Борис Бонев от “Спаси София” произведе новина: призова за единство с ПП и ДБ

Реакцията ми е до голяма степен импулсивна,  но и (пре)мислена, на базата на информирания избор.  

Реагирам по време на продължаващия в тези минути ( в 19.15 ч.) протест, организиран от “Спаси България” под прозорците на окупаторите от ГЕРБ, които са се впили от 17 години като кърлежи в слънчевия сплит на България в Столичната община.  

Популярният сред много ( млади, но не само ) софиянци Борис Бонев, лидерът на “Спаси България”, който направи грешката на предишните местни избори да отклони идеята за единение със себеподобните си тук, току-що произведе новина. Каза, че ще има единство на следващите избори. С ПП и с ДБ!

Това не е просто заявка на местно ниво. Това е отварянето на вратата, през която най-после да бъде изхвърлена диктатурата на русофилстващата диктатура на простите над българската столица , от която без алтернатива в политиката е започвала и ще започне отново  истинската промяна към европейско развитие на България като алтернатива на мимикрията на евразийското деградиране.

Рано е да се каже, дали харизматичният Борис Бонев, който направи днес заявка за единство със себеподобните си, ще бъде излъчен в лично качество като алтернатива на модела на мутрификацията на европейската ни столица. Но не е пресилено да се забележи, че днес той направи заявка.

П. С. На финала на публикации в сайтове, които поместват лични мнения ( но явно приети за достатъчно поносими, ако не и представителни за редакционната политика), обикновено пише, че това мнение не отразява мнението на редакцията. В моя случай това мнение отразява мнението ми и само него. Засега. 

12 мнения за “Борис Бонев от “Спаси София” произведе новина: призова за единство с ПП и ДБ”

  1. Само да не стане , като с Реформаторския блок – много вожд, малко индианец!
    И истинския краZZнокожь вождь-VVVинету ги прибра във своя VVVигвамь, и им взе томахавките, нали!

  2. Де да беше проблемът ни само жълтите павета!

    “Отсечката на смъртта”
    Доказателства има,
    но шайката на Гешев
    покровителства шайката на Борисов и Пеевски
    Загуби от 40 млн. лева в ущърб на държавата са установени към момента при съвместни проверки
    на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) и МВР на качеството на лот 2 и лот 3 на магистрала “Тракия”.
    Това съобщи служебният министър на регионалното развитие и благоустройството Иван Шишков на съвместна пресконференция
    с вицепремиера и министър на вътрешните работи Иван Демерджиев, цитиран от БТА.
    По най-простата аритметика,
    ако в първи лот липсват от дебелини на конструкция 17,5 процента, прехвърлено върху стойността на лота,
    това означава 23,6 млн. лева, изчислява Шишков.
    На втория лот липсват 12,5 процента от пътя, прехвърлено върху стойността на строителството, означават 17,5 млн. лева, допълни той и подчерта,
    че става дума за липса само във връзка с количеството.
    За качеството на вложените материали се очаква да има резултати от проверката след десет дни.
    От Агенция “Пътна инфраструктура” съобщиха на 4 октомври, че участъкът между пътен възел “Стара Загора” и пътен възел “Ямбол”
    ще бъде временно затворен заради проверка и оценка на състоянието на близо 90 километра на лот 2 и лот 3 от автомагистралата.
    В участъка е направено замерване на пластовете на конструкцията на пътя в дълбочина и са взети проби.
    В началото на юли 2012 г. близо 32 км от магистралата влязоха в експлоатация след откриването на лот 2 в участъка от Стара Загора до Нова Загора.
    Официалния старт на новия пътен участък тогава дадоха
    президентът Росен Плевнелиев (2012-2017 г.), бившият премиер Бойко Борисов, ресорен еврокомисар и министри.
    Участъкът е най-натовареният по пътя към морето, с множество катастрофи.
    “Отсечката на смъртта” остава в историята след откриването на лот 2 на автомагистрала “Тракия”, заяви тогава държавният глава Росен Плевнелиев.
    Изпълнителят на лот 2 от “Тракия” е обединение “Магистрала Трейс”, предложената оферта от компанията беше за 137,9 млн. лв. с ДДС,
    като строежът на обекта започна през 2010 г.
    Тогава от ръководството на дружество съобщиха, че в изграждането на лот 2 ще бъдат вложени 500 хил. тона асфалт,
    около 3 млн. куб. са насипите, циментовата стабилизация е 157 хил. куб. м, трошеният камък е 360 хил. куб. м и др., и бяха категорични,
    че бъде “осъществяван и последващ контрол на материалите, които ще бъдат влагани, за да бъде всичко гарантирано и този дълъг гаранционен срок,
    който е приет в договора, да бъде спазен”.
    През юни 2011 г. Росен Плевнелиев, който тогава беше министър на регионалното развитие и благоустройството, заяви,
    че магистрала “Тракия” се строи по стандарт в коментар за резултатите от пробите на насипните материали, вложени в строителството й.
    Пробите от строящия се лот 2 на “Тракия” бяха взети заради обвиненията от страна на БСП, че магистралата се строи върху пепел
    и след полагането на асфалта тя ще стане на вълни.
    От БСП изпратиха дори писмо до ЕК заради “измамата при строежа на АМ “Тракия” и поискаха оставката на министър Плевнелиев.
    Третият лот на магистрала “Тракия” – от Нова Загора до Ямбол, бе открит през втората половина на юли 2012 г. от премиера по това време Бойко Борисов.
    Тогава той изтъкна, че се е наложило 17 километра да бъдат преасфалтирани, защото “страната ни е дала дума на Европа да строи качествено”.
    Лот 3 е с дължина на участъка 35,7 км. Първата копка на обекта бе направена на 2 август 2010 г. в присъствието на Борисов и министри,
    а строителните дейности приключиха с един месец по-рано от предвиденото по график – на 12 юли 2012 г.
    По време на пресконференцията Дерменджиев каза също, че се очаква скоро да приключи досъдебното производство за злоупотреби с пари
    за строежа на магистрала “Хемус”, по което обвиняем за пране на пари е Борислав Колев.
    Той е участвал в създаването на мрежа от фирми, като е набирал и мотивирал различни лица да им станат фиктивни управители.
    Именно по сметките на тези юридически лица били преведени част от парите, предназначени за лот 5 от магистрала “Хемус”.
    Впоследствие Колев придружавал фиктивните управители до банков клон, откъдето те теглили парични суми.
    Доказано е с документи по безспорен начин,
    че с 52 тегления от юни 2020 до септември м.г. мъжът е получил над 53 милиона лева.
    Но престъпната прокуратура на Гешев покровителства
    престъпника Борисов и шайката му ОПГ ГЕРБ!

  3. Знам, че има за какво да бъде упрекван Борис Бонев (то кой ли няма нищо, за което може да бъде упрекван), но мисля, че на София ще й отива кмет с неговия профил. Фандъкова много нещо обеща, много малко изпълни (признавам й, че преобрази градския транспорт в София). И толкова. За 13 години кметуване това е крайно недостатъчно. Отдавна й е време за пенсия.

  4. До симпатизант/ка на ДСБ – вие отново завоалирано правите агитация за ББ. Да не би случайно да сте някой от “Спаси София” ? В момента гледам ББ при Люба Кулезич – популизъм пар ескеланс в ден днешен, не вчерашния – антигерб говорене и дори антикомунизъм. Искам да Ви попитам – какъв специалист е всъщност вашето предпочитане ББ за бъдещ кмет и какъв е точно профила му? И още, какво означава “то кой ли няма нищо, за което може да бъде упрекван”? Не зная от кога живеете в София и до колко знаете нещо за бившите градоначалници, но случайно да сте чули за инж. Иван Иванов?….

  5. симпатизант/ка на ДСБ,

    ББ “случайно” отне гласове от кандидата на ДБ за собствения си 1 неефективен глас в СОС и непрекъснато иска подкрепа от ДБ там, за да замаже положението пред хората, които заблуди да гласуват за него – ББ в ДЕНЯТ с Дремджиев още септември направи заявка за личната си кандидатура за кмет на местните избори и иска ДБ да го подкрепи – не било ЛИЧНА кариерна амбиция – не е за вярване, че е преживял катарзис , както каза за другия ББ г-н Христо Иванов днес в подкаста на ИПВ и каза важни неща https://www.youtube.com/watch?v=AFmpImSZMVA&t=4263s

  6. По отношение на МОЧА Борис Бонев ШИКАЛКАВИ още от самото начало на акциите си за спасение на София:
    “В проучването, което направих, се оказа, че все още съществува много остър спор кой е собственик на паметника и кой може да предприеме някакви действия. Затова първо ще създам работна група, за да установим веднъж завинаги чия е собствеността – на общината или на държавата. Тогава ще стане ясно ще се премахва ли, ще се премества ли в музея на социалистическото изкуство, ще си остане ли, както е в момента, ще се маха ли надписът.
    Не може обаче да имаме квартали без канализация, да говорим за качество на тротоарите и ние да се фокусираме върху този паметник.”

    Не чух, нито прочетох и нещо конкретно за отношението на винаги будния общественик Борис Бонев за предоставянето на военна помощ за Украйна. Търсих. Определено няма лоша дума за него от страна на рубладжийските медии, а безупречната ПР кампания на “Спаси София” (със сигурност!) струва много пари. Откъде?!
    Както казват французите “La mariee est TROP belle!” (Булката е ПРЕКАЛЕНО хубава)
    А дано, ама надали! Сигурно ще имаме много разочарования и ще берем много ядове, ако ” дундурканият” медийно Борис Бонев бъде избран за кмет на София.

  7. към симпатизант/ка на ДСБ:

    За ББ вече написах мнението си, базирано на лични впечатления, но че Фандъкова “преобрази градския транспорт в София” долна лъжа! Транспорта в София преобразиха еврофондовете, а Фандъкова напълни метрото с руски мотриси – военновременен дизайн, шумни, неудобни, грозни и опасни!

  8. Борис Бонев е от малкото, които не са спуснати отнякъде. Малко хора си спомнят, че “Спаси София” всъщност започна от инициативата “Спаси Метрото” още през 2010 г., благодарение на която третият метродиаметър (М3) е нормално, бързо метро под земята. Даже преди инициативата всичко беше на ниво писане във форума на Градски транспорт – София (gtsofia.info) и българската секция на форума на skyscrapercity.com.

    Тогава столичната администрация искаше М3 да е “скоростен трамвай”, който чат-пат влиза под земята, но Бонев и още няколко ядосани човека, обединени като “Спаси Метрото” упражниха натиск и в момента се возим на относително нормално метро по М3.

    По това време още бях студент и се радвах, че от писане във форум се стигна до инициатива и реална промяна, та затова сега ми прави лошо впечатление ако някой, който не е изразил и направил нищо за обществената среда се “спусне” от някъде.

  9. @Стефка Стоименова

    Извинявайте, че ви дразня с личните си впечатления, които споделям в този блог вече повече от 10 години по най-различни теми, докато вие реагирате като ужилена само на името Борис Бонев. Ваш проблем.

    Не съм длъжен/а да ви давам отчет, но хайде, от мен да мине: pоден/а и израсъл/а съм в София, на 150 метра от МОЧА, но живея отдавна в Германия. От последното произлиза
    1. че не нямам право да гласувам на български местни избори и
    2. че няма как да се ангажирам с каузите на “Спаси София”.
    Kато добавим факта, че съм симпатизант/ка на ДСБ, се подразбира, че гласувам за тях, когато имам право да гласувам и те излъчат свой кандидат. В сегашния конкретен случай с Бонев просто не виждам кой друг би могъл да се яви на изборите като кандидат за кмет на София, подкрепен от ДБ и ПП – и да спечели. Ако вие знаете такъв/а – кажете. Колкото до профила на Бонев: след 13 години с учительницата от Самоков е меко казано нелепо да го подлагате на критика.

    A зa МОЧА отново ще споделя лично мнение (сори!), че той няма как да падне освен под натиска на гражданското общество. Без такъв и Берлинската стена не можа да бъде съборена. Tова е положението.

  10. @Todor Todorov

    Помня от детските и юношеските си години как се пътуваше с градски транспорт из София. Беше излязъл лафът “”Младост”-“Люлин” с преспиване в София” и той беше слабо преувеличен. Преди Фандъкова ми се е случвало в 20:30ч. да замръкна някъде по кварталите и да няма как да се прибера освен с такси. Вече не е така, аз и сега ползвам градски транспорт, когато съм в София. Нека не отричаме всичко направено. Ho е непростимо, че уличното осветление в един от уж добрите южни квартали, в който живеят родителите ми, е в плачевно състояние. За по-лошите квартали не ми се и мисли, a Ф. отдавна обеща да влезе в кварталите и не влезе. Да си отива и да идва друг/а. Като не свърши работа – вън. Нали сме демокрация.

  11. Към симпатизант/ка на ДСБ:

    Направено е, спор няма.Всяко управление прави нещо. Това му е работата. Но въпросът е колко повече и по-добре можеше да бъде направено, ако нямаше корупция и изтичане на милиони в джобовете на “наши хора” при съответните поръчки.
    Иначе абсолютно нищо не е направено за почистване на София от съветското замърсяване. Напротив. Тъкмо при Фандъкова започнаха системни арести за изразяване на мнение върху МОЧА. Всички арестувани до един бяха оправдани от съда, но осветяването на тази съветска светиня и зоркото му охраняване продължава и до днес.

  12. При мен чукате на отворена врата с този коментар, г-н Инджев.

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.