Джурналистиката ни в джурналистик парк

Има емблеми ( за да не кажа лекета) в българската т.н. журналистика и две от тях са абонирани за съботния сутрешен ефир на БНТ от месеци. А както обясни водещият Асен Григоров днес- от години участвали в рубриката (му) „Пресклуб“ и по тази причина продължавали да участват- каквото и да възразяват някакви си зрители, както стана ясно от обяснението на водещия днес във връзка с някакви си възражения относно състава на неговия пресклуб.

Отказах да участвам в въпросната рубрика, когато преди месеци Асен ме покани настоятелно, но не заради въпросите на водещите, а поради непоносимост спрямо въпросните постоянно участващи в нея „водещи“ журналисти Валерия Велева и Петьо Блъсков, които упорито ни натрапват от екрана на БНТ сякаш са си платили както ЕС за цифровизацията ( за какви цифри би могло да става дума- нямам представа) и поради това сме длъжни да им гледаме и слушаме (авто)рекламата.

Не сме длъжни, разбира се. Сменяме канала, освен ако не искаме да видим докъде стига дъното на канала при разкопките в джурасик парк на българската джурналистика. А днес експериментът разкри нови плитчини.

Велева и Блъсков не просто блеснаха в канала за сто и не знам кой си път в държавния телевизионен ефир, за който са абонирани напук на паметливите зрители, но и направо изгоряха в целия си блясък.

Блъсков дефилираше с тезата на Станишев и ДПС, че нищо особено не се било случило с назначаването на Пеевски начело на ДАНС, защото трябвало да го съдим по делата. Блъсков дори изтича като пале майка си БСП и похвали виновниците за този грандиозен гаф заради смелостта да го направят. Били поели голяма отговорност и това било достойно за уважение. Явно не бяха го уведомили, че вече са размислили и бягат от „отговорността Пеевски“.

Още по-жалка картина беше самодоволната Велева. Тя се къпеше в щастието да бъде единствената, на която Пеевски е дал интервю междувременно. Ето какво се е опитала да изпере във въпросното мазно интервю във в. „Преса“, с което мадам В наистина заслужава пожизнено участие в националния телевизионен ефир като неподражаем образ ( а не образец за подражание) от баничарницата на българската журналистика.

Зададените въпроси на Велева нямат значение защото отговорите са ги изпреварили по време – въпросите просто са напаснати към тях.

Задайте си въпроса обаче колко трябва да си доверен на недоверчивия и болезнено агресивен депутат от ДПС ( чийто бос Ахмед Доган обвини мадам В в поръчковост с намек да знае това като поръчител ), за да те избере Пеевски за изповедник в предверието на ада, в който се опита да се направи на най-големия гявол в държавата.

Ето как Велева деп(р)есира Пеевски в „Преса“:

“Намираме ви, г-н Пеевски, вече в кабинета на директора на ДАНС, само час след като бяхте избран от парламента на този пост. Какво заварихте тук, виждам, че бюрото ви е абсолютно празно?

Да, кабинетът е абсолютно изпразнен. Започвам веднага работа, държавата не чака.

Как ви прие агенцията?

Много добре. Направих първо среща с моите предшественици, г-н Казаков беше тук. Заедно с директорите го изпратихме с достойнство. Ще работя утре и вдругиден, в понеделник ще направя съвещание с ръководния екип.

Какво ви каза г-н Казаков?

Молбата му беше да има приемственост. Отговорих му, че ако всичко е било в рамките на закона, ще има.

Защо искахте да оглавите точно тази агенция?

Решението го взех след поканата на премиера, защото смятам, че имам дълг към държавата, и защото съм убеден, че България се нуждае от много решителни действия в момента. Смятам с моите дългогодишни познания във всички сфери на управлението, че мога да помогна на държавата си. Нямам друг мотив да приема този пост.

Станишев заяви, че в трудна ситуация се вземат нестандартни решения. Какво е трудното на ситуацията?

Всички виждате в каква ситуация се намира държавата – имало е изключително много нарушения във всички ведомства от предишното правителство. Но не искам да говоря празни приказки. Службата ще работи по закон и който е сбъркал, ще понесе цялата строгост на закона.

Вие знаете много от тайните на предишното управление. Какво искахте да кажете на Цветанов, когато от трибуната му заявихте: „Погледнете ме в очите“?

Да бъде честен към България.

Бъдете по-конкретен. Открехнете завесата.

Можех да я открехвам, когато бях политик. От днес съм шеф на ДАНС и няма да правя политически изказвания. Завесата ще се открива само на базата на данни и документи. Ще осигуря пълна публичност при дейността на ДАНС. Ще имате информация за всичко, което се случва.

Една реплика чух за вас – че някой трябва да измете авгиевите обори?

Може би е точна репликата.

Да не стане така, че да изгорите. Да ви използват само като метач.

Няма да позволя никой да ме използва. Ще работя единствено за България, защото смятам, че държавата го заслужава. Хората са изключително бедни, измъчени от всичко, което се е случвало досега. И търсят надежда. Надявам се с нашите действия да им дадем тази надежда – че нещата в България вече ще се развиват по различен начин.

Но вашият избор се посреща крайно негативно от обществото. Държавата сякаш е взривена. Това не ви ли притеснява?

Смятам, че това не е реакцията на обикновените хора, а на уплашените, които се страхуват, че цялата истина за всичко, което са правили, ще излезе наяве. Защото не може да има адекватна реакция, без хората да видят какво правя.

Но вече има организирани протести.

Всички тези протести са провокирани и организирани от тези лица, ясно ги видяхте, да не ги посочвам поименно, които се притесняват от това назначение.

Има опасение, че съсредоточавате огромна власт в ръцете си, у вас е информацията на ДАНС, можете да арестувате чрез ГДБОП, имате империя от медии.

Заявявам отговорно – тази власт ще бъде използвана изцяло в полза на българския народ. Ако сбъркам, ще си понеса отговорността. Дошъл съм тук по своя воля да си свърша работата, не действам с подставени лица, както се твърдеше. Плюсовете в работата ми ще бъдат плюсове за хората, ако има минуси – ще са само за мен.

Станишев е заявил пред парламентарната група: „Или гласуваме за Пеевски, или кабинетът пада.“ Това ли е залогът?

Не мога да коментирам, не съм присъствал на тази група. Мога да кажа, че има много проблеми в държавата, че има изкуствено напрежение, което се създава в момента чрез активизиране на престъпни групи, които са имали определени взаимовръзки с предишни управляващи. И това ще стане ясно на базата на документите.

Това е много сериозно, което казвате – симбиоза между престъпни групи и предишното управление. На базата на какво го твърдите?

Не мога да разбера реакциите на предишните управляващи. Ако нямат от какво да се притесняват, те би трябвало да приемат тази промяна, която е за добро за държавата. Тя е с цел да може да се изчисти корупцията, да се спре изцяло контрабандата в държавата, да се спрат всички ДДС схеми, да се напълни хазната, за да могат хората да живеят по-добре. Моите действия са насочени само към това. Ако хазната се напълни и икономиката тръгне, надявам се хората да бъдат доволни. Ако не се случи – ще бъда виновен само аз.

Сериозен залог: или аз – или контрабандата. Така ли?

Абсолютно! Или си върша работата успешно, както във всичките си действия досега, или се оттеглям. Аз съм доказал, че съм упорит човек, който успява. Ако не покажа реални действия, ще си подам оставката.

Реваншизъм?

Никакъв, но всички нарушения, които са направени, ще бъдат съдени с цялата строгост на закона.

С какво ви разочарова управлението на ГЕРБ? С какво ви разочарова Борисов, та станахте такъв силен негов критик?

Вкарвате ме отново в ролята на политик. В мига, в който съм подписал клетвена декларация и съм се заклел пред парламента, аз съм шефът на ДАНС. Нямам нищо общо с която и да било партия.

Как ви покани премиерът? Какво ви каза, когато ви извика?

Разговорът ни беше преди няколко дни. Премиерът ми каза, че е поел огромна отговорност, заложил е целия си авторитет, за да промени България и да я изведе от кризата със своите икономически и финансови познания. Каза ми, че има нужда в новата служба от човек, който познава добре управлението на държавата и всичко случващо се в нея, за да може да се прекъсне връзката държава-престъпност. Заяви ми, че би ме поканил за този пост, ако имам желанието и куража да си създам тези проблеми с назначаването ми.

Нито за миг ли не се усъмнихте в своята подготовка, в успеха си, в реакцията на обществото? Колко време мислихте?

Не мислих дълго. Разбрах и го почувствах вътрешно, че го дължа на държавата.

Странен сте, г-н Пеевски. Образът, който в момента рисувате пред мен, няма нищо с образа, който имате в общественото пространство. Защо е тази разлика?

Вие сте медиен човек и знаете, че невинаги това, което представлява всъщност човекът, е това, което излиза по медиите. Знаете, че семейството ми притежава медии. Много пъти конкурентни издания на базата на конкурентен бизнес са ме представяли в неблагоприятна светлина, но съм приемал, че това са нормалните неща в бизнеса. Не съм се борил с написаното срещу мен и може би оттам идва разликата.

Реакцията на президента е много остра. Заради вас сваля доверието си от кабинета. Имате ли обяснение за гнева му?

Трябва да попитате него. Той не е видял нищо от моите действия, за да може да съди. Нека президентът да види как работя и от позицията си на държавен глава да прецени дали е правилно или грешно това назначение.

Но той не е бил информиран! Как може?

Това не е мой ангажимент.

Иван Кръстев заяви пред „Дневник“: „Изборът на Пеевски има смисъл само ако правителството е решило да напусне Европейския съюз.“ Това не ви ли стресна?

Не искам да коментирам г-н Кръстев. Той знае с кои кръгове е свързан, изразява позиции на тези кръгове и не смятам, че е обективен.

А имате ли достъп до…

Имам пълен достъп до класифицирана информация на най-секретно ниво. Имах и преди достъп, сега е подновен.

И няма да имаме проблем с партньорските служби?

Няма да имаме проблеми.

Къде ще бъдат насочени първите действия?

Първите действия са стабилизиране на бюджета на държавата, пресичане на контрабандата и ДДС измамите.

Как ще стане това?

С преустановяване на тези дейности и сваляне на всякакви чадъри от тези схеми. Няма да има чадър за никого. Повярвайте ми! Гарантирам го.

Вие разполагате ли вече с информация? Идвате ли тук с информация?

Ще има време да видите каква информация има тук и каква аз имам. Няма да крия нищо от медиите. Не искам да бъда голословен. Агенцията ще бъде абсолютно публична.

В биографията ви има моменти, в които бяхте уволняван, след което бяхте отново назначен. Има ли нещо от което да се притеснявате?

Не, няма от какво да се притеснявам, иначе не бих приел да съм тук. И аз като премиера съм силно амбициран да изведем България напред. Повярвал съм му и затова съм тук.

Не злоупотребявате ли с името на България? Не е ли клише в речника ви?

Не. Аз съм изключително привързан към държавата си, ако не бях, нямаше да съм тук. Можех да живея навън.

Как ще се държат медиите ви спрямо новия ви пост?

Медиите трябва да се държат обективно към всички. Ко- гато правя добри неща, смятам, че е редно да се отразят обективното, ако бъркам – да бъда критикуван

Подводните камъни, които може да ви попречат?

Нека първо да започнем и ще видим. От нищо не се притеснявам.

Не могат ли да ви подкупят с нещо?

Не. Няма как да ме п о д к у п я т. Може да тръгнат измислици, но гарантирам, че няма да има нищо реално в тях.

А страхувате ли се за живота си?

Не. Не се страхувам за живота си.

Странно!

Имам малко по-различно мислене. Когато човек е добър и върши това, което трябва, има
някой отгоре, който го пази.

Вие много бързо израснахте. Спомням си ви още от младежкото НДСВ, след това, когато станахте следовател, зам.-министър. Някакъв хъс за доказване ли носите?

Какво значи хъс да се докажеш? Човешкият живот е работа. Ако не постигаш и не работиш, значи си безделник. Аз обичам да работя. Намирам смисъла в самия си живот от това да работя и да постигам.

Чувала съм за вас страшно негативни неща и в същото време суперлативи, че когато си поставите цел, я гоните докрай? Коя е истината?

Винаги, като съм казвал нещо, съм си държал на думата. Никога никого не съм предавал, преди да ме предадат.

Отмъстителен ли сте?

Не, не съм отмъстителен. Всичко мога да простя, което се отнася лично за мен. Но не мога да простя нищо, което ощетява държавата и народа.

37 мнения за “Джурналистиката ни в джурналистик парк”

  1. Въпросното интервю е наистина достоен “бисер” за българската ( наведена и поругана ) журналистика. Дори и самия (Глиган) Пеевски не би могъл да си зададе по удобни въпроси…Или може би както Вие сам споделяте – отговорите изпреварват въпросите, в пълен контраст с Държавния ни вестник, който вече изпреварва формалните гласувания в парламента!

  2. Да му се доповръща на човек…Това са невероятно
    отблъскващи фигури.Велева е нещо като Бареков
    премесен с Кеворкян.А това т.н.р. итервю е достойно
    за вестник”Работническо дело”
    А къде са пък онези двамцата-Кънчо и Райчев?
    След изборите така се бяха надули,обясняваха ни
    нагло и високомерно колко безвъвзвратно БСП била дошла на власт.
    Къде са сега тези милионери(собственици на голф игрище) да обяснят масовите протести на хората?
    Славабогу народа се пробуди,сега вече иска всичко
    или нищо.

  3. Валерия Велева и Петьо Блъсков са свършили хора, тотален човешки и морален регрес, на пропаст и нечистотия лъха оттам. Няма никакво значени какво те казват

  4. Брей, какъв голям “родолюбец” и “държавник” и народа (протестиращите) да не могат да оценят това! И вместо “благодарност”, да го принуждават да си подава оставка. А за “тарантливата” и “независима и безпрестрастна” “журналистка” взела това интервю, просто нямам думи! “Вечната Амбър”!

  5. Докато не се приеме закон за лустрацията и забрана на партиите БСП ДПС говорилнята е излишна.Лично мнение(така си мисля,че е мое но не е).Поздрави

  6. Това е ИКОНА.
    Паднах на колене под силата на въздействието и.
    Моля Президентът на РБ да предприеме необходимите стъпки и ТЯ да заеме достойното и място редом с Отците-Основатели на българските Свобода и Независимост Левски и Ботев на стените на президентския кабинет.
    Нека всеки го последва у дома си и отправи горещи молитви пред нея за спасението на изстрадалата ни Родина.
    Майсторът на свещения за майка България иконичен образ да бъде удостоен с орден “Стара Планина”(най-малко).
    УПЛАШЕНИТЕ, провокиращи и организиращи протести, които се страхуват, че цялата истина за мръсните им деяния срещу Републиката ще излезе наяве, да бъдат незабавно ликвидирани.
    На ПОДПЛАШЕНИТЕ – НАТИРЕНИ и НАРЪЧКАНИ да излязат на провокационните протести да се раздаде безплатно в-к “Преса” да се образоват, в комплект с малка иконка на СВЕТИЛОТО за да се молят у дома.

  7. Р.C. Извинявам се, за допуснатите граматически грешки в думите: “талантливата” и “безпристрастна”.

  8. Това ще се изучава един ден в училище.
    Ф у н д а м е н т а л н о ! 🙂

  9. След калинките дойдоха торните бръмбари.

  10. Господин Инджев, както е модерно в съвременната българска журналистика, интервюто на Мадам В е пространно и екслузивно. Само едно не става ясно, дали прочутата Мадам В е занесла баница на вундеркинда, така както носеше в Банки. Но като гледам размерите на толума, Мадам В сигурно разточила поне две баници.

  11. Господин Инджев, може пък Петьо Блъсков да е прав. В държава където Бойко Борисов е бил министър-председател, защо да не може Пеевски да е шеф на ДАНС? Излиза, че за едни може, а за други не може, нали! Хайде, де!

  12. Много ми прилича назначението на пеевски/тези предатели не мога да ги пиша с гл букви/на снимката на която един изверг влачеше вързано зад колата си куче.В случая пеевски и компания са изверга, а се опитват /дано да не са успели/ да ни вържат и да ни влачат.А затова помага тази джурналистиката за която пишете.Не знам дали това не беше и опит за нещо по-ужасно , което предстои.Знам само, че зад този опит директно без да се прикрива стои КТБ и руската взншно-тзрговска банка,а парите в тази банка са мрзсни.С мръсни пари се водят мръсни игри.

  13. 21:5 И Седящият на престола рече: Ето, подновявам всичко. И каза: Напиши, защото тия думи са верни и истинни.
    21:6 И рече ми: Сбъднаха се. Аз съм Алфа и Омега, началото и краят. На жадния ще дам даром от извора на водата на живота.
    21:7 Който побеждава, ще наследи тия неща; Аз ще му бъда Бог, и той ще Ми бъде син.
    21:8 А колкото за страхливите, невярващите, мръсните, убийците, блудниците, чародейците, идолопоклонниците и всичките лъжци, тяхната участ ще бъде в езерото, което гори с огън и жупел. Това е втората смърт.

    Днес ГЛАВА 16
    16:6 понеже те проляха кръв на светии и на пророци, то и Ти си им дал да пият кръв. Те заслужават това.

    “Не, не съм отмъстителен. Всичко мога да простя, което се отнася лично за мен. Но не мога да простя нищо, което ощетява държавата и народа.”
    “Не злоупотребявате ли с името на България? Не е ли клише в речника ви?”
    Чудя се,е така си сечудя..”никой ли пък нищо не чул ни видял?” !!!
    А кой ли рече “това беше краят на столетницата”,а това Истината е,Бог така Ми рече.Кой?Кой?!…А,неможе да бъде,ми май Бойко Борисов рече тез верни “приказки”,брей !!
    Оу,да бе ,нали речено Му бе да се поправи,понеже към грешен “началник” съ бе извърнал,е от къде Му ниспослани тези верни “приказки”!

    http://www.biblia.w-bg.net/otkrioana.html
    Истина,Истина ви казвам !

  14. В случая сме свидетели на познат опит за назначаване на откровен лобист на олигархията, подобно на опита за назначаване на Румяна Желева при управлението на Борисов. Принципът е същият – “ако мине”. Ако не мине, се прави нов по-завоалиран опит, който преследва същата цел. Тази наглост е добре разчетена и отговаря на конфигурацията в парламента, която не позволява парламентарно отстраняване на правителството. Разликата в случая с Пеевски е, че управляващите партии са добре познати на публиката. Логично, гражданският протест е по-масов. Освен това, става въпрос за ключова позиция, която предполага и европейска реакция. Не мисля, че спонтанните масови протести ще свалят правителството. Липсата на реална и приемлива алтернатива ще омаломощи протеста твърде бързо. Скандирания от типа “червени боклуци”, “кой не скача е червен” и т.н., които отново се чуват, очевидно вече не екзалтират публиката, както преди. Изходът е един – изграждане на гражданско общество.

  15. “Г-н Инджев, Стадото си избра Мършата за шеф. Сами поканиха “търговеца” за шеф на “храма”! Песимиста казал “от това по-лошо не може да бъде”, оптимиста му отвърнал “може, може”. Какво ли ни предстои още да видим?”
    Posted by kirov | юни 14, 2013, 16:14
    “Ще гледа и няма да чува,ще слуша и няма да вижда”
    “Да с са цитирам,не сум съ забележил “де и кога” съм го “казал с написани грешки”:”…
    …А пак ли не разбрахте !Е знам ,нормално !”Природни явления”!
    13-ти номер на 13-ти две и 13-та “дупката” “25-ти коногрес на Ком пари еС еС”- в реалити “огледалната страна” в света на животните!”
    Posted by Румен Бърцов | юни 13, 2013, 22:08
    https://ivo.bg/2013/06/13/всяко-стадо-си-има-мърша-но-мършата-у-н/#comment-88781

    Та е на тази “13-та” дата приключи “казано,показано и доказано”.От тогаз започна “четене на записите всеки му,според каквито бяха делата” и “Страшният Съд”.Истина ви казва (аз въобще все така съм си).И сам съм си,други се не намериха да дойдат от към страната на Бог,никой пъ,ама никой,значи никой!Чаках и на 14-та,не никй.Бре,всички са си полегнали по “правата линия на броди един призрак,Лукавият”,полегнали си по “социални групи” и си гледат на Ти Ви То “успокойтелно”.Тук в най грижливо опазваната от “стадото митиляво”,най свидната на Лукавият “дупка дето никой ,никога не наднича” по късна доба “заря празнична” някакво “зазори”.Аз пък бях така се изнервил от чакане и рекох си “бре що пъктуй ,пир по време на чума”.Пък веднага ми дойде ,е така…”оу,ми да бе ,да беха ми се обадили милите ми мой обкръжители,че да им покажа баш майстора на фойерверки”.Викам “я да покажа,тъкмо и да синаправя успокойтелно”.Ах какво небесно “шоу” си направих с неръкотворни “фойеверки”,красота беше,мълниеносна красота над “дупката”.Исина ви казвам !
    Изтече времето отпуснато от Бог за казване,показване и доказване,вече съденетоЕ!
    АЗ ЗНАМ,сам съм ,други неса “упълномощени”,от Него Лично съмъ!

    “Румен Бърцов на 06.16.13
    “Криводол Лимонада?
    на 13.06.2013 Криводол уличка “25-ти конгрес на КПСС” 13 номер Ми,заклучи се “емпирично” потвърдено,какво?…”
    http://velqn.com/?p=7721#comment-11947

  16. Сега ще уволнят Пеевски.
    Ще изберат друг, не по-малко възмутителен, но не толкова познат на хората.
    Народът няма да протестира, защото няма да знае срещу какво. Също и по една много забавна причина – ще им е неудобно на хората – нали са постигнали искането си да махнат мамин Делянчо.
    Българският народ е много възпитан. Внимава да не става нахален.

  17. Прочетох статията и предаденото вътре в нея интервю с господина, който в момента грейна като невероятно силна звезда на българския небосклон…и започва да ми се гади от цялата тази история.

    В края на краищата всички останали факти и въпроси избледняват и се свеждат до простият въпрос: Защо допускаме всичко това? Защо все се оказва, че сме направили грешния избор, заложили сме на болния кон? Търпим фалшивите медии да ни бъркат в мозъците и ни учат, кой е добър и кой- лош.

    Съдбата на отделния човек лежи в собствените му ръце. Съдбата на държавата – в ръцете на обществото. На раменете носим всички ГЛАВА – ами да мислим по-задълбочено с нея. Някога пак ще има избори – да не повторим и тогава “дезастъра“ – трагедията от 12.05.2013

    Г-н Инджев се труди всеки ден в този блог и ни помага по-добре да си отворим очите и да ВИЖДАМЕ какво става. Понякога трябва да четем и между редовете, за да схванем тънкостта на събитията.
    Пожелавам му успех и за напред!

  18. “Плюсовете в работата ми ще бъдат плюсове за хората, ако има минуси – ще са само за мен.”. Много объркан и неблагодарен е този български народ. След толкова години да се роди един нов Васил Левски, а той да излиза на митинги и да вика “разпни го”. Ами, какво да кажа за баща му? Вместо да се гордее със синчето, той взел, че се отказал от него.

  19. Г-н Инджев,
    напишете имената на всички мидии, за които се знае и за тези за които има обосновани подозрения, че ДП или майка му ръководят или са съпричастни.
    Това ще е полезно за много хора да знаят,когато четат или гледат всъщност на кого правят услуга и пълнят гушата, макар и не директно със своите пари, а като зрителска/рекламна/ аудитория.

  20. Здравейте,

    Според мен новото правителство бърза да се самоуволни. Въпросът е кой играе с Борисов, ДПС или БСП или и двете… Коалицията в парламента изглежда четворна и всички работят за правителство на Борисов без Цветанов.
    Какво мислите?

  21. Не може да прости Пеевски нещо, което ощетява държавата и народа, а той после да не може да го погълне…

  22. ” От днес съм шеф на ДАНС…В мига, в който съм подписал клетвена декларация…” Интервюто е в кабинета на шефа на ДАНС. А после Пеевски твърди, че неслучайно не бил подписал клетвена декларация…,а при Велева – обратното. Подписал ли е – не, че има такава процедура – за тази длъжност няма клетвена декларация, но когато сам твърди две противоположни неща, лъже за едното. Самодоказан лъжец от вратата. Не ги ли е срам да предлагат откровено неадекватни, видимо жалки, кандидатури?

  23. От този фарс с пеевски освен други важни въпроси свързани с управлението на страната излиза и въпроса за тъмната страна на журналистиката и медиите като цяло. Горещ привърженик съм на идеята Истинските журналисти /още смятам че има такива/да се обединят и да посочат и разкрият платените и “наведените” журналисти и водещи без милост. Иначе лично аз отдавна на такива казвам-Белетристи

  24. #Иван Стоилов

    Положението на пациента е критично. Единствения изход е тумора да бъде отстранено оперативно!

    “Днес Пеевски, неговата майка и приятелят им Цветан Василев в различни правни и финансови конструкции придобиват последователно вестници (и фирмите, които разпространяват всички печатни издания), телевизии (и мрежите за разпространение на всички електронни медии), “Булгартабак”, “Техномаркет”, БТК (“Виваком”, активите на ИПК “Родина” и редица други по-малки предприятия в българската икономика (виж графиката). Тази безпрецедентна експанзия е възможна само поради два факта – държавните предприятия държат свободните си пари в банката на Цветан Василев, която отпуска кредити над свързани предприятия в пъти над законовите ограничения.”

    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/06/14/2081760_nomerut_na_peevski/?ref=embed&source=www.dnevnik.bg

  25. “Този текст бе написан вчера на германски по следите на горещите новини за абсурдния избор в Народното събрание. Целта му бе и е да запознае кръга на близки ми и чрез тях и по-далечни хора с това уникално по наглост и непукизъм решение на управляващата в момента България клика и на нейните сенчести господари. От снощи текстът се разпространява наляво и дясно в германоезични среди. Обещах да го преведа и на български. Ето го:
    http://de-zorata.de/blog/2013/06/15/novina-ot-stranata/?fb_comment_id=fbc_472402079504352_3267226_472471282830765#f9714e6ee4882

  26. @Иван Стоилов

    vsekiden.com, TV7,………(?)

  27. @ ИВАН СТОИЛОВ
    Напълно прав сте, че трябва да се знае, кой зад кои медии седи! Медии, а не просто вестници! Защото поведението на доста ТV е не по-малко пристрастно и манипулативно, спрямо отделни партии и личности.
    Гледах въпросното предаване и цялата мазност, повече от баничарска, която струеше от някои “величия на журналистиката”. Не мога да подмина един доста възмутителен факт – отношението на П. Блъсков към президента, който в крайна сметка е институция. Забележката му, че ” Плевнелиев не е никакъв президент, а ББ бил президента” показва за пореден път не само арогантност и н че е свързан с кръга на Първанов и БСП. Показва колко е готов да манипулира, което обяснява и успешният му бизнес. Още месеци след изборите президента явно показа своето пълно еманципиране от партията, която го подкрепяше. Само атявлени демагози могат да твърдят че е “на ББ”!? Но за хората които дадоха медийна власт на Блъсков явно и това е недостатачно. Щом не е техен значи трябва да бъде отстранен! И затова във всеки съботен пресклуб, на въпросното предаване, някой от тези двамата не пропуска да направи язвителна и гадничка забележка по адрес на РП. За това ме интересуват не само медиите на Д.Пеевски, но и изданията на П. Блъсков. От години не поглеждам преса, но все пак е добре да знаем защото, чест обичай е да се цитират точно такива медии.

  28. Валерия Велева може да води рубрика по готварство,шев и кройка,цветарство,но да дава политически прогнози,да “анализира”политически събития и личности е нелепо.Такива като нея отблъскват младите образовани хора,тя е смешна,лелка-експонат от Музея за тоталитарно изкуство.

  29. Г-н Инджев, чета Ви с удоволствие, въпреки че не винаги съм на едно мнение с тезите Ви. И в случая с Валерия Велева и Петьо Блъсков не съм съгласна с Вас, не заради позицията им за Д.Пеевски, а за косвената квалификация, която им давате. Нямам информация от журналистическите среди, но харесвам начина им на коментар, спокойни са и не излъчват конфронтация. Моля, не мислете,че имам лични отношения и затова ги защитавам, аз не винаги споделям и техните мнения, но смятам, че толерантният тон е за предпочитане, а хората са свободни да четат различни мнения и да оформят своето.А между другото, има други журналисти, които са толкова пристрастни, че губят всякаква обективност и просто е неприятно да ги слушаш.

  30. Мадам Ви никой не я взема насериозно. Външният й вид, вулгарната й алчност, която не може да бъде прикрита, фалшивата усмивка за пред камерите, увереността, че е глезеница(да не кажа и нещо друго за по-закъсалите) на всички партии..Отвратена съм от всички медии, включително и моята, заради чудесните репортажи за толкова значими събития като лов, риболов, на Миков прическата и на Мая меда без жилото….Докъде стигнахме? Да си мълчим

  31. “престъпни групи, които са имали определени взаимовръзки с предишни управляващи. И това ще стане ясно на базата на документите.”!?! На кои документи – да не издават разписка след като са те изнудили?
    Правилно ДП си е задавал въпросите а ВВ е писала отговорите.Сигурен съм че и такива скодоумия не може да измисли това животно !

  32. за мадам В и честния частник две мнения няма. от години не чета тези парцали, наречени българска печатна преса (да ме прощават списващите в дневник и капитал, за които това не се отнася) и виждам, че не съм пропуснал много. щеше да е смешно, ако не беше тъжно. капут бареков стайл.

  33. Вещицата на българската демокрация – МАДАМ велева…

  34. Под контрола на банкера Цветан Василев и депутата от ДПС Делян Пеевски се намират вестниците: Монитор, Телеграф, Политика, Уикенд, Шоу, Всеки ден, 24 часа, Труд, 168 часа, Седмичен Труд, Стандарт, Марица, Струма, Борба, Преса, Новинар, 19 минути, Супер19, списание Тема, както и TV7, NEWS7, Btv, радио Веселина, сайтовете Blitz, bnews, inews, vseki den, bgnes и други.

  35. Тези нагли, самозабравили се хора са като извадени от роман на Оруел!Потресаващото, е че са възпитали цяла клика от последователи, които днес работят в т.нар български медии. Те нямат идея за смисъла на професията. Мадам В е тяхната пътеводна звезда. Нормалните и почтените са считани за аутсайдери. Това им се натяква ежедневно. Професията се самоубива отървавайки се от добрите, самозадушава се с валерии, ларековци и тошевци.

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.