Новоизбраният президент Румен Радев обявил пред “Файненшъл таймс”, че никога не е бил в Москва. http://bnr.bg/en/post/100777141/rumen-radev-for-financial-times-bulgaria-will-always-work-with-eu-nato
Изводът на вестника е, че с това твърдение той се опитва да се дистанцира от създадената ( от самия него с редица изявления ) представа, че е твърде близък до Москва.
Възникват въпроси.
- Бил ли е другаде в Русия?
- Ако не е бил в Москва, но е бил например в Самара ( питам хипотетично напосоки, защото там май има централа на едни руски служби), това означава ли, че бие самара, за да се сеща магарето – т.е. намига едновременно на западния читател, но и спазва руската омерта, съобщавайки, че именно в Москва не е бил?
- Като е бил на русофилското сборище край Копринка, за да спечели изборите с гласовете на москолюбивите рашисти в България, огромното мнозинство от които също не са били в Москва, това брои ли се за поклонение и преклонение пред Москва?
- Има ли гаранция, че не е лунатик, след като не е бил и на луната?
- Това, че е бил в САЩ, пречка ли е да лобира за свалянето на санкциите срещу Москва, наложени от САЩ?
- Къде още не е бил, за да се ориентираме на кого още симпатизира или служи?
Брилянтно!!
Смешно хаха. Още не е влязъл в мандат и започна с цирка. Айде сега всички червени кокошки да си признаят къде ходят, щом като се хвалят къде не са ходили! Надявам се един ден да отидат някъде, откъдето няма да се завърнат завинаги!!
И бил ли е в БКП?
Страхотнои въпроси същевременно съдържащи повече от логични отговори.
Военният пенсионер Хвърчилков хал хабер си няма в какъв филм го вкараха.
Практически, като се замисли човек, Москва никога не е казвала нито една вярна дума, дори нито една вярна сричка. Дори знаменития Левиатан като е започвал комюникето със знаменитото “Гаварит Масква” е лъжел още с първата сричка, защото изобщо не е предавал от Москва (а от Свердловск, днес Екатеринбург). И така с всичко останало.
Всяка дума на тия хора е лъжа, манипулация, извъртане, “хибридна истина”, “постистина”, полуистина, само не и истина. Всяка част от поведението им е лицемерие и престъпление. Докато руснаците са умирали от глад в блокадния Ленинград, местния комунистически партиен бос е играел тенис, за да свали излишните килограми. Така е в Русия, винаги така е било и винаги така ще бъде. И днес нещастниците се тровят с препарати за баня, защото нямат пари за водка, а братя Ротенберг, най-близки приятели на Путин, трупат милиарди. И когато някой се обвърже с тия става като тях, защото никакъв друг начин не е възможен.
http://www.like-a.ru/wp-content/uploads/2015/06/2001.jpg
http://os1.i.ua/3/1/14161245_6ffe3235.png
Невероятно силна и логическа интуиция е развил автора на кратката статия,но върху нея може да се напишат дългииии историииии.
Реших тази нощ да върна някои читатели към славните времена на строителството на най-прогресивния строй на човечеството,който не можа да бъде построен.
Ще засегна най-високопоставените длъжностни лица в НРБ и нейната наследничка РБ.Същото важи и за СССР и неговата наследничка РФ.То,от там идва всичко у нас,дори и днес(виж статията на И.И.)
Надявам се искрено Г-жа Савова да ме произведе или повиши във воинско звание,независимо дали ще ме постави в редовете на МВР-ДС или МНО-РУМНО(РУ на ГЩ).
И така,уважаеми съмишленици и мои противници,не знам дали знаете,но знайте,че по времето на комунистическия режим “Генералския състав от МВР,МНО и дори БЛРС” беше под прякото подченение,ръкводство на Държавния глава.У нас това беше Председателя на Държавния Съвет на НРБ,той и Генерален секретар на БКП.Името му няма да споменавам по чисто хигиенични причини.
Когато се произвеждаше даден офицер от МВР и МНО в звание “генерал-майор”,което е първото “генералско звание”,задължително се организираше прием от стрна на Дъражвния глава и се провеждаше т.нар. “беседа”.На този прием произведения идваше задължително в парадна униформа и биваше “доставен” в ДСъвет или ЦК със служебна кола. Както веднага се досеща “крепителката на режима” Г-жа Савова,колата беше задължително модел “Волга”,задължително черна на цвят и задължително с гражданска(цивилна) регистрация. Четирицифрените номера започваха обикновено с “осмица”.Както и телефонната централа на МВР с “82” Шофьорите бяха задължително “цивилни” и почти винаги облечени в костюм,обикновено черен или тъмен.Имаха задължително въоръжение поне пистолет “Макаров”,служебна карта червена на цвят с две вътрешни страници-на лявата фотографията на служителя,а вдясно званието и имената му.Подпис и печат на управлението. Служабната карта се държеше със здрав конец в ъгъла,а другия му край беше завързан за малка безопасна игла,която обикновено се закачваше на предните джобове в зависимост от сезона-лято или зима.На генералите се казваше,че са произведени след решение на ЦК на БКП,след което му се казва какво голямо доверие му оказва БКП,нейния ЦК и задължително Предедателя на ДСъвет и Ген. Секретар на ЦК на БКП.И му се пожелава успех в строителството на социлиама и комунизма и затвърждаването на (течната-И.И.) дружабата с великия,непобедимия,нерушимия и неделимия Съветски Съюз.
Близките по разбирания и обноски до Г-жа Савова веднага се досещат,че превоза на новопроизведените генерали е осъществен съвсем не от страна на МНО и МВР,а от страна на Пето Управелние на ДС в състава на МВР.То се наричаше УБО(Управление за Безопасност и Охрана). Негов началник беше комунистическия терорист от Пазарджишко Ген. Илия Кашев. (Неговото честолюбие го доведе да извади назаконно притежавания пистолет,произведен в САЩ само за специално звено от полицията и си пръсна черепа пред паметника на негови сътерорости).
Какъв беше “служения статус” на всеки Български(комунистическо-съветски) генерал.
“Служител от ДА”.(Държавния апарат)
Казано като извод,генералите бяха “хора на ДЪРЖАВАТА”,сиреч “Хора на Държавния глава”,съвсем сиреч “Хора на Председателя на Държавния Съвет”.
Имаха право на апартамент,вила,персонална кола, а някои според статута си денонощна охрана.
Определен процент от месечната си заплата(не възнаграждение) получаваха в западна валута,предимно в Щатски долари.Ползваха и някои други бенефиции,които не са толкоз важни.Имаха право да пътуват по определена процедура и в т.нар. “капиталистически и развиващи се страни”.
Освен “Удостоверение за самоличност на генерал от МНО”,имаха и специална карта,която особено ако са цивлини я показваха на контролни органи,я която пишеше нещо в смисъл “не подлежи на проверка от органите на МВР”. Служител от КАТ имаше рпаво само да запише званието и името на генерала и после да направи рапорт до своя непосредствен началник за причината поради която е спрян и прверен генерала. Ако е било нужно следстви ,то се провежда,но не се докладва на служителите на МВР,освен ако не са със звание,поне равно на генралското.Разбира се достъп до преписката имаха и служители-задължително офицери от военното следствие,военната прокуратура и др. И чрез министрите всичко се докалдваше съвсем “най-нагоре”.
Ениуей,един български генерал можеше да бъде произведен,разжалван,понижен или уволнен(не пенсиониран както многобройните наивници и до днес тръбят) само и единствено от ДЪРЖАВНИЯ ГЛАВА.
Всеки генерал се следеше съвсме елегантно от съответна служба и др.
Всеки генерал не можеше да бъде генерал,ако не беше член на БКП.Дори всеки полковник или по-нисш старши офицер,но от определена длъжност нагоре в рамките на МВР и МНО.
Каквото и да се каже от където и да е ,и от когото и да е по отношение на “български генерал”,това стваше достояние автоматически на Канцеларията на Държавния глава, Второ и Трето Упр. на ДС.Незабавно се правеха проверки и заадължителен разговор със съответните министри,чиито началници на кадри подготвяха преписка и доклади до Канцеларията на Държавния глава и Началник “Военен” към ЦК на БКП.Дълги години такъв беше ген.полк. Велко Палин-комунистически бандит от с. Княз Александрово.От същото село е родом комунистическия функционер,който беше Прадседател на БПСъюзи.Селото е на територията на Видински окръг.Днес носи име Димово. Няма да казвам кой е неговия покровител,всеки антикомунист се сеща незабавно.
Извод-не беше възможно един генерал да каже нещо,или да направи нещо,или някой друг да каже нещо за него и целия ДА да не знае кой какво е казал… осоебно съответните министри и службите за сигурност.
Каква е ситуацията днес с Българските генерали,какъв е техния статус?
Следва….
Г-н Инджев, както винаги сте в десетката! Весели празници и дано през Новата година повече хора прогледнат за истините, които пишете и които са надежда за мен!Бъдете здрав и всички обичани от Вас хора!
Относно лунатиците, разрешете да поместя един текст на руски Военен Политкомисар – дегизиран като духовно гуру, което под прикритието на светли идеи, разпространява мръсния си рашизъм и прави много свестни Българи – лунатици!! Този човек е идвал два пъти в България, за да лунатизира добри и любящи души, които се хвърлят в мрежите му лековерно и необмислено. Направо съм потресен !! Името на руснака е Вооллстриусс Абсалямов.
Обърнете внимание на следното изречение:
“И когда, в последние годы, Русский мир в лице России перешёл от глухой обороны в наступление, нелюди по всему миру пришли в неистовство.”
А по надолу е част от текста.
“Кристалл Любви,Живой Кристалл
сегодня в 17:42
28.12.2016г.
Удержание состояния Любви (часть 3).
Несмотря на то, что комментариев было немного, всё же их тональность даёт понимание, что поднятая тема затрагивает всех за живое. СМИ пытаются активно навязать мнение, что сейчас в мире идут войны одних группировок с другими, одних народов с другими, одних религий с другими. Что в Сирии протестующие сирийцы борются против кровавого режима Башара Асада, что в Украине украинцы ведут неравную борьбу в русской оккупацией и так далее и тому подобное.
Сразу следует чётко и однозначно сказать, что всё это ЛОЖЬ. Нет никакой борьбы украинцев с русскими, нет борьбы кровожадных мусульман с христианами и так далее. На самом деле, внутри человечества идёт гражданская война между нелюдями и теми, кто ещё не растерял свои Человеческие качества. Эта гражданская война длится тысячелетия и имеет разные формы проявления. Но в одном она остаётся неизменной: нлюди, подстрекаемые инопланетными деструктивными силами, пытаются всеми силами уничтожить любого, кто сумел сохранить свой Человеческий облик. И совершенно неважно, на каком языке это Человек говорит или к какому народу себя причисляет, для нелюдей само его присутствие повод к тому, чтобы его физически уничтожить.
На Украине нет войны против Новороссии, а идёт война отщепенцев, дегенератов и вырожденцев когда-то бывших русскими, против Русского мира. И так по всему миру. Везде всё будет сводиться к стремлению уничтожить любое Человеческое качество, чтобы осталась лишь животная природа, которой можно легко управлять, используя принцип “разделяй и властвуй”.
И когда, в последние годы, Русский мир в лице России перешёл от глухой обороны в наступление, нелюди по всему миру пришли в неистовство. Казалось бы, какое дело России до событий в Сирии? Но именно там, был дан, один из первых, отпор мировому правительству. И конечно же, сразу давление на Русский мир многократно усилилось.
https://vk.com/video138540154_456239051?list=8fc9c90f..
Но это уже ничего изменить не в состоянии. Старый мир, беснуясь в своей агонии способен принести всему человечеству ещё много горя и страданий, но это ни в коей мере не отменяет сам неизбежный конец мирового правительства и всей системы, с полным воздаянием за все преступления против человечества.
В Москва може и да не е бил, но е бил на пленум на БСП. А това е много по-лошо, защото в Москва е можел да срещне Немцов, Политковская, Шендерович, Пионтковски, Бабченко или поне Невзоров, в на пленума читави хора не е имало…
Другарю генерал,
аз не съм бил никога на Слънцето, но си го обичам.
Аз не съм бил никога в редица западни държави, но предпочитам тяхната политическа система.
Аз не съм бил никога в гр. Димитровград, но съм сигурен, че там има и добри и почтени хора.
МНОГО ОТ БЪЛГАРСКИТЕ НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ – РУСКИ АГЕНТИ , НЕ СА БИЛИ В МОСКВА И РАДЕВ НЕ Е ИЗКЛЮЧЕНИЕ , ЗА РАЗЛИКА ОТ ГОЦЕ !
Човекът е нагаждач. Ясно е вече.
Нищо няма да се промени.
Да се опитваме да минимизираме щетите, които алчността и нагаждачеството ще причинят.
Пред паметника на съшумкарите си се самоуби ген,Савов в с,Лисичево,а ген. Илия Кашев се самоуби? в банята на санаториума/резиденция/на ЦК на БКП в Хисаря,след разкритията за кражбите на Ж.Попов и компания-Г.Вутев и др.
Информация за размисъл.
Да се има ИЗпредвид, че авторът пише строго по темата, раззия или САЩ са по-могъщи военно и ерго не се е разпрострял върху данните за мощта на останалите страни-членки на НАТО. И даже легналата на сърце по неизвестни причини, “богата, силна натовска Аржентина”, цитирам баце, не бива да я броим ако искаме да сме честни към истината.
http://politkuhnya.info/stati-analitika/rossiya-protiv-ssha-chya-armiya-silnee.html
Последните изявления на Президента и Д. Митов ми напомнят достойното поведение на оркестъра на “Титаник”… дано само тази да е аналогията… особено като се има пред вид, че евроатлантическата ориентация на нашата политическа класа не е “Титаник”, а по-сокро “Хей тамо лодка”…
АНТИКОМУНИСТ, нещо много си се “развихрил” напоследък?!?!?
И няма нужда да отправяш упреци към г-жа Savova, за някакви нейни хипотетични връзки с ДС и БКП, както и че е “крепяла” социализЪма. Погледни себе си!
Явни имаш много повече ВЪТРЕШНА информация за структурата и функционирането и на ДС, и на УБО , и на РУМНО, и на КДС, и на партийният апарат на БКП! Това говори ,че връзките ти с тези служби и техните гасудари от БКП са МНОГО по-тесни и близки от “връзките” на г-жа Savova! За това първо погледни себе си , защото сам споделяш колко повече си запознат със комунистическите служби от нея. Откъде имаш тази информация. Надявам се ,че е точна.
Или пък имаш някакви познанства с А.Тодоров, който изучава архивите на ДС и РУМНО, и има доста информация за тях, и ти я е споделил?
А освен това той и г-жа Savova са имали малък спор на 9 септември пред МОЧА.
нашият льотчик не е бил в РАССИЯ, но в руското посолство в СОФИЯ е бил,там естествено е бил СЪВЕТВАН по другарски, колко е велика братска РАССИЯ от РИСИ, която винаги е готова да даде РАМО на БРАТСКИЯ БОЛГАРСКИ народ, да не забравя това гостоприемство на тавариш РЕШЕТНИКОВ.
До Георги Николов:
Дано думите на Путин да са отразени обстойно във в. Дума, защото той в прав текст казва, че САЩ не са агресор. А той разбира от тези работи, защото ООН призна, че Русия е агресор…
Някои особености на днешният руски държавен капитализъм. Чудесна илюстрация с проточилото се строителство на стадион Зенит-Арена в Санкт Петербург.
http://www.kasparov.ru/material.php?id=5864D0B00A4CF
А защо падна онзи ден Ту-154, има и такива версии
http://sadalskij.livejournal.com/2927612.html
Аз па се кефа у Шумен и Паламара, глей Недялко колко хубао ме е истипосал с феновете и Румито покрай масите… Аре, че ше изтърва глигана, дето ми го вардат!
http://pik.bg/%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE-%D0%B2-%D0%BF%D0%B8%D0%BA-%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2-%D0%B2-%D1%88%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8-news618711.html
Радвам се,че Плевнелиев оставя име на достоен Вългарски президент-евроатлантик.
Първанов остави име на нескопосан руски слуга,който остави дългове в милиарди да ги плащаме от *големият му шлем*.Завлече България.
Радев какво ще остави.
Това,че не бил в Москва не е проблем.
Това,че е бил член на БКП също не е проблем.
Проблем е че издигането му за президент е съгласувано с руски разузнавач Решетников.
Проблем е ,че ходи на сборища на Копринка.
Проблем е че ходи на пленуми на БСП.
Проблем е,че иска да се признае Крим за Руски,защото нашето Черноморие е следващото.Да не повтори Т,Ж,
Проблем е ,че плещи глупости за приятелството с Русия.
Предупреждавам го да внимава с *проблемите*защото ще си отвори голям проблем с нас,
Ние няма да оставим бъдещето на България в ръцете на проблемни хора.
Звучи повече от добре и ще да видим
http://obozrevatel.com/abroad/47820-ofitser-ssha-rossiya-shtatam-bolshe-ne-nuzhna.htm
Добър ден Иво.Отзоваваме се за коментар на Вашата поредна статия, която привлече вниманието ни.
Въпросите, които поставяте са уместни.И “Ние Младите ” вече се питаме по същият начин по отношение на новоизбрания президент Радев, но не се притисняваме особено.Практиката показа ,че българският президент с ограничените правомощия по Конституция, дори да се казва “Гоце “, дори да упражнява функциите си два мандата 10 години, не би бил решаващият фактор за промяната и развитието на страната ни в каквото и да е посока. “Ние Младите ” е дискусионен профил най-вече по прагматични , реално осъществими идей за промяна в страната ни.Нашата позиция е, че в България базовите неща и принципи върху които се гради една нова държава са изцяло сгрешени.Четвърт век назад потвърждава тези твърдения.Например, от десетилетие насам има Решение за преместване на Паметникът на СА в музея на соц.изкуството.Защо не се изпълнява, коя е пречката и кои са тези лица, които тряба да изпълнят това Решение и не са го изпълнили до сега ? Това е един малък пример, но цялостния извод е, че в България Решенията не се изпълняват изобщо или адекватно.При всички наши дискусии по проблемите на страната ни стой следното мото ” СЪДЕБНАТА СИСТЕМА В ЕДНА СТРАНА Е ИМУННАТА СИСТЕМА НА ТОВА ОБЩЕСТВО “.По-нататък коментарите са излишни.
Иво, отдавна четем и високо цени Вашите изяви в социалните мрежи и благодарим, че отделихте внимание и за нас.
Г-н Красноселски,грешката е в мен,нещо се отнесох.,Кашев се самоуби в санаториума когато бяха с жена си на почивка,съжелявам и благодаря за корекцията.
След като НРБ беше закрита, много от посочените неща отпаднаха,но главното остана -ГЕНЕРАЛСКИЯ СЪСТАВ е под юрисдикцията на Държавния глава.
Какво става след като за пръв път комунистите споменаха името на действащия генерал от Българската армия Румен Радев.
Никаква реакция и всички “страни” нарушиха вкупом законите и военните устави и специално ЗОВС.
Както съм казвал,основен пропуск направи Президента Г-н Плевнелиев.
Някой споменава име на служител,който е под негово юридическо(не оперативно-командно) подчинение и ТОЙ не реагира. Закона му дава право веднага след като му е докладвана информацията на комунистите да се свърже с Министъра на Отбраната и Министър-председателя.
Второ-има право да извика Ген. Румен Радев на личен разговор ,та последния да потвърди или отрече изнесената информация от комунистите.
Прави ли го това Г-н Президента и Глванокомандващия БА?-НЕ ГО ПРАВИ.
Понеже неговите юридически съветници задължително са установили нарушение на ЗОВС,той е имал право да сезира Военна прокуратура и ДАНС за започване на разследване. Все пак става въпрос за контакт на високопоставен военослужещ с политическа партия и евентуална бъдеща кандидатура в поредстоящи избори.Това е напълно недопустимо ,как може да се говори за това,след като Г-н Радев е още в състава на БА.
Прави ли нещо подобно Г-н Президента?-НЕ ПРАВИ.
Отделно от това Президента има право да поиска по законен път Ръководството на БСП да подаде достоверна информация за проведените контакти от нейни представители с Генерал-майор Румен Радев.Прави ли нещо подобно Г-н Президента?-НЕ ПРАВИ.
Генралския състав е под пряко подинение на Главнокомандващия БА.Как може партии,органицзации,агенции,комитети и др. да осъществявт политически контакти с човек от ДА без самия Главнокомандващ да е информиран предварително нито от комунистите,нито от неговия подчинен-генерала.
Подобни умишлени пропуски-закононарушения правят министър-председателя и министъра на отбраната.
Това е ДЪРЖАВНОТО РЪКОВОДСТВО,което промъкна,провря,прекара по съвсем незаконен начин Румен Радев през законите на РБългария и точно то ДЪРЖАВНОТО РЪКОВОДСТВО го предаде в ръцете на комунистите.
По-голямата работа да бъде избран един неявен комунист за президент изигра точно то-ДЪРЖАВНОТО РЪКОВОДСТВО.
Комунистите затова негалсно са балгодарни на всички,които им помогнаха в тяхната операция.
Особено грубо нарушение на уставите и закона бе реализирано когато Румен Радев подаде Рапорта за “освобождаване от военна служба”.Практически рапорта му бе иницииран и продиктуван,дори заповядан от компартията БСП. Налице е негова пълна некоректност към своите началници,на първо място към Президента,защото Рапорта му е законно адресиран до него. Посочва причина в рапорта си за “уволнение”(според старата терминология),която е фалшива.
Последва поредно закононарушение-вместо Президента да го отстрани от длъжност и да спре придвижването на Рапорта му,той го подписа и издаде Президентски Указ. По този начин той ПРЕЗИДЕНТА се включи в състава(отбора) на комунистите за кандидатурата на Г-н Радев.
Все пак не всеки ден,не всяка година,не при всеки избори се “вади” от редовете на такава институция действащ генерал.Това го няма в НИТО ЕДНА ДЪРЖАВА.
А Президента е могъл само да извика Радев и да го попита:”Г-н Генерал-майор,Вашия рапорт до мен има ли връзка с изнесената информация от БСП че ще Ви предложи за кандидат-президент?”.
Направи ли нещо подобно Президента?-НЕ НАПРАВИ.
Поне аз не зная дали въобще е имало среща между двамата.Все пак колко често става нещо подобно в историята и политическия живот.Как пък така случайно един генерал подава рапорт за уволнение точно след като политическа партия споменава неговото име.
Поредното закононарушение идва от страна на БСП-нейни представители са реализирали нерегламентирани контакти с лице,което няма право да извършва политическа дейност и политически ангажименти.
Поредното закононарушение идва от страна на самия Румен Радев.Той неминуемо е осъществил нерегламентирани от ЗОВС и Уставите контакти с политически функционери.За което е скрил от своите непосредствени началници.Налице е несъмнена конспирация.Подобна е вършена от комунистите в миналото.
Като извод може да се каже,че абсолютно всички посочени лица са действали в съдействие на комунистите един активен генерал да бъде изваден от своята длъжност и да бъде включен в незаконната кампания на комунистите.
Така се стигна до необоримия факт:
НОВИЯ Български президент е Руски резидент.
Отделно от това на сайта се изнесоха допълнителни факти за контакти между комунистите с представители на руски органи.Напълно е възможно да е осъществен пряк контакт между тях и Румен Радев. Но че е имало поне косвен,в това няма съмнение.
След тази побда на комуно-русите, вчера Президента на Русия е изпартил официлано писмо до Президента на Сърбия Томислав Николич,уведомявайки го че Русия много внимателно ще следи президенстските избори в Сърбия през следващата 2017г.
Което означава,че Русия продължава настъплението си на Балканите както това направи Съветския Съюз през септ-окт 1944г.
Краен извод-проведените ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ в Република България през 2016 година подлежат на КАСИРАНЕ.
Налице са многобройни закононарушения,като първото е от стрна на БСП,когато нейни функционери посочиха името на действащия Генерал-майор Румен Радев.
Защо БЪЛГАРСКИТЕ държавни институции няма поне да повдигнат този въпрос?-защото са комуниститчески и служата на Русия.
И точно поради този факт Новия Български Президент е Руски…..(този път нека всеки честен читател постави възможно най-правилната квалификация).
Благодаря за вниманието!
Радев е в паралелен свят, от който аз, офицер от армията, избягах още през 1989 г. Причината е тривиална- с нас ли си или не си нас. Е, рекох, не съм с вас. И така.
До “ДО АНТИКОМУНИСТ”
Вижте какво,нарочно споменах името на Г-жа Савова,защото тя се опитва периодично от няколко години да ми приписва квалификации и дейности,от които аз съм на светлинни години далеч.
Нито нея познавам,нито лицето А.Тодоров….И поради технически причини няма как да ги познавам,пък и не искам да ги познавам.
Вие уместно реагирате,че влагам малко добронамерена ирония към нея,но как така пропускате нейните подигравки с мен,това за принципно поведение ли го смятате.
Както и да е,знайте с абсолютна сигурност,че зная с още по-голяма сигурност кой всъщност сте Вие.
Но скромната етикеция,която притежавам не позволява да кажа това,което личи от всеки Ваш ред.
Прочитайни досадния ми текст Вие не реагирате нито в съгласие,нито в отхвърляне на информацията,която предоставям,но съвсем стриктно защитавате “нападките” ми към Г-жа Савова.Да,правилно правите,това е изключително кавалерски жест,но съществуват и джентълменски жестове.
Как пък нито веднъж не намерихте поне една малка част от едно малко зрънце от моите излияния и да кажете-абе Анти,ти пишеш безброй дивотии и лъжи,но по еди-кой си въпрос казваш нещо поне мъничко вярно…..Е,чак пък толкоз неколегиалност.
Или да кажете-ей Анти,от сто факта,които показваш,намерих един процент истина само в един.
Както и да е,аз не Ви се обиждам-това чувствате-това изразявате,пълно щастие няма както и пълно разбирателство.
Само комунистите ги притежаваха и затова каузата им пропадна,но не и те самите.Светят та се късат.
В днешното издание на рубриката “Наивността в България” ще посоча само една мисъл,която за съжаление много хора у нас мислят че е лравилна:
“Например, от десетилетие насам има Решение за преместване на Паметникът на СА в музея на соц.изкуството.”
Каква е елементарната истина-има в света само “изкуство”,нито социлаистически,нито капиталистическо,нито буржоазно,нито комунистическо,фашистко,нацистко,анрахиистическо,социалдемократическо,земеделско,християдемократическо и пр.
Въобще как е възможно “малди българи” да допуснат че убийци,атентатори,шпиони,предатели,инквизитори и пр. могат да творят изкуство.
И после се чудят защо Мочите и Альочите не ги разрушват.
Качествен наивитет е и мнението на “не младите”з а съдебната система.
Само за препратка на “младежите”.
Паметника на СА ще бъде демонтиран след като се изключат силните прожектори ,виждащи се на фотографията горе вдясно.Дотогава никой няма и да се допре дори до тях,а засега поне в следвашите пет години те ще продължават да светят.
Не е ли наивно една държава да има за президент руски резидент и точно той да разреши да бъдат демонтирани.Точно обратното-той няма да разреши,въпреки неговите “ограничени права” по Конституция.
Конституциите в комунистическите държави са само за парлама.
Вие младите, всичко има значение, дори и какъв е президента в една непрезидентска държава. Настоящия избор означава че България я очакват още 5 години „от същото“. Само си помислете: коя нормална страна си избира военен за президент?! Последния в Европа е бил Хитлер и после знаем какво се случва. В Африка само има такива в 21 век!
Какво да говорим повече?
АНТИКОМУНИСТ
Стига с тези вампири от миналото.Получили са каквото са търсели.Лошото е че наследниците им заграбиха постове и пари,а мирозрението им е същото както на бащите им.Преди всичко руски слуги.
Е, Г-жа Савова, по този въпрос нямаме разминаване, но това според мен хова са същите вампири днес , маята е една и съща, само поколенията са други.
За Мочите и Альочите нещата са по-лесни, те са вечни.
Другия колега е прав, кой избира за президент действащ военослужещ? Абсолютно никой, само наивници и неграмотници.
Та като казвам че нито държавата ни е държава нито народа е народ , нито младите са млади.
Всичко у нас е сбъркано, всичко е цинизъм и примитивизъм.
За каква съдебна реформа говорят много хора, а такъв прост пример като последните избори никой не сезира.
Но лошото е че цивилизованите държави толерират нашите комунисти и вместо да не им обръщат внимание, те взимат всяка седмица интервюта от руския резидент-български президент.
Вместо да кажат- абе българчета смешни това вашето избори ли са или гавра с изборите.
До АНТИКОМУНИСТ: ОК,грешката не е фатална,само за точността се изказах.А иначе по темата,генерал предател в България е нещо като в реда на нещата.Като се почне от майорите след Освобождението,та минем през Владимир Заимов и Никифоров и Маринов и т.н.А за след 1944 г да не говорим.Ако на евреите са им били необходими 40 год. за пречистване,на нас май и 50 ще са недостатъчни.А и още нещо,45 години живяхме в НРБ,много нещо виждахме около нас,макар и да си мълчахме заради съхранението си.Което не значи,че сме били съгласни и сега,когато имаме свобода и след словото,да не кажем това,което знаем,видяли сме или сме чули от родители,препатили или преосмислили живота си.
АНТИКОМУНИСТ, ти имаш само “скромна етикеция”?!?! Нима? Аз предполагах, както и другите коментиращи тук, че имаш ОГРОМНА “етикеция”!
Колкото до г-жа Савова, аз по-скоро отбелязвам,чв ти имаш извънредно много повече информация за КДС и РУМНО , отколкото нея! Това предполага ,че имаш много повече връзки с тях , отколкото та е имала! А в същото време я обвиняваш ,че тя “крепяла” социализЪма?!?!? Получава се много голямо несъответствие между обвиненията ти към нея , и твоите познания за КДС и РУМНО.
П.П. А колкото до моята скромна личност, те призовавам да изясниш на всички коментиращи – КОЙ съм аз според теб, и според твоята “обективна” оценка
Да кажа нещо и Аз на мъдрите! Не се бийте със другарите си а се бийте със себе си! Най-големия враг на човешката душа се спотайва в земното и тяло и се опитва да източи Любовта (елея) от нея! А Любовта е това, което никой не може да обясни но липсва на всички! Любовта казват, извирала от сърцето! Защо?? Защото дома на душата се намира там!
Каквито и успехи и юначества да си направил ако не си успял, да запазиш и увеличиш Божия елей в душата си, живял си напразно! Любовта е масло за душата! Елексир на вечния живот!
Някъде четох, че Господ имал само една заповед към човека но не се уточняваше точно коя! Но човека не я разбирал, затова той дал на Мойсей 10 заповеди!
А не се ли обединяват те точно от една – Обичайте безстрастно и неегоистично със Божия любов и мъдрост!!! Ако обичаш така, няма да откраднеш, няма да излъжеш, няма да пожелаеш нивата и жената на ближния! Няма да поругаеш Божия храм и ще се стремиш към своя Създател, чисто със радост и доверие! Какво повече да иска човека? Нима Създателя не може да задоволи всичките му нужди ?? Нима не може да му даде щастие и здраве?? Нима Бог от който идва Любовта не ни обича?? Който повярва ще се спаси, защото Спасителя на душата е само и единствено Бог от който извира Любовта! И защото наистина ни обича, Бог създаде Христос, който ще унищожи всяка земна власт и верига, сковаваща човешката душа по пътя и към завръщането при своя Създател!
Какво да ти кажа колега, добре, приемам като некавалерски жест лекичката ирония към Г-жа Савова от моя страна, моля я за извинение, моля те и теб за извинение, защото ти явно си неин близък. Хем знаеш че е присъствала еди-къде си, хем е спорила с някого. Впрочем какъв е този Тодоров, човек или комунист, с какво се занимава-професия и др.
Предполагам че е човек, след като е присъствал на събиране на антикомунисти.
Така че моля за извинение на моето внушение….
Но кой към мен от вас двамата ще се извини, след като и двамата внушавате на публиката и то не веднъж и два пъти, че аз принадлежа към средите на комунистическите смрадове и към техните служби в двете министеврства-МВР и МНО.
Ти сериозно ли твърдиш че съм комунист и то на фона на моите ласкателни квалификации към тези изроди. Ако аз и такива като мен сме комунисти, кои в такъв случай няма да са. Това че предоставям някаква дребна информация за техните среди, ти и Савова веднага ме зачислявате в техните редове. Ами комунист никога не говори какви привилегии е имал и че е бил над “простолюдието”. Лично съм виждал кола, доставяща храна по специален порцион на комунистически бандит, който не беше семеен и не остави поколение. Това го знаят много хора, значи ли че и те и аз сме близки до комунистическите среди?
Хайде помоли Г-жа Савова да оттегли своите квалификации към моя милост, а пък аз ти прощавам на теб за твоите без молба.
И въобще забелязваш ли че аз съм на много по-ниско ниво от вас и не давам никакви квалификации на никого от коментиращите.
Защо смятам, че те познавам? -ами по чисто психологически признак-твоята неприязън към мен е позната и автентична, въпреки че я пласираш поне чрез пет ника.И аз да се държа по същия начин с теб и ти ще ме усетиш, все пак достатъчно време си четем думите.
Аз допускам много грешки, дори моля редактора да ги коригира и той много пъти прави това , за което съм му благодарен, но как пък ти нито веднъж не сбърка давол да го вземе.Поне аз не съм забелязал, как нито веднъж не допусна поне минимална неточност, както и да е, ще се радвам пак да ме коригираш и дори иронизираш, аз изпитвам страхотно удоволствие когато някой ми посочва грешките. Това означава че щом като ме чете, той ме уважава и очаква да чуе нещо от мен. Досега ти чуваш само грешките ми, нали, но и това е достатъчно, ще съм ти благодарен и за в бъдеще да ме коригираш.
За всеки случай ако все пак съм допуснал и сега някоя грешка, веднага приеми молба за прошка. Удоволствие е да се контактува с хора като теб и Г-жа Савова.Абиенто!
@ т.нар. АНТИКОМУНИСТ
Д.Савова е излишно дипломатична,но достатъчно интелигентна да отбележи че си комунист, та дрънка разчитащ на “анти”.Този номер е прост&елемнтарен и любим похват на комунистите в ранните ’90те когато пращаха провокатори на събранията на СДС или да ги провалят с простотии или като теб да разводняват значимото и есенцията на темите и отклоняват енергията и вниманието на хората с алабализми за отвличане на вниманието и да паразитират в / у толерантността и търпението на интелигентните и възпитани хора .
Сега в други времена на виртуална реалност номера върви (и то по-лесно) особено сред по-младите хора които не са запознати с мръсотиите на (бившата) ДС – алабализми, отвлечени теми, тотално отричане на всичко стойнос тно, изкривяване на факти,цифри и реални спомени от малкото което десните хора и политици успяхме да постигнем през тези 27 години.На последно (но не по значение) място: Част от деситилетните опити да се компрометира дясното пространство и да се отвратят хората от “дясното” като си казват: “Глей к’ви са антикомунистите и десните”
По мое лично мнение което не означава “даване на акъл” на СЪЗДАТЕЛЯ и домакина на блога е необходимо вземане на мерки с/у тези (полезни?)идиоти в блога. Администраторите и техническите лица поддържащи блога сигурно знаят достатъчно ефикасни мерки ако не за пълно спиране, то поне за достатъчно ограничаване на достъпа на подобни зловонни елементи.Както ислямистите,така и руслямистите и техните подлоги в България смятат толерантност, търпение и свобода за глупост и слабост.Те са агресивни мърши с любимото си мото за двата свята и смятат че ние нормалните хора сме излишните.
Ако греша в констатациите: “антикомунисте”, като си ми толкова отдаден на антикомунистическата кауза направи си собствен блог, създай и привлечи аудитория,а не да паразитираш и изнасилваш търпението и толерантността на СЪЗДАТЕЛЯ и домакина на блога.
Малко дълго се получи,но по-кратко не успях
Първо към SIMEON:
Simeon, вие откога посещавате блога на г-н Инджев? Защото АНТИКОМУНИСТ, имаше доста никове през годините, постовете му имаха и имат предимно АНТИкомунистическа насоченост, както той си я разбира. Няма смисъл да се опитвате да променяте това – той действа по един същи начин от доста дълго време. Едва ли вие можете да му повлияете!
И до АНТИКОМУНИСТ:
АНТИКОМУНИСТ, няма смисъл моя скромна милост да те “защитава” от г-жа Савова!
Нейните и моите постове са доста по-малко и по-кратки от твоите.Ти доста пространно излагаш своите тези, и няма смисъл още няКОЙ друг да ти помага в “защитата” им. Просто ще “развали” есенцията, която си вложил в тях.И няма да звучат нито автентично, нито правдоподобно. Ти достатъчно добре си ги развил!
Аз само ти обръщам внимание на твоите “обвинения” към нея,че имала “връзки” и “крепяла” комунистите и социализЪма, защото имала някаква информация ,и имала няколко командировки в бившите соцколонии , и в СССР.
Ти си доста по-информиран от нея, и от мен , за КДС и РУМНО, но ниКОЙ от нас не твърди ,че си “крепял” социализЪма , само защото имаш повече информация от нас. Нали!
До “антикомунист”,другите му никове и останалите тролове:
Аз не съм на заплата към “БКП-ТРОЛЗАВОД” ЕООД със седалище “Позитано”20 (не знам къде са БКП и ДС така че за адреса може да греша) и ангажиментите ми и дейностите ми са достатъчно времепоглъщащи за да седя с часове и години в блога на Иво Инджев.Сами си признавате че ползвате различни никове “за да избегнете редакторския бан”.
Дa ви го обясня защо ви се налага този бан: Иво Инджев държи на хигиена в блога си и се мъчи човека да прилага санитарни мерки спрямо зловонията и след като разбира човека че е обект на хибридна война и под наблюдение от някакъв си навлек от самото създаване на блога си.Комунисти, ислямски и православни фундаменталисти смятат че са “вся и всъо” и са много агресивни в налагането на “ценностите” си “така както те го разбират”. Онзи чалга мангал и той пее “Is this love” както той си го разбира,само че нормалните хора в този блог правят без затруднение разлика м/у “Is this love” и Издислав.
Просто и елементарно е: Ако не сте зловонни тролове създайте си блог,правете си аудитория и си киснете в него колкото ви се иска.
Само че по стар комунистически и (православно)талибански обичай можете само да паразитирате и да овонявате “така както го разбирате”
P.S.и ако наистина не сте тролове,то проблема тогава е медицински.Аз не мога и нямам желание да иземвам функциите на медиците и специализираните здравни заведения
Нямам избор, вдигам ръце и се предавам, победител си ти и само ти, в бъдеще всички победи ще бъдат твои, каквито бяха победите на Съветския Съюз, който се захласна от тях и изчезна завинаги. Кой смееше да му каже че НЕ е велик, НЕ е непобедим, НЕ е нерушим и НЕ е неделим. Оказа се че всички НЕ-та са лъжа и точно затова от СССР няма и следа.
Логиката на живота е непобедима, и затова един ден и Русия ще загине в своята мърсотия.
Рано или късно всеки мръсник ще загине на житейския дръвник.
Аз съм избрал да не съм съпричастен с всеобхватната комунистическа мърсотия и затова дишам чистия въздух на световната свободия( казано в позитивния смисъл).
Над мен не стоят нито съветски палачи в бетонни ботуши, нито автомати като градина от домати,нито ослепителните прожектори на лъжата и насилието, избрал съм завинаги да не дишам въздух с паразити и комунистически сталакмити.
Няма уважаеми Симеон “т.нар.” “антикомунист”, това е категория, която на теб не е писано да разбереш, колкото и да не е скромно, аз съм я разбрал с цената на изтеклата ми кръв, целия подгизнал и сестрите в спешното се изплашиха дори ,преди да изгубя съзнание. Не, не го казвам за съжаление, защото моята треска не може да се сравнява със невинните жертви на комунистическите злодеи, унищожили цели семейства. Познавам една жена и един мъж, чиито бащи и дядовци са убити от комунистите по едно и също време, заедно,семейно….
Впрочем няма смисъл, ако поне мъничко се смяташ за човек и истински мъж, не ме иронизирай по отношение на моя ник, той е срещу вашата шибана комунистическа държава вик.
Аз не се подигравам на никого и на нито един ник.
А нали се досещаш че всичко се усеща, всичко се знае, нима не е така-как ти обикновения читател на сайта си установил моите много никове.
И си казвал същите думи поне пет пъти.
Да, ползвал съм поне 4-5, но нима ти ползваш само един?Ръка на сърце-кога за пръв път си поствал с този ник?
Успокой се драги Симо, не е нужна такава злъч към непознат, аз притежавам такава само към комуно-руските смрадове, нима тяхната воня не я усещаш? Е, аз я усещам въпреки че съм много далеч от комунистическата глеч.
Дай да бъдем повече толерантни, че комунистите ще ни се смеят…
Особено сега преди Нова година, когато се видя че Ръ.Бъ. е държава от руска глина, начело с президент-……!
Донке, подкрепям следното написано от теб: (Posted by Антикомунист | декември 29, 2016, 17:43). Издигането на военния пенсионер за президент на България беше плод на колективните усилия на различни фактори, но главните роли изиграха курнэлия, плэвнэлиэв, барысав и поръчковата ни псевдосoциология.