии, да четат вестници – парцали и да вярват на червена пропаганда. Май ще излезеш прав, че обикновения седесар написа историята след 89-та….Тоест ние 🙂
@ЖИВКО БОЕВ Имаш ли да кажеш нещо по същество, освен персоналните нападки!?…
@mickey mouse
А вие какво всъщност казахте по същество, освен нападките срещу персоната на Иван Костов?
“…тежко брате се живее между ГЛУПЦИ неразбрани”
🙁
До: една българка
Мисля че сте права/прави. Обикновените седесари и единствено те написаха и можеха да напишат историята на СДС. Мисля съща така че това беше нещо което Костов не разбра на времето, въпреки че всички му слагат венец на “велик политик”: в една демократична система решенията се вземат и историята се “пише” от обикновените хора, не от вождове.
Костов се “изкачи” на гърба и за сметка на недоволството, въодушевлението, надеждата на обикновения седесар. После обикновения седесар беше този който би шута на Костов, когато “вождът” започна да играе с червената мафия и бандитите. После пък “вождът” реши да си отмъсти пак на тези обикновени седесари разцепвайки и разгромявайки СДС. Мисля че това което става днес със СДС е едно огромно разочарование за всички обикновени седесари. Спомнете си едно от последните интервюта на Стефан Димитров: “Ако има десница защо сините не се обеденят?”. Той може би е един от последните седесари които “предават” надеждите си. Това е просто отражение не факта че ръководствата на СДС/ДСБ в последното десетилетие реагира напълно неадекватно на събититята. Съчетано с вождизма който активно се разви в ДСБ … резултатът днес е единствено възможен.
Макар че тук темата беше не за Костов а за онова което сътвори този обикновен седесар. Един американски професор беше казал че един от митингите на СДС в София е било второто вълнуващо събитие в живота му след раждането на дъщеря му. И това беше сътворено не от Костов или кой да е на трибуната. Представете си как биха изглеждали Костов или Стоян Ганев ако стояха сами на трибуната и махаха с ръце и викаха… Това вече е история, но днес всеки от нещастните политици било то син, жълт пембян гледа по бандитски да приватизира всяка троха която може.
Ама вие наистина ли не ме разбирате или ловко извъртате?
Казах съвсем друго.Изобщо не съм съгласна с тази интерпретация за Костов.
Блога на г-н Инджев май наистина става МНОГО популярен, щом от известно време се навъртяха тук някакви хора, които пускат розово-лилави облаци от витиевати многозначителни приказки, с които се опитват да омъглят и размажат атмосферата. Това е от около два-три месеца (според мен).
СВЕТЛОСВИНЬО,
Колкото повече плюете г-н Костов, толкова повече се убеждавам колко СВЕСТНОСИН политик е той!
@ИМИГРАНТ
Добре, хайде да се опитаме да разграничим персоналните квалификации от фактите…
Факт #1: На изборите през 2001 СДС (единна партия) печели 51 места в НС и е ВТОРА политическа сила въпреки всички негативи (неизбежни) от 4-годишния престой във властта…
Факт #2: Иван Костов е принуден да подаде оставка (макар и с неохота) като председател на партията, защото такава е нормалната демократична практика, когато си загубил на избори.
Факт #3: За председател на СДС е избрана Екатерина Михайлова – приближена на Иван Костов.
Факт #4: През 2002 г. за председател на СДС, обаче, е избрана Надежда Михайлова, което поставя началото на дрейфа на Костов и съмишленици извън СДС, вкл. според официалната “история” на ДСБ: http://dsb.bg/bg/blogs/article/2102
Факт #5: През 2004 г. разколът е формализиран и ДСБ е институционализирана като партия.
Факт #6: На парламентарните избори през 2005 резултатите за десницата са следните:
СДС – 20 места
ДСБ – 17 места
ССД – 13 места
така СДС плюс другите два с-кащи и д-кащи клонинга печелят общо 50 места в НС, т.е. като ОБЕДИНЕНА ПАРТИЯ биха се представили не по-лошо (а вероятно и доста по-добре), отколкото 4 години по-рано…
Факт #7: На вътрешнопартийна конференция на СДС Н.Михайлова губи борбата за председателското място от П.Стоянов
Факт #8: На изборите за ЕП през 2007 СДС и ДСБ не успяват да класират евродепутат и П.Стоянов подава оставка като председател на СДС, а И.Костов “смирено” оставя съмишлениците си да решат ТЕ дали искат ТОЙ да се махне
Факт #9: През 2009 за председател на СДС е избран М.Димитров – протеже на Костов и е формирана “Синята коалиция”, която печели… цели 15 депутатски места (6 по-малко от Атака напр.)
ФАКТ #10: ДСБ, ДПС И АТАКА СА ЕДИНСТВЕНИТЕ ПАРЛАМЕНТАРНОПРЕДСТАВЕНИ ПАРТИИ, ЧИИТО ЛИДЕРИ СА НЕСМЕНЯЕМИ ОТ СВОЕТО УЧРЕДЯВАНЕ ДО ДЕН ДНЕШЕН
Уважаеми г-да костовисти, когато един човек, па макар и гениален, стане несменяем демокрацията свършва и започва култът към личността… Всъщност, самият факт, че съществуват нарицателни като сталинисти, маоисти, троцкисти, костовисти и прочее произлизащи не от името на някаква идеология, а от личното име на дадена персона ВЕЧЕ ГОВОРИ МНОГО ЗА НАЧИНА НА МИСЛЕНЕ на последователите й.
Propusnal si samo da spomenesh nevijdanata voina, koiato “medii” i “sociolozi” vodiat ot 13 godini sreshtu Ivan Kostov. Pri tova polojenie ako niamashe stotina hiliadi misleshti balgari, simpatizanti na Ivan Kostov otdavna shtiaha da se namirat samo sred rodninite mu.
V Balgaria osobeno ot 2001g. nasam miarkata za politicheska inteligentnost e dokolko se ostaviash ili ne se ostaviash da te manipulirat po vaprosa za vredata ili prinosa na Ivan Kostov za desnicata i za Balgaria.
до: Една Българка
> Ама вие наистина ли не ме разбирате или ловко извъртате?
> Казах съвсем друго. Изобщо не съм съгласна с тази интерпретация
> за Костов.
Правилно така се казва когато човек няма какво друго да каже..
> Блога на г-н Инджев май наистина става МНОГО популярен, щом от
> известно време се навъртяха тук някакви хора, които пускат розово-
> лилави облаци от витиевати многозначителни приказки,
Един от големият проблем на сините партийци е липcата на комуникация и нормална дискусия вътре в СДС/ДСБ и извън тях. Някак си това беше наложено като манталитет на тъмно сините комунисти: ако някой не е съгласен с ГЕНЕРАЛНАТА ЛИНИЯ НА ПАРТИЯТА (ДСБ) И ГЕНЕРАЛНИЯТ СЕКРЕТАР КОСТОВ е естествено “розово лилав” и някакъв друг цвят …
Просто ми е интересно – при този тотален провал на Костовизма не ви ли увират празните кратуни че нещо беше тотално сбъркано в подхода основан на култа към Костов. Какво още трябва да се случи за да разберете че вождът е “гол”, празен без идеи и никога не ги е имал …
До Мики Маус:
А какво говори за човек това, че си избира за ник име като твоето? Мишок?Каква е първата асоциация за тази дума, която ни идва на ум? Нали помниш кои бяха наречени мишоци… Една консултация с психолог би била много интересна, за начина ти на мислене имем предвид…;)
@MICKEY MOUSE
Г-не, наистина ми губите времето…казват най-сляп е онзи, който не иска да види!
Иван Костов не е просто някаква си личност, Иван Костов е лицето на автентичното дясно, на последователния политик, на политическа платформа с европейски генезис, а не на политическата мимикрия каквито са Кунева и Борисов!
И Борисов и Кунева са поставени лица, които претендират за дясното пространство, но са де факто от червената армия на онази партия, която води 11 годишна война срещу Костов.
Да ви го повторя още веднъж…ожесточената война срещу Иван Костов(въпреки, че ДСБ е с няколко депутати в Парламента) се води, защото другарите много добре знаят, че той е човекът, който може да променя, може да развали удобното за тях статукво и че Костов НЕ може да бъде действан като Кунева или Борисов, т.е. Костов не е червена кукла на конци!Кукловодите са си направили добре сметката, че без Костов дясното пространство ще бъде тяхно…Апропо ако искате политическия спектър в България да предлага само червено, без значение кой за какъв се определя, да, продължавайте с наивните си брътвежи за вождизъм, култ към личността и ченгесарска алабалистика.
До светлосин: Въпрос на гледна точка – аз не мисля, че костовизма се е провалил. Напротив, затова му спретнаха тая компроматна война, това демонизиране.Та той е по-лош от Мирчо Спасов в очите на хората-електорат.Ако помните кой е Мирчо Спасов, де.И това, че след всичкото грабене в годините след Костов сега пак той е най-виновен за всичко…Светлосин, да не би да си стоял на слънце твърде дълго (звучиш като бивш тъмносин, разочарован от “татко” си) и така да си станал светлосин? :):):):):)
Само за яснота – “татко” го употребявам вместо бащица.