Русофилите у нас оценявали с очите си песните на “Евровизия”

„Хората, които ни обвиняват, че сме гласували като русофили на финала на „Евровизия”, нямат ли очи да видят, че руската песен беше с най-хубавата мултимедия и с професионално присъствие отвсякъде? Затова дадохме точки на руската песен”. Това заяви пред Faktor.bg Михаил Белчев, който беше част от журито на песенния конкурс тази година.

 

Отговарям (му) като един от онези, които твърдят, че очевидното: съотношението между точките, получени за Русия от България ( с приноса на журито) и на нулите, с които Русия се „отблагодари”, е като в търговския баланс между двете държави. Той е в съотношение 1:10 в полза на бившата ни колониална владетелка, завещала тази енергийна зависимост на днешна България.

 

Това крещящо неравенство е също така показателно по темата за благодарността. От нас Москва изисква вечна благодарност за събития с повече от 100 годишна давност, докато ни отвръща със 100 процентна неблагодарност, доказана онзи ден.

 

Иначе Белчев все пак би трябвало да схване, че, освен очите, в оценката участват също така ушите и душите- на цяла Европа, не само на България. Това доведе до победата на толкова неприятната за него украинска песен, която не е политическа, а лична изповед на едно момиче, чието семейство е преживяло трагедия през 1944 г. и чийто народ претърпя подобен шок от руската агресия през 2014 г. отново.

 

“Новаторството” на русофилите да оценяват пеенето с очите си ми напомня на вица за японеца, който харесвал в България само децата. Защото само те не са правени с ръце.

37 мнения за “Русофилите у нас оценявали с очите си песните на “Евровизия””

  1. Сега вече руснаците могат да отговорят на въпроса „знаете ли колко са русофилите в България“.

  2. Михаил Белчев е трябвало да види победителя от миналата година – ефектите на руснака бяха имитация и развитие на миналогодишните ефекти. Следователно точно обратното. Руснакът трябваше да бъде дори след поляка, тъй като нито песента му се съпровождаше с оригинална визуална мултимедия, нито гласът му имаше качествата на другите. На мен руската песен ми харесва (аз съм руска гимназия и поначало обичам руски песни), но за около средата на първите десет. Холокостът на Белчев беше срещу цялата Евровизия, тъй като той се прояви като безмилостен палач на украинската песен, което означава, че действаше не като музикант, а като партиен червен апаратник. Нормално е като се знае, че при абсолютна си посредственост беше дори нещо като звезда по време на комунистическата диктатура. Но защо тези апаратчици продължават да унищожават българската и световната култура? Кой всъщност продължава комунистическата диктатура у нас? Добре е да знаем как се е определила тази комисия и кой е одобрил.
    Г-н Инджев, може ли да направите изследване? Ако откриете кой ги е назначил тези червени апаратчици, ще бъдем близо или в устата на звяра, който наистина не е умрял у нас.

  3. “Балканджи Йово” политическа песен ли е?

  4. Трогателна е “наивността” и “невинността” на болшевишките подлоги в България. Михаил Белчев се саморазкри като точно такава руска (болшевишка, защото руския народ няма нищо общо с дребосъка и подобните му в Кремъл) подлога! Жалко за “твореца” – с лека ръка сам си плюе в лицето!

    Но те, руските подлоги, са такива – Русия и всичко руско им е по-по-най! За тях истината, България, достойнството нямат стойност!

  5. Не съм очудена от гласуването на М.Белчев,защото кестените му цъфтиат все още на рускиа булевард.
    А момичето от Украина разказа историятана злощастните татари,изселени,разселени из бивщиа СССР.Затова спечели сърцата на публиката.
    А песента на Поли,тя завладя и получи заслужено 4-то място,което е всъщност 1-во за страна от ЕС.

  6. Ах,белчев,белчев,колко рубли взе от миризливите руснаци? Защо стана за резил пред цяла Българиа?парите които получи от кремал ще ги похарчиш и ще си останеш в очите на хората гадно мекере и измекяр!

  7. И откъде накъде тъкмо нафталинени реликви от соцестрадата ще оценяват кое какво било и как трябвало да е ? Изобщо не идеализирам Евровизията, това шоу по едно време буквално се задушаваше от етно-кич, от постсъветска и постюгославска солидарност,но я си представете Мишо на него с каканиженето си!

  8. Недоразумението бэлчэв, което доста умело слушкаше (и папкаше) при социализЪма, продължи по същия начин и при “демокрацията”. Всеки случай, в журито на “професионалистите” липсваше само др. бекир кадиров, за да е попълнена квотата на русифилистичната шайка.

    Организаторите на ЕВРОВИЗИЯ дават перфектно подредена информация с всички детайли. Националните журита се състоят от по 5 човека, те определят място, РАНГ, за всяка страна, въз основа на което се присъждат ТОЧКИТЕ от всяко гласуване.

    И така българското жури е гласувало (според сайта на Евровизия.тв), както следва:

    Михаил Белчев – 1-во място за рАЗИЯ (има си хас);

    Йоанна Драгнева – 10 място за рАЗИЯ;

    Теди Кацарова – 5 място за рАЗИЯ;

    Стунджи – 10 място за рАЗИЯ;

    Ангел Заберски -син – 4 място за рАЗИЯ.

    Обобщено средно пето (5) място, т.е. журито дава 6 точки на рАЗИЯ.

    Много различно е класирането на публиката чрез SMS в българска мрежа. Там категорично печели рАЗИЯ с 12 точки, от което могат да се направят два извода:

    1. Броят на руските заселници в страната ни, заедно с членовете на смесени семейства, в т.ч. от минали епохи ( старателно държан в тайна), вече е достигнал критична маса;

    2. Тези горните се организират бързо – имат си клубове, общества, още не се говори за партия, но е въпрос на малко време.

    Пред вид последните събития в управляващата коалиция, реакците на Президентството и пр., май ние, малко останалите нормални хора, трябва да почнем МНОГО бързо да се организираме и въоръжаваме.

    Щото “здравите сили” вече са го направили!

    Но излязохме от музикалната тема ….

    Респект!

  9. Нормално, за ненормалник, за който “на Руски започва денят”. Шо не се залиби с Б.киров!!!!!!!!!!!!!!

  10. Странно , но в държави като Украйна и Естония зрителите са гласували най-много за руската песен

  11. Няма да е по темата. Моля за извинение.
    Днес, по обяд, на Т2, заминаващи , дамската тоалетна. Влиза една дебела тьотка и започва да напъва без да чукне всички врати на очевадно заетите тоалетните. Две прекрасно изглеждащи български момичета, търпеливо чакащи на опашка й казват, че всичко е заето. Оная изломотва нещо ( на руски, нищо не се разбра) и излиза сърдита. Едното момиче прави коментар на висок глас: ‘ Само рускиня може да иска влезе в обществена тоалетна БЕЗ да почука.’
    А на мен ми стана драго, че младите ни хора са с широко отворени очи и отлични наблюдения. Набори, ИМА надежда!

  12. Обичам руски песни и романси,опера и класика.Дори и в момента покрай “Таганка” продължавам да слушам руски песни…Обичах и да ги изпълнявам-сега съм по-резервиран.Обаче!
    Представената руска песен нямаше нито музикални,нито вокални достойнства.Потвърди се и мнението ми за отвратителния английски/традиционно/,повтарям-музиката-няколко тона,вокала-несъществен.И, воть тебя! – Охромное Голосовоние в Балхарии,в очен експернай камисии.
    Неприятно чувство и впечатление остави у мен прекалено “академичното” изказване на М.Белчев за изпълнението на прекрасната във всяко отношение Поли при посрещането й.
    Лично съм разочарован от Белчев и подобните му,като и “подавляещия” руски вот от БГ,тъй като компрометираха прогнозата ми за това,че с тази песен,визия и изпълнение ще сме в тройката.Завършвама с радост от успеха,от дарбите и чара на Прекрасната Поли Генова.

  13. Тая подлизурковщина с първото място за РАССЕЯ на батМишо е пълен отврат-първо, второ-не отива на годините му, трето-не може да си зависим толкова от дървените рубли. Липсва ми толкова въображение та да си представя как изглежда подобен плужек (сигурно е безкрайно щастлив). Аз все пак съм българин, независимо от това, че част от живота ми е минал в бившия СССР (Украйна).

  14. Защо русия да е ‘бившата ни колониална владетелка,’ Г-н Инджев? На мен ми се струва, че си е съвсем настояща и реална такава.

  15. Като изключим Михаил Белчев, журито дори малко е подценило руската песен. По-скандалното е, че хич не са харесали украинската… Все пак зрителите поизмиха срама. А и не само у нас се наблюдава това тотално разминаване по отношение на Украйна…. не че е утешително…

  16. Не беше ли другаря Белчев, който ни припяваше, че на Руски започва деня – да не забравяме, че без русия и слънцето не би изгряло, и ден не би имало…това е то руски патриот роден и израсъл в българия, който не разбирам поради что не нарича себе си направо руснак, ами се срами да се смята за българин.

  17. За мен най-големият победител е н.в. Елизабет и нейното Обединено кралство, защото почти всички финалисти пяха на английски. Австрия пя на френски! Искат неискат и ушанките пеят на английски, с което всъщност признават разгромна загуба.

    Киркоров, който е замръзнал някъде в 1987г., си мислеше, че като прожектира нещо “шарено” на екран, ще спечели. Само че това е конкурс за песен преди всичко останало и европейската публика отчита това. Руската песен беше просто адски зле и ако не беше етническия зрителски вот от бившите републики, дори и със мощния напън на българските отчаяни киркорофили, щеше да заеме полагащото и се място в дъното на втората половина на класирането.

    Украинското парче беше много по-музикантско от руското и заслужаваше да е по-напред, но според мен не заслужаваше да спечели. Всички сме съгласни, че изселването е гадост, че войната сее смърт и че има умиращи от глад деца. Мен подобна провокация за гласуване от съжаление “не ме кефи”. Смятам, че и на жури и зрители им е било трудно да не гласуват за Украйна, защото съвестта им ги е заставила да заклеймят даден акт на агресия. Аз лично разчетох това като преднамерено търсен ефект в стратегията на Украйна.

    Преди доста време се шегувах, че за поп хит е нужен текст на английски, шведски композитор и ефектен изпълнител. Постижението на Поли е страхотно, защото нейната песен беше харесана от хора от цяла Европа + Австралия. Никога не е имало толкова много силни песни в една година, поне откакто аз следя конкурса. В този смисъл нашето момиче направо ги “изкърти”. Поли с Грузия, Белгия, Австралия и Малта беше моят топ 5.

  18. ====================================================================================

    Напъните на кремълското кретенче да направи от руските простаци – хора, са все едно да се опитва да направи от кафяво лайно – шоколад …

    ====================================================================================

  19. Ето и евъргрийна, с който догодина в Киев ще участва и Мишо +
    Бек вокали:Цецка
    Йорданка
    любамыр

  20. “Странно , но в държави като Украйна и Естония зрителите са гласували най-много за руската песен”
    Нищо странно. И това не е стокхолмски синдром. Просто украинците гласуват за песента, която им харесва (а не може на всички да се харесва една и съща песен), а руснаците в Украйна гласуват за руската песен (не може друга песен да им хареса). По същата логика Германия гласуваше за Турция, когато стигаше да финала, Кипър и Испания – за България, та дори България (руските прселници) – за Русия.
    А колкото за М. Белчев, той е от поколението на “Златният Орфей”, където първа награда се даваше за “вечна дружба”, втора – за “добросъседски отношения”, а чак трета – на най-добрата песен.

  21. Към СТАМБО | МАЙ 17, 2016, 04:49
    С това “парче” направо изби рибата!!! Бях го забравила, но съм го пяла(сигурно в хора на училището, където бяхме задължени да пеем, дори и тези, които не можеха или не искаха – като мен).

  22. Трудно е да се оценява попмузика, даже от професионалисти, но като човек с музикално образование опонирам: музикантски най-силната песен беше австралийската, а с най-голям хитов потенциал нашата. Ако не беше политическото послание на украинската песен – sorry! – тя вероятно нямаше да влезе и в първата десетка.
    А като е за съчетание на музика с мултимедия, танц или други шоуефекти, най-интересно беше италианското изпълнение, чиято сила беше и изпълнението на роден език (не одобрявам тенденцията всички да пеят на английски език на този конкурс – такива шоута гледаме до насита по MTV. За мен едно от най-силните изпълнения изобщо на ESC беше преди години на Руслана, изпято на украински език и с фолклорни елементи).
    Mултимедията на тазгодишния руснак беше наистина слаба имитация на миналогодишната шведска и извън нея изпълнението не беше нищо особено. Не мога да отрека, че през годините Русия е имала силни изпълнения, например онова, в което учстваше и един шампион по фигурно пързаляне, което напълно заслужено спечели конкурса.

    Г-н Инджев, съпругата Ви нали е певица – бихте ли споделил коя е нейната топ-тройка от тазгодишния ESC?

  23. вярно,че е руски патриот. като малък още, викал на баща си – айде бе, стара бъчво – . майка му, другаруваща с моя леля, веднъж ми направи забележка – това момиче не ти подхожда на фигурата -. това момиче от 50 г. ми е жена, роди ми 3 деца, и трите са певци, единият и сега си вади хляба с пеене, (есрадно),другите са хорови диригент и тонрежисьор в телевизия … в странство. … от там му идва руският патриотизъм.

  24. Гледам и не вярвам на ушите си.Професор Вучков

  25. Евровизия? Винаги съм се чудел, как е възможно човек доброволно да си пусне да слуша песен, участвала в този конкурс.

  26. Спомням си,че имаше едно предаване по БНТ “Как ще ги стигнем” с водещ покойният Тодор Колев,недолюбван от комунягите,поради тънкото усмиване на комунизЪма.Затова и спряха неговото излъчване,копирано после от Слави Трифонов,който и до днес е несменяемият водещ на това изродило се в чалга пишман-шоу.
    Та при едно от предаванията на Тошко Колев се появи и Поли Генова и пяха заедно.
    Тогава Тодор Колев заяви:”Запомнете това име Поли Генова”.
    Дано в тези дни Поли си спомни за този жест на уважавания демократ и човек Тодор Колев.

  27. И аз си спомних тъпата съветска песен
    “Булеварда с привичния ритъм
    аз не сменям за Шанз Елизе…”,
    по стихове на потомствената комунистка Миряна Бычварова, изпълнявана от болшевика Михаил Белчев. 40 години тази тъпня задръстваше националния ефир. Още я пускат. Слушал съм я (принудително) много повече от националния химн.
    През 2013 г. на стари години посетих Париж. Разходих се по Шанз Елизе. И ми стана мъчно. Мъчно и болно за бул. “Руски”, за себе си, за Мишо Белч. и за Миряна Баш. С какви очи са лъгали българите, че скромният и кокетен софийски булевард може да се мери с мащабите и с духовното величие на френската столица? И защо е било нужно на кретените да се мерят с Франция? Могло е просто да кажат, че обичаме Родината си не защото е голяма и силна, а защото е наша. Толкова.
    Днес уроди като М. Белч. и М. Баш. продължават да овоняват общественото прос(т)ранство с отвратителните си писания и политически постъпки.
    В дългата редица на рубладжиите се нижат дует “Ритон”, Филип Киркоров – съветско-български арменец, рублолюбец и изтъкнат плагиатор, Бисер Киров, Мая Нешкова, П. Буюклиева, Нешка (социална грешка) и пр. болшевишка сволоч.

  28. Поправка:
    Миряна Башева

  29. Към Манчо,

    Поздравления за паметта! В добавка ще кажа, че Поли беше част от Бон-Бон. Като дете водеше предаване със същото име, заедно със още едно момиче, което също беше супер слънчево и много талантливо същество. Не помня как се казваше, но БНТ ако се “светнат” да си разровят златния фонд, могат да намерят някое старо предаване и да пуснат няколко песни от тогава. Не знам какво се случи с другото дете, но и двете бяха страхотни. Ако е в България и се занимава още с музика, бих се обзаложил, че и нейният пробив е въпрос на време.

    Аз като възпитаник на един от двата най-сериозни деткси хора/поне преди време/ в България мога да кажа, че винаги сме се отнасяли със снизхождение и иронична усмивка към състави от сорта на “Пим-Пам”, “Сребърни звънчета” и пр. Но при Бон-Бон нещата стояха съвсем различно. Просто си личеше, че там се работи много правилно с тези деца. Г-жа/или г-ца, нямам представа/ Караславова подготвя там децата за поп-звезди от ден първи. Видно е, че го прави с много любов и фактът, че Поли до ден днешен е с нея, е красноречив. Смятам, че така както Христо Недялков и Лиляна Бочева бяха част от възпитанието на хористите, същото нещо е постигнала и тази жена, която заслужава признание за работата си.

  30. Стамбо, дължа ти един КУЛТУРЕН ШОК заради тоя преимуществено поетичен хит от 1966….! едно че ме нацели сутринта, друго -графичните реминисценции покрай логото на балкантон… ама и си ги представих… цецка и данчето с бяло поло/ търтъл нек и с чорапи пресичащи в златно сечение крачката се плолюляват; цецка гледа все напред, данчето прави срамежлива спирала с подгъва на плисето… а любамыр й прави знаци ‘спри ма’.

    Страхотно твое попадение!

  31. EVERYONE ELSE, благодарско и шапо до ботъма на моунтана, зареди ме, копнах го и в автомобилната фонотека!
    Ама режисурата ти – фантазия- хеле бялото поло (връх на лукса, югославско производство, купено от панаира)! А и шушляк върви много!
    Жив и здрав!

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.