Наглият руски тенисист Медведев онагледи фалически що е то мания за величие

Много рядко коментирам каквото и да било, свързано със спорта. За тази работа си има специалисти.

Понякога се налага изключение.Такъв е случаят с тенисиста Медведев, който загуби   от Григор Димитров на турнир във Франция и беше освиркан още преди крайния резултат от публиката.

На излизане от корта Медведев, както се вижда ясно от заснето видео, показва среден пръст на същата публика. И не само го показва, но и го върти във всички посоки.

 

 

 

 

 

 

 

Стигам до същинската причина за моята реплика. Не е в самия факт, че е извършил това неприлично нещо. Кой ли не се e излагал по подобен начин (спомнете си Кошлуков в поверената му БНТ), макар да не е извинение, че и друг е вършил простотии.

Въпросът е там, че на пресконференция след това руснакът не само не се извини, не само отрече да е показвал фалическия си символ като израз на омраза и презрение към всички наоколо, но и демонстрира увереност, че всички са идиоти. Постигна го с твърдението си, че просто си разглеждал ноктите ( и конкретно нокътя на средния си пръст, който отново показа илюстративно).

Намерил място и време да си върти средния пръст на публично място именно в съответния контекст! 

На този свят има не малко самозабравили се наглеци, които искрено вярват в своята изключителност спрямо заобикалящия ги свят от тъпаци. 

Познаваме такива и в политиката. Ярък пример е Путлер, сънародникът на Медведев, който лъжеше вдъхновено целия свят, че няма да напада Украйна или, че не е нападнал Крим ( преди да се похвали месец по-късно колко успешно го е нападнал, когато реши, че вече може да каже истината). 

И у нас си имаме подобия на тези маниакални мизантропи. Оставям на читателите да попълнят квадратчето от кръстословицата.

9 мнения за “Наглият руски тенисист Медведев онагледи фалически що е то мания за величие”

  1. E, кой е казал, че като поиграе някой тенис, става аристократ. Това е марков жест на уелските стрелци, хора от народа. Макар историята да ни казва, че и лордове тежки от времената на Елизабет I също стигали до ръкопашен бой на корта, за възмущение на кралицата от подобна излагация, аристократи да се превръщат на простаци заради едно топчица. А няма съмнение, Медведев ще бъде глобен от тяхната асоциация, със солена глоба, но пък за обективност да отбележим пък, че в тениса не се приема за нормално да освиркваш играчите, дори да не ги харесваш. Silence, please! e обичайният израз, който се чува на корта дори при единични подвиквания. И всеки играч на корта има право да отстрани дори цели трибуни с публика, ако са объркали нещо с футболен мач.
    Пиша това, не защото съм фен на Медведев – той става смешен с оправданията си – можеше да си признае за жеста, веднага, да рече, че е бил под влияние на емоцията, и да си плати глобата. Проявата му е оправдана емоционално, макар и крайна. Оправданията му след това са жалки. Но и той самият, и този минискандал не са чак толкова интересни. Джон Макенроу навремето какви красиви театрални скандали правеше😁, та чак привлече така тенис – публика, извън обичайните привърженици на този аристократичен, но инак леко скучен спорт. Руснаците също “заобичаха” тениса покрай групичката около Елцин, поради чист снобизъм, и почнаха да наливат огромни пари там, за разлика от съветската епоха, където му бяха лепнали клеймото на спорт за журналисти и шпиони/дипломати.
    Далеч повече ще са ми интересни оправданията на дейците на така наречена “Синя София”, които нагло обясняват как в неделя щели да са за гъби, и даже пращат повярвалите им нататък – дали ще намерят повече от играча – тенисист доблест и достойнство и някога ще се извинят за проявите си, които водят към разрастване на червена отровна мъгла над този град.
    При това отровата ще бъде донесена не като всяко “чудо” за 3 дни, а за 4 години. Заради техните кукувичи призиви, заради техните кукувичи яйца, нагло набутвани в “синьото гнездо” със смешни лозунги по време на цялата кампания, че и преди нея.

  2. Кралски спорт, пък Рашагите и там успяха да отложат екскременти. Нали са имали, велики императори и императрици ? Това предполага, че поне малко са прихванали от западната култура. Защо така ? Не бяха отстранени от участия, въпреки престъпленията на последния им император. Но отново…, отново екскременти.
    Стойностни хора а ?!!! Една стойностна такава, много иска да стане началник на най-големия ни град. Аз няма да помогна за осъществяването на тази и мечта, тъй като нямам желание да живея заобиколен от екскременти.

  3. И да си получил немски или друг не-руZки паспорт, не ставаш автоматично човек. Пак си си блатен павиан. И в РъБъ ги има цели 500,000 на брой.

  4. Това просташко поведение се съмнявам да е заради това, че Медведев е руснак. Просто му липсва възпитание… както и на повечето тенисисти от новата генерация. Гръцкият тенисист Циципас е още по-голяма утрепка, но се съмнявам причината да е произхода му. А за австралиеца Кирьос да не говорим…

  5. Към Georgi:

    Никъде не съм казал,се е държал просташки защото е руснак. Напротив, написах ясно, че простотии от този род не са рядкост, макар това да не ги оправдава.
    Така че не виждам какъв смисълът на репликата, която “коригира” несъществуващи мои думи.

  6. Този Медведев е жертва на “великата руска култура”.

  7. Съгласна съм Georgi и Циципас не ми е приятен с държанието си.А за Рине,Шилтън и “големия”испанец няма смисъл да пиша Вие ги виждате…..?

  8. Руската култура за мен е тази на натрапниците, даващи „акъл“, на контрольорите окупатори, които са ме принуждавали да контактирам с тях по служебно нареждане.
    В беседите веднага проличаваше, че колегиален спор на професионално ниво е неприемлив. Главни инженери и директори тогава кротко подвиваха опашки и не позволяваха да противоречим.
    Случайни срещи между мен и руски граждани са преминавали без особен контакт, примерно при посещения на някакво заведение, спортно мероприятие или при развлечения. При такива срещи руските представители бяха или помежду си, или в тълпата и в много такива случаи те биеха на очи с шумното или просташкото си държание. Тогава за особено „културно ниво“ въобще не можеше да става и дума.
    В музикалното изкуство, жанр класика, представителите им са били на ниво.
    Композиторите примерно като Чайковски или Рахманинов са блестящи, но погледнати на световно ниво, както много други европейски или американски такива, те са точно толкова, значи нормално, надарени.
    Това лято, на един продължителен тур с платноходка, слушах с удоволствие вторият и третият концерт за пияно на Рахманинов. Наистина, фантастичен композитор, нооо научавам, че Рахманинов се е преселил навреме(то) в САЩ. ГОркият ПИЯНИСТ, явно при толкова музикална изящност не е могъл дълго да търпи и стоически да издържа руската пияна душа.
    И като следя руски, писатели композитори… и техните композиции, намирам, че всички ТЕ доста много са заимствали от европейските.
    Ами началникът им цар, „Великият Петър“ е научил и донесъл като работен маниер (в тази дума събирам всичко това, което тогава не е съществувало в Русия) това от европейска Холандия.
    Толстой (и не само той) също е ползвал отлично френски и френската култура, която не само е засмукал, но което жанрово предава чрез маниерите и действията на героите си.
    Един кратък отскок в България, възрожденските къщи в Средногорието, още по времето на ренесанса са притежавали етажни тоалетни и са ползвали чистота и стерилитет, което тогава дори и в Европа още не е било внедрено.
    Да не говорим тук за Русия, където дори до ден днешен, в по голямата си част населението им клечи за да сере и пикае, при това на двора всред миризми и миязми…
    Имаше едно художествено произведение, което демонстрираше картинно, чисто руските постижения. Оказа се, че след Октомврийската им революция, няма такива.
    Ето защо, когато някой започне да ми надува главата с руската култура, веднага предлагам да прекратим разговора на тази тема, тя ми е позната, привнесена и технически открадната!

  9. към Boris:

    “Толстой (и не само той) също е ползвал отлично френски и френската култура, която не само е засмукал, но което жанрово предава чрез маниерите и действията на героите си.”

    Много сте прав! Толстой пише Война и Мир на френски, и за това някой като ми каже колко е хубаво да четеш руски класици в оригинал, веднага питам даи съоветния объркал се човек владее немски и френски, защото 46% от т.н. руската класическа литература е писана на западноевропейски езици, а останалите 54% са писани на уралския диалект на българския, както би казал Жорж! За това културолозите поставят “руската култура” в графа Паразитна Култура на Подражанието.

    На мен словосъчетанието руска и култура ми звучи анахронично! По скоро ми се вързва руска с простотия!

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.