“Който чупи – купи”. Това си го знаем от времето, когато бяхме насилствено възпитавани от комунистическата държава по нейните партийни правила и за престъплението да повредиш държавна собственост се предвиждаха строги наказания и глоби ( в троен размер на стойността на счупеното). В кооперацията, в която съм израснал висеше табела между етажите с надпис “Пионери, пазете социалистическата собственост”.
Партията – ръководителка бдеше и налагаше своя отпечатък върху всяка рожба в републиката по свой образ и подобие. Т.е. по комунистически и без право на помилване, освен ако не ставаше дума за някой от “правоимащите”, за които наказанията бяха от рода на това да те пратят в “изгнание” като посланик в чужбина.
Отнасят ли се днес тези правила и спрямо едно много голяма комунистическа държава, която буквално счупи световния дневен ред с износа си ( този път ) на пандемия?
Понеже Китай продължава да бъде комунистическа държава, която при това се гордее с този факт, както и с успешната си хибридност, комбинирайки капиталистическата икономика с еднопартийната диктатура ( за радост на носталгичните другари и другарки у нас, които са във възторг от тази китайска гавкавост), се питам дали ще се осмели някой да припомни на този комунистическо-капиталистически мутант правилото, че който счупи ( световната икономика, да не говорим за пречупените хиляди човешки съдби), трябва да плати за това.
Хубаво е, хуманно е да се зарадваме, че в Китай – каквато и да е политиката му- кризата с коронавируса отпуска хватката си. Там броят на пациентите, заразени с КОВИД19 намалява. По официални данни на Пекин вече близо 83 на сто от всички заразени хора са изписани от болниците. Смъртността в страната е ограничена до почти 4 процента от случаите на заразяване.
Най-после добри новини. Първо за Китай, а после, да се надяваме и за останалите жертви на пандемията. Но трябва ли да си затворим вкупом очите и да “забравим”, че тя тръгна именно от Китай?
За съжаление имам обоснованото предположение, че и този път големите престъпници ще избегнат възмездието. А Китай е много, ама адски голям, важен, ядрен член на световната петорка с решаващ глас в Съвета за сигурност на ООН, допуснат там на вълната на политическата конюнктура от 40 – те години на миналия век, диктуваща противоестествен идеологически, но прагматичен съюз между капиталистическия Запад и комунистическия Изток.
На никого не му се ще да застава на пътя на толкова голям виновник заради едничката справедливост. А най-малко това искат нашенските набедени борци за социална справедливост. Когато Китай жъне капиталистически успехи под знамето на комунистическата партия, тези нашенци ръкопляскат в захлас. А когато сее смърт, плъзнала по света от ужасяващо мърлявите пазарища в един 6 милионен китайски град, мълчат солидарно с китайските власти по въпроса за отговорността им.
Пекин не само не си посипва главата с пепел за глобалната беда, която Китай разпространи, но и дава да се разбере, че ще следва политиката на “тури му пепел”. Този синдром съм го нарекъл за себе си отдавна “ ефект на червения икарус”. Ако си спомняте, имаше такива съчленени огромни автобуси в София. Те си позволяваха често да минават на червено на кръстовищата на принципа, че дори и да стане катастрофа, повече ще пострада по-малкият участник в произшествието. Малкият, макар и да е в правото си, е длъжен да се пази сам ако има чувство за самосъхранение, това ни казваше големият червен икарус.
Битият ще се остане бит. Работилницата на света, чрез която и истинските западни капиталистически акули забогатяха от робския труд на милионите пчелички на служба на царицата майка ККП ( Китайската комунистическа партия), ще преболедува и ще продължи да бълва евтините си стоки на световния пазар. А милионите потребители на китайското кюспе по света ще си останат шарани, закачени на кукичката, от която безмълвно отварят уста за още евтиния made in China.
Покрай насажданата медийно паника, как не сети една мисирка да попита (публично) какво се случва с десетките (може и стотици) контейнери китайско карго, влизащи ежедневно у нас?
И там има ли контрол с ДЕЗИНФЕКЦИЯ?
Или тъй като това би ударило БИЗНЕСА на ВЕРНИТЕ ПАРТИЙНИ ДРОГАРИ, тази тема е забранена?
(ОТГОРЕ…)
Трагично и тъжно ! Китай няма да го оправим , подобрим и оздравим ! Но нашата си къщичка (остатък от минало величие до онеправдана и изнасилена от Московия/СССР/ Росия) трябва да обновим и съхраним ! Все още имаме достойни личности за да се възродим като народ и държавност !
Така е!
Китайският синдром на правата на “големия червен икарус”
“Който чупи – купи”.
Не сме от “жълтата раса” но комунистическита табихети,
по света и у нас, са еднакви.
Който чупи, друг плаща.
Комунистите “изпочупиха” “Швейцария на балканите”,
Селяните заплатиха със земята си, а гражданите със закрепостяване във фабриките.
Над 40 000 по градове и села, заплатиха с живота си.
А комунистите и вчера, и днес “пият бира, а плащат лимонада”
ВЪЗРОЖДЕНСКИ МОРАЛ и КОМУНИСТИЧЕСКО БЕЗЗАКОНИЕ
ВСЕБЪЛГАРСКИЯТ КАЛЕНДАР
16-ти март.
1873-та година.
В писмено изявление до Високата порта,
първият глава на Българската православна църква Екзарх Антим Първи се застъпва,
да се запази непокътнат ферманът на султана за създаването на българската Екзархия.
Екзарх Антим Първи категорично отхвърля схизмата от Цариградската патриаршия,
прогласена през септември предната година.
Сърцатото застъпничество на Екзарх Антим Първи предотвратява отмяната на фермана на султана,
и обединява духовно всички българи в Османската империя.
Антим I-ви е първия екзарх на самостоятелната Българска екзархия и видински митрополит.
Антим I-ви е председател на Учредителното народно събрание.
Антим I-ви е председател на Първото велико народно събрание.
Антим I-ви е положил основния камък в изграждането на Шипченския паметник.
Антим I-ви е завещал цялото си състояние за изграждането на катедралния храм „Свети Димитър“.
ВСЕБЪЛГАРСКИЯТ КАЛЕНДАР
16-ти март.
1873-та година.
Екзарх Антим Първи защитава пред Високата порта
духовното единство на всички българи в Османската империя.
Тези, които папагалстват комунистическите измишльотини за българската история, са идиоти.
Като идиота СИК-премиер Бай Ганьо Банкянски,
рекетирал Васил Божков с над 4 милиарда “такса спокойствие”,
както става ясно от изтеклите цензурирани записи от Гешефтатурата…
На снимката.
Мавзолеят-гробница на Антим I-ви във Видин.
Проектиран е от арх. Коста Николов. Сстроителството е завършено на 16 септември 1934 г.
Мавзолеят е открит в присъствието на целия Свети синод,
на цар Борис III-ти
и на брат му,княз Кирил Преславски.
Чичото княз Кирил е Регент на малолетния цар Симеон.
Княз Кирил Преславски е разстрелян на софийските централни гробища, през нощта на 1-ви февруари 1945-та година.
След скалъпен процес на кръволоците АБПФК на БКП, в антинародния “Народен съд”.
Разстрелян е регента , княз Кирил Преславски от извънаредно съдилище “Народен съд”.
Въпреки, че действащата все още Търновска конституция, забранява извънаредните съдилища.
Но какво значи за комунистите Конституция и законност.
АБСОЛЮТНО НИЩО!
Както повсеместното беззаконие днес!
Както имитация на избори с партократичните “избираеми места”.
Въпреки ,че в действащата конституция изрично е записано още в чл 1-ви:
“(1) България е република с парламентарно управление.
(2) Цялата държавна власт произтича от народа.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност
не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.”
Очевидно, че партократичните “избираеми места” са в грубо нарушение на чл.1 на Констиуцията, което води до това, че
(1) България е “република” с партократично управление.
(2) Цялата държавна власт не произтича от народа, а произтича от партийните централи.
3) Политическите партия и отделна личност, като лидерите им си присвояват осъществяването на народния суверенитет.
Очевидно доказателство за това е “парадоксът”, че 2 670 преференции са “повече” от 20 986 преференции за кандидати от една и съща партия.
Паради което подставените на “избираеми места”, не са народни избранници,
а “бутончета за гласуване в НС” на далаверите на партийните лидери…
На ШАЙКАТА Борисов,Гешев,Шкембе Войвода, Фаворитката на Костов Нинова, Волния Сидерчук,
Марешки чиято съпруга е рускиня, дъщерята на офицер от КГБ и т.н.
Още по драстично избирателният кодекс нарушава:
Чл. 5.
(1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.
и Чл. 6.
(1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона.
Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии, основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход,
религия, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.”
Очевидно правилото,
че гласовете на всички неодбелязали прифиринции,
да се броят за водача на листата,
грубо нарушава
Чл. 5. ал. (1)
и Чл. 6. ал.(1) и ал. (2).
Например Радан Кънев , нямаше да бъде евродепутат въпреки неговите изключително много 34 735 преференции.
При общо гласове 118 484 за ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ – ОБЕДИНЕНИЕ (ДА България и ДСБ) ,
който и другда беше водач на листата, той щеше да бъде евродепутат.
Тъй като 50 237 симпатизанти на ДБ не са отбелязали преференции.
По закон, гласовете им автоматично отиват за водача на листата…
А 50 237 е повече от 34 735, нали?
И Радан щеше да се размине с 5 500€/11 000лв./ пожизнена ежемесечна евродепутатска пенсия.
След навършване на 63г…
Сами си правете сравнение между възрожденския морал на водачите български тогава ,
и българските комунистически политици-беззаконници и безродници вчера и днес.
Това е горчивата истина.
Китайците, както всички комунисти, са мизерници.
Време е за световна карантина на китайските мизерници.
Нещо повече. Официален представител на китайското външно се одума, туитвайки, че янки-военен м.г. по време на “военна олимпиада” проведена в Ухан е “донесъл” вируса нарочно. Едно на ръка, че числата които обявяват 100% са манипулирани. В битността им на комунистическа страна са лъгали за далеч по-дребни неща когато интересът им е диктувал.
Вярва ли също някой, че Раззия която има 4000 км граница с КНР и милиони китайци щъкат по различни линии главно но не само в Далечният изток и Сибир из матушката в момента има по-малко от 100 заразени и нито един заминал си.
И в Турция се обявяват мизерни числа. В двете автократични страни за разлика от останалата Европа не са спрени футболнмте първенства. Случайност, не бих казал.
Чудесна фактологична статия за ввХУЙЛО в The Wall Street Journal
Защо кремълският гном се гласи да го изнесат в петалата навън от сегашната му месторабота.
http://www.focus-news.net/news/2020/03/16/2757353/the-wall-street-journal-putin-ne-mozhe-da-si-pozvoli-da-se-ottegli.html
Още по темата. Георгий Бовт е ерудит, обективен и с нулева идеологическа обремененост.
https://www.gazeta.ru/comments/column/bovt/13005493.shtml
“…Фаворитката на Костов Нинова…”
Парлама интеуект
Излиза Китай от кризата, ама друг път. Просто намериха начин как да лъжат и крият истината. Пропагандата работи денонощно. Освен това нещата са започнали не края на декември, както ни казаха, а някъде средата на октомври, ако не и по-рано. Казаха за проблема когато вече не можеха да го скрият, както при Чернобил. Не им вярвам и това е. В Китай милиони живеят без документи, никой не ги брои, че едни данни за заболели/оздравели ли няма нагласят, акоизобщо ги броят. Чужденци пускат само на определени места, а местните хора няма да подадат информация от страх от репресии. Така че, овладяването на кризата в Китай е под въпрос, много голям въпрос. Запада ще си плати за заигравката с Китай. И ще е скъпо. Много скъпо.
Чест и почитания, Иво!
Аз си мисля или поне се надявам, че на Китай няма да му е толкова лесно. Не защото някой западен политик ще каже открито истината (освен Тръмп може би), но коронавируса ще задейства икономическа криза. В сравнение с нея тази от 2008г. ще е като детска игра. И този път гражданите на Европа и САЩ ще им писне от мачкането на собствената им икономика за сметка на китайската. Не може да разчиташ само на туризъм, вина по 100 евро бутилката, футбол, мода, ръчни часовници, джобни ножчета, бижута и други дрънкулки за богати.
Извинявам се за новото включване. В матушката още държат да официализират, че заразените от Короната са под 100. А от долната статия излиза, че само ВИП-аджиите гонят стотицата. Такъв “киртик” ги чака, че И 22 април, и гласеният с голяма помпозност парад на 9 май за когото ѝ да е ще бъдат актуални.
Много мина, мъничко остана.
https://verybigfish.livejournal.com/3010056.html
Подозрително малко са болните от корона в Русия!?!
…Фаворитката на Костов Нинова…”
Парлама интеуект
MIKA,
дали е “Фаворитката на Костов Нинова…”, или не е, не си го изсмуквам от пръстите.
За това, как Нинова е влязла в СДС, и как е протекъл нейният политически живот в СДС и след това,
разказа в предаване на Коритаров март,2018г. бившият СДС-министър на търговията и туризма Валентин Василев.
Когато лидер на Съюза на демократичните сили (СДС) от 1994 до 2001 г. е Иван Костов.
Особено комично в предаването, прозвучаха последните думи на Валентин Василев:
“Поемам цялата отговорност, може пък да се окаже, че е внедрен кадър,
който да разбие БСП.”
MIKA,
Всички сме с различни години, килограми, очи, коси, бекграунд и “Парлама интеуект”, нали?
Но не това е същественото!
Нещастията ни произтичат от това, че гласоподавателите, независимо на кого симпатизираме,
сме безгласни букви на изборите.
Поради антиконституционните “избираеми места” в партократични избори.
Това е същественото!
А ти дума не обелваш по въпроса.
Дори за “узаконения” абсурд, че 2 670 е “повече” от 20 986.
Защо ли?
А колкото до “Парлама интеуект”-а, с прост човек, можеш да се разбeрeш, но с крив човек, НИКОГА!
А с комунист-АБСУРД!
MIKA, казвам го по принцип.
Иначе, нищо лично, MIKA…
Иска ми се да внеса някои нюанси, които само потвърждават обективността на картината като цяло.
1. Принципът “чупи-купи” е по-скоро капиталистически, отколкото социалистически. Защото както до Френската революция, така и след Октомврийската, едни са били привилегировани да чупят, а други – да купуват… А и като малък съм го чувал от възрастни хора, доста скарани със “социалистическия” морал.
2. До 1971 в СС на ООН е участвала Република Китай (Тайван) и чак след това, на гребена на още по-гадната политическа конюнктура (довела да изоставянето на виетнамския народ в лапите на комунизма малко по-късно) там се настанява комунистическата КНР.
А иначе “Ефектът на червения Икарус” е много точна формулировка.
Към ПАРЛАМА “ДЕСНИ”
Не пропускате в постовете си да прокарвате виждания,че причина за нашите нещастия са лошо подредените избирателни листи и преференциите. Не ви разбирам и моля да отговорите на следните въпроси:
Демократично,или не демократично е партиите да подреждат сами избирателните си листи според конституцията и конституционния съд?
Какъв е смисълът на казаното от вас:”Парадокс е,че 2670 прференции са “повече” от от 20986 преференции за кандидата от една и съща партия?
Защо вие сте единствен,колкото ми е известно,защитник на вашата теза?
Позволявам си още един въпрос,за да не се делим от темата: Одобрявате ли китайския комунистически капитализъм и тези,които помогнаха да стане такъв?
Ще ви бъда благодарен.
Китайския комунистически капитализъм … 🙂
Това е много яко. С интерес очаквам отговора.
—
Това, че много хора и животни – живи и умрели – са на един пазар някъде в Китай при нулева хигиена, не може да е повод за упрек и обвинение към китайския народ. Така е било хиляди години, така и ще бъде докато свят светува. За вина не може да се говори. Китай все пак е изостанала страна в по-голямата си част, независимо от милиардите, които харчи за лустро и пропаганда. След почти 40 години двуцифрен растеж БВП на глава от населението в Китай все още е по-нисък от този на най-бедната страна в ЕС – нашата.
КПП е ОПГ като всяка КП. ДА не вземе някой да се прави на изненадан, че лъжат? Изненада ще е, ако спрат да лъжат. Обаче за корона вируса малко лъгаха. Нямаше как.
Болести има всякакви и все по-всякакви ще има. Такъв е животът. Ако ще оцеляваме, трябва да решим по кой начин – като хора или като животни.
АСЕН,
Приемам на доверие, че сте добронамерен, затова Ви отговарям.
1.Не твърдя, че причина за нашите нещастия са лошо подредените избирателни листи.
И на Изток, и на Запад партиите си подреждат избирателните листи.
Но “преференциите” автоматично протевоконституционно възстановяват при изборите чл.1-ви на старата конституци,
а в новата изрично е записано, че
Чл. 1.
(3) Никоя част от народа, политическа партия или друга организация, държавна институция или отделна личност
не може да си присвоява осъществяването на народния суверенитет.
А не е ли противоконституционен “авантажа” на водачите на листи, като им се “подаряват” гласовете, на неотбелязалите преференции?
Та нали в Чл. 6. на Коституцията е записано:
(1) Всички хора се раждат свободни и равни по достойнство и права.
(2) Всички граждани са равни пред закона. Не се допускат никакви ограничения на правата или привилегии,
основани на раса, народност, етническа принадлежност, пол, произход, религия, образование, убеждения, политическа принадлежност,
лично и обществено положение или имуществено състояние.”
Давам пример с евроизборите, като по-разбираемо, но механизмът е един и същ при всички избори.
ЦИК изпълнява закона за изборите, така както са го гласували “бутончетата” в НС.
Симпатизантите на ГЕРБ са дали преференция най-много за Мария Габриел 82 536
Неотбелязялите преференция са обаче 367 856, които автоматически отиват за водача, който и да е той и бетонират избирането му.
Нещо неясно?
Симпатизантите на БСП са дали преференция най-много за Елена Йончева 82 009
Неотбелязялите преференция са обаче 274 014, които автоматически отиват за водача, който и да е той и бетонират избирането му.
Нещо неясно?
Симпатизантите на ДПС са дали преференция най-много за Мустафа Карадайъ 12 007
Неотбелязялите преференция са обаче 269 654, които автоматически отиват за водача, който и да е той и бетонират избирането му.
Нещо неясно?
Дори и симпатизантите на ДПС, няма как да не “преизбират” поставяният на избираемо място Делян Пеевски, въпреки че той не стъпва в НС.
Нещо неясно?
Т.е. изборът не зависи от симпатизантите на съответните партии, а гласуването служи единствено за “узаконяване” на беззаконието.
Нещо неясно?
Във всички партии има и качествени хора.
Но заради “избираемите места”, симпатизантите на партиите няма как
да “отсеят зърното от плявата”
Нещо неясно?
Въпреки, че в Парламента има и откровени бандити…
2.Разбира се, че е демократично партиите да подреждат сами избирателните си листи.
Но според според конституцията “избираемите места” са противоконституционни, нали?
Конституционния съд?
Според теб, случайно ли е, че КС винаги се доминира от съдии-ДС?
Няма ли и други юристи в България?
3.”Какъв е смисълът на казаното от вас:”Парадокс е,че 2670 прференции са “повече” от от 20 986 преференции за кандидата от една и
съща партия?”
Ами това е само един конкретен пример.
Подставената на “избираемо място” Цветелина Пенкова от БСП, с едва 2 670 преференции става евродепутат.
Неподставеният на “избираемо място” в листата на БСП Велизар Енчев, 20 986 преференции не става евродепутат.
Т.е. “избираемите места” “узаконяват”, че 2 670 преференции са повече от 20 986 преференции.
Нещо неясно?
И пак повтарям, че законът и механизмът е един и същ при всички избори и за всички партии.
Давам за пример евроизборите, като по- разбираемо.
Прагът на преференции прави абсурден и невъзможен изборът на независим непартиен кандидат.
Независимата ДЕСИСЛАВА ИВАНЧЕВА е получила 30 310 глас-повече от 12-те, от всичките 17 евродепутата.
От партийните кандидати, най-много гласове 82 536, е получила Мария Габриел от ГЕРБ
При цялата финансова, медийна и логистична подкрепа на управляващата партия.
Според закона,поради прагът на преференции , за да станеше евродепутат Иванчева, трябваше да получи
100 768 гласа от общият брой 2 015 341 на действителните гласове – от хартиените бюлетини и от машинния вота.
Т.е. още в избирателният закон е заложена НЕВЪЗМОЖНОСТТА да се избере независим кандидат, нали?
Нещо неясно?
4.”Защо вие сте единствен,колкото ми е известно,защитник на вашата теза?”
Грешиш драги!Хиляди са защитниците на демократичните избори.
И “тезата” не е моя. На Запад отдавна е открита “топлата вода”.
Ти да си чул Том Перес или Рона Макданиел някога, някъде да поставят някой на “избираемо място?
5.”Позволявам си още един въпрос,за да не се делим от темата: Одобрявате ли китайския комунистически капитализъм и тези,
които помогнаха да стане такъв?
Ще ви бъда благодарен.”
Благодаря за благодарностите, но никой не може да отговори на абсурден върпос.
“Комунистически капитализъм” е нон сенс.
В Китай и навсякъде по света и у нас след “ВОСР” в 1917г.,
“гробокопача на капитализма” Кремъл,
инсталира комунизма с “огън и меч”…
П.П.
Истинността и коректно цитираните числа, всеки сам може да провери на сайта на ЦИК.
П.П.П.
Благодарим на г-н Инджев за предоставяната ни “трибуна”.
До Асен,
драги Асене, независимо от запитването по адрес, поради коректността на Парлама „Десни“, сигурно ще получите отговор. Написаното от Вас ме заинтригува, или по-точно това, дали Вие си мислите, че комунизма е хубаво нещо, но „строежът“ му е бил попаднал в лоши ръце. Поради това и се включвам, за да предотвратя фалшиви интерпретации. На първият Ви въпрос, поради неосведоменост, нямам отговор. Относно вторият Ви въпрос обаче, имам мнение. Само едно, Вашето наименование „комунистически капитализъм“ не отговаря на действителността. Китайски комунистически капитализъм също няма. Да бил съм там и също съм бил смаян от видяното, дори и Ню Йорк бледнее примерно пред Шанхай, но само привидно! Това което са направили китайците е копие на икономика и декор, но в случаят само думата „копие“ е вярната. Ако заместите думата комунистически с робовладелчески, изречението Ви би придобило истинското си значение. При милиардно население винаги ще се намерят няколко гения които да могат да прозрат, че ако държавата закупи модерни фабрики и робите заработят там, ще се получи и съответното производство. На времето в песента на Интернацоинала имаше една строфа в която между другото се казваше -вий роби, роби на труда! Поне това го знаем от комунистическото време, че населението се състоеше от безправни роби заключени в клетка. Китай имаше възможност да се поучи от Хонконг и го направи. Създаде с американска закупена техника една индустрия, която за съжаление може евтино да продава продукцията си само на запад. В голямата си част страната е битово изостанала. Едно от хубавите неща на короновата пандемия е това, че развитите западни страни могат сега да осъзнаят зависимостта в която са попаднали. Липсват части за да бъдат произведени ред артикули като примерно автомобилите. Липсват лекарства, защото производството им е пренесено в Китай. Дори разбрах, че и хлябът в Лидъл се меси в Китай! Това сигурно ще направи така, за да светне предупредителната лампичка. Ако западът спре да купува продукцията, всичко там ще се прегъне. Просто поради това, че китайското население няма възможност да я изкупува.Не съм сигурен дали и пандемията там наистина е прекратена, защото информацията фактически е спряна и то по обичайният комунистически начин.
Листите да се подреждат по азбучен ред.
Да бъдат наложени репарации на Китай.
Защо за охраната на властта има маски, а за лекарите не!?
https://www.dnevnik.bg/photos/2020/03/15/4041282_snimka_na_denia_ohrana_pod_zaplaha_ot_koronavirus/?ref=home_photos
АСЕН-e,
Изобщо не съм единствен, застъпник на “моята” теза.
THE ROCK, също предлага да отмием червената тиня, чрез отдавна откритата “топла вода” на Запад.
Листите да се подреждат по азбучен ред, и да няма “праг на преференциите”.
Тогава самите симпатизанти на ГЕРБ,БСП,ДПС,ОП,ДБ и т.н. ще се отърват бандитите и боклуците. Въпреки че , “за всеки влак” винаги ще има всякакви “пътници”, нали?
Явно THE ROCK, слуша повече западна музика, а не “частушки” и “казачок-ръченица”…
От това което наблюдавам и от данните за преживените от човечеството епидемии:
https://www.visualcapitalist.com/history-of-pandemics-deadliest/
По време на т.нар. “свински грип” имаше съвсем друго поведение впреки че от него умряха 220К човека, а пъвият починал у нас беше дете на 15 год. във Варна през октомври.
Тогава “свинския” грип започна в края на лятото и нямаше такава паника.
Това ме кара да си мисля, че в цял свят ни управляват ярки некадърници, копиращи т.нар. “китайски” опит, който е комунистически по своята същност.
Така без да съзнаваме, заради един пиклив вирус, който е взел до момента малко над 5К жертви и то за 4 месеца, ние се превърнахме в диктатури и дадохме извънредни пълномощия на хора с червено-кафяв манталитет-милиционери, пожарникари, военни и т.нататък.
Страхът и алчността са доста лош съветник.
https://faktor.bg/bg/articles/georgi-markov-s-provokativno-izyavlenie
Мръсното, проклето кадесарско-кагебистко ченге пак се е запенило да плюе срещу Европа.
Срам ме е, че едно време агитирах и гласувах за този духовен пигмей!
Мдааа, вижте добре т.нар. “седесарски шут”, така изглеждат хората с фашистки манталитет.
Стари, повехнали мераклии, които вече не могат да го “вдигат” и си избиват коплексите сеещи раздори, омраза и гнилоч!
Четете Светата Библия, там е събран вековен човешки опит, който може да даде решения.
Както винаги “Сула” е точен:
Мълчаливата нормалност на хората
http://sulla.bg/2020/03/11/5164.html
Коронавирусът и тънкият гласец на здравия разум
http://sulla.bg/2020/02/29/5137.html
BORIS,
май прекалявам, но понеже Вие се намесихте.
И аз имам преки впечатления, как огромната партийна и държавна мощ,
преди олимпиадата се стоварва върху китайците.
Цели квартали, заедно с жителите им, за една нощ изчезнаха незнайно къде.
За да се построят, на тяхно място, спортните съоръжения.
А това за икономическата мощ на Китай е една пропагандна измишльотина.
Ниските цени на стоките им се дължат единствено на социалистическата ангария.
Както СССР преди,сега на ред е РСФСР, така и “Поднебестната империя” ще самоизчезне по същите причини:
Липсата на демокрация и на РЕАЛНА пазарна икономика и конкуренция, а не правителствена икономика.
Поради човеконенавистното олигархично управление и икономическият абсурдизъм.
Но, за разлика от “Тюрмата на народите”, Китай е древна цивилизация, която е дала много на човечеството.
Възкръсването на демократичен капиталистически Китай , тепърва предстои.
Олигархическият китайски комунизъм ще отече в канализацията на историята.
Както всеки “гробокопач на капитализма”, по света и у нас.
Както прогнозираха Бжежински и Рейгън.
Но се намесвам за друго.
Измества се основният въпрос:
Парлама изборите, с “избираеми места”
и “демократичният” абсурд-
2 670 преференции, да са повече от 20 986 преференции…
От там нататък след парлама-изборите следва:
-парлама членство в ЕС и НАТО,
-парлама демокрация,
-парлама капитализъм,
-парлама пазарна икономика,
-парлама здравеопазване,
-парлама образование,
-парлама законност, и т.н.
Прост пример.
Със закон е осъден комунистическият режим за престъпен,
а още стърчат паметниците за възхвала
на наложилите го с кръв и терор шумкари.
А МОЧА и Альоша са видни от всякъде доказателства за беззаконието…
Още по-прост пример.
Всяка година напролет има ученически грипни ваканции.
В неделя във Франция имаше опашки пред урните за кметските избори.
А медиите на Пеевски и Борисов у нас ни побъркаха с фейк-новини!
И чешмата да пуснеш, и микровълновата да включиш,
веднага проговарят за “корона-вируса”…
Към „парлама десен“:
Вземайки предвид източника Ви на познание Валентин Василев, то заключението, че Вашата роля в разбиването на ДБ ще бъде толкова успешна, колкото ще бъде успешна ролята на к.нинова в разбиването на бсп, не подлежи на съмнение.
Към Борис
Много,много ви благодаря. Друго си е логиката да бъде подкрепена от опита.
ПАРЛАМА “ДЕСНИ”
Прав сте. Имате един единомисленик. А и на мен най-после ми стана ясно.
TERVEL
Взимайки предвид написаното от теб, се чудя “Господи, аз ли грешно се моля, Ти ли грешно ме разбираш?”.
Аз не желая разбиването нито на ДСБ, нито на БСП, нито на която и да е партия.
Партиите са “необходимото зло”.
Нещастията произтичат не от партиите, а от прага на преференции и “избираемите места”.
Те превръщат гласуването в парлама избори.
А парлама-изборите водят всичко останало до парлама.
Повтарям.
Аз не желая разбиването нито на ДСБ, нито на БСП, нито на която и да е партия.
Партиите са “необходимото зло”.
Аз /и не само аз/ желая премахването на противоконституционните “избираеми места” от избирателният закон.
И тъй-като не съм глупак/предполагам/, съм наясно ,че към този момент “бутончетата” в НС няма да променят закона.
Скромнaтa ми личност, като човек с демократични желания е, партията на която симпатизира, сама да подреди листата си по азбучен ред.
И кандидатите и, ако са демократични, сами да слязат при народа/демоса/ и да се борят за преференцията на всеки симпатизант.
Проста работа, както на Запад.
И никакъв закон не може да им забрани да си подреждат листите по азбучен ред.
Потретвам.
Аз не желая разбиването нито на ДСБ, нито на БСП, нито на която и да е партия.
Партиите са “необходимото зло”.
Понял?
“Господи, аз ли грешно се моля, Ти ли грешно ме разбираш?”.
Библията? The Rock, Сериозно??
И аз съм седнал да ви обяснявам едно-друго… Тъкмо щях да ви разкажа за “китайския комунистически капитализъм” и как изобщо не сте отговорили на Асен, защото не сте разбрали въпроса. Само сте се ядосали без причина.
Има такова нещо, макар и да не се казва точно така. Капитализмът в комунистически Китай е защитен от закони. Това, което Маркс прави на п..ка и парцали в манифеста и категорично отхвърля, ККП го брани като неприкосновено. Частни предприятия оперират с хиляди милиарди долари и имат законова рамка, подчинена на комунистическата доктрина – това е чист комунистически капитализъм. И едновременно с това има и чисто “манифестки” икономически порядки – държавни мегазаводи, държавни мегакомбинати, в които пролетариите се съединяват (къде доброволно, къде насила). Държавни мегапроекти, които вдигат БВП, но нямат възвръщаемост. И това се прави, за да се постигнат чисто капиталистически цели – печалба, повишаване на БВП, растеж на икономиката, привличане на (повече) капиталистически капитали. Това пък е чист капиталистически комунизъм. И как едните правят пари, а другите правят дълг. И да ви кажа кои какво правят и защо е така, и най-вече защо това няма бъдеще…
Но в библият го пише, намерете си го там. Мисля, че е в посланието на Иеремия.
—
Леле-мале. Във фрога има някакво отворено писмо във връзка с ината на дебилите, наречени свещеници, да разпространяват зарази по черквите напук на Бойко, Гешев и на оня доктор с униформата. Двеста човека са се подписали, че са възмутени от действията на ОПГ БПЦ и най-вече от идиотските обяснения от ОПГ-то на поповете.
Под статията има такава яростна попска защита, че ако не бях на 2000 км от бегето веднага щях да замина в която и да е посока, където няма религиозни фундаменталисти. Религиозен фанатизъм на талази се лее из бг интернет. Всичките тролове са пратени на амразурата!!! Православието е застрашено!!! Литургията, майко мила, литургията… Вярата искат да ни вземат… Жалка картинка. Плачевна и отблъскваща едновременно.
Виждам, че и тук полазват някои ненаучни доводи, че в библията било спасението.
Ами нека, така да бъде. Трябва само силно да вярваме, нали? Знаех си. Колко силна аргументация! Нищо не може да се каже насреща. Само вицове ми идват…
—
Тогава ЗАЩО е цялата работа с извънредното положение и прочие заигравки? Премиерът се кръсти и си говори с шефа на “ти”. Всички сме непоклатими православни християни с цялата там дандания – изконни православни ценности, традиционни български порядки и т.н. българщини на търкалета. Да ударим една гореща молитва, да сложим навсякъде табели “коронавирусът е опасен за живота на слабо вярващи” и готово. На който му е силна вярата, да ходи на черква и да лиже, да маже, да целува и т.н. Бог ще го спаси. Да чете библията и да е спокоен. На който верицата му е разклатена и е в рисковата група – да си прави сметка, че може да умре до няколко дни и то съвсем необратимо. Ако е от по-младите идиотчета и си мисли, че на него няма да му стане нищо, поне да знае, че ще гътне я майка си, я баба си, а може и двете. Препупреден е. Да си заздравява вярата или да хваща гората доброволно.
И с това да се ПРИКЛЮЧИ! Никакви положения извънредни, никакви карантини и тестове. ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ!!! Доброволното заразяване не може да е грижа на цялото общество. Нали така? Като при венерическите болести – всеки мъж знае как да се предпази. Ако някой иска да хване хламидийка, триперче или дори спинче – не е работа на цялото общество да си попилее настоящето и бъдещето, за да го предпази. А и как да го предпази? Да му надене презерватива ли? Вярата като му е силна, не му трябва презерватив! Просто и ясно.
Библията??? Очаквате някой поп да намери притча с послание как се прави ваксина ли, какво ли… Какво да четем в библията? Изяснявайте се, каква е тая потайност. Притеснявам се, че съм пропуснал нещо в тая пущина…
В “Параграф 22” има повече мъдрост от библията. Четете “Параграф 22”! Ако параграфа ви идва трудничка, четете “Малкият принц”. В “Малкият принц” също има повече мъдрост, отколкото в библията.
Дори във “Винету” има повече мъдрост, отколкото в библията.
И изобщо – четете каквото и да е, но не и религиозна литература. Може би единственото четиво, което няма да ви даде решение на нито един проблем, е библията, като част от религиозните писания на ОПГ-тата по цялата планета. Цялата библия е напълно едностранчиво четиво. Никаква друга гледна точка не е възможна. Много поучително!! Като картина на Пикасо, на която двете очи са от едната страна на лицето. Това е от параграфа между другото…
Аз пък желая разбиването и обнуляване на БСП.Не всички партии са”необходимо зло”Колко по-добре живее човечеството без едра шарка,ето така трябва да се избавим и от комунистическия вирус.
KRASNOSELSKI,
а как ще “обнулиш” стотиците хиляди KRASNOSELSKI и KRASNOGRADSKI,
които са болни от червена шарка и кремълски синдром?
БСП просто ще се прекръсти на БЕСП./Българска Европейска Социалистическа Партия/.
Както тарикатски постъпиха комунистите от ГЕРБ и Бойко Бекапето.
KRASNOSELSKI,
“Топлата вода” отдавна е открита на Запад.
Демократичните избори!
Но вие всякак ще я увъртате и словоблудствате, за да няма и у нас демократични избори.
Но вие всякак ще я увъртате и словоблудствате, за да продължават парлама изборите, при гласуване с “избираеми места”.
А с противоконституционният “авантаж” на водачите в листите , да продължавате да бетонирате избирането на петоколонниците в БСП и ГЕРБ.
И симпатизантите на ДПС, доброзорлем да продължават да “избират” Делян Пеевски.
Въпреки, че той изобщо не стъпва в НС.
KRASNOSELSKI,
изтъркаха се стандартните ви манипулации.
Както и да я увъртате, все повече нормални,
не желаят повече да се правят на ненормални.
И да приемат за нормално и “законно”, че
2 670 преференции, са повече от 20 986 преференции.
Понял, KRASNOGRADSKI?
Аз съм роден и израсъл в кв.Красно село на гр.София,с което се гордея.Не виждам нищо укорително в това.Не гласувам за БКП/БСП и филиалите и.Не лепете етикети на хората,без да ги познавате.И меня на понял не бери,я за етого понял отсидел 10 лет.
И аз съм човек с демократични желания и едно от тях е разбиването на БСП. Тя не е никакво необходимо зло, а злокачествен тумор под формата на секта.
KRASNOSELSKI,
не само теб, аз никой не познавам тук.
С изключение на г-н Инджев.
Съдя за всеки , според писанията му.
Най-простият ми индикатор е отношението му към парлама изборите.
Безпогрешният ми “детектор на лъжата” е въпрос, който не би затруднил дори и първолак.”2 670 преференции, повече ли са от 20 986 преференции”?
Дори не ми са необходими “демократичните” излияния на СИМПАТИЗАНТ/КА НА ДСБ за “разбиването” на БСП или която и да е партия.
Елементарно е…
Независимо дали някой е от кв.Красно село, Бусманци, Банкя, Голямо или Малко Бучино…
П.П.
KRASNOSELSKI,
и да не ме обвиниш в расизъм и шовинизъм,
независимо дали писанията са
на някой от Факултето или от Делиормана.