Авиокатастрофата и гибелта на двама български пилоти на авиобазата, която все така носи името на измамника на българите от Сан Стефано Николай Игнатиев, повдига отново въпроса колко ли ще чакаме да научим чия е вината. Лимитът на търпението ми се изчерпа бързо.
За това кой носи истинската отговорност за смъртта на българските военни в Кербала чакаме вече почти 21 години. Тогава тя, отговорността, беше заметена под червения килим на властта от бившия председател на червената партия и главнокомандващ по онова време Георги Първанов.
Ще се окаже ли по-различен в този смисъл неговият наследник, днешният главнокомандващ (и колега на Първанов по линия на партийната номинация за поста) Румен Радэв?
Минаха два дни, които не му стигнаха да вземе отношение-при това за трагичното събитие, последвало само часове след триумфалната му демонстрация с полета над същата военновъздушна база. Повози го на Ф-16 истински натовски генерал. Било по инициатива на американците, научаваме от новините, от които не научаваме какво мисли пътникът от второто място на самолета, срещу чието придобиване от българските ВВС той активно се съпротивяваше.
Едва ли има практическа връзка между катастрофата и опита на Радэв да превземе душите и сърцата на възторжените потребители на новината за неговото возене на борда на американския самолет. Но в политиката, в която той нахлу с летящ старт с катапултиране от борда на съветския Миг -29, символиката има значение. И не е нужно човек да е суеверен, за да си помисли, че става дума за нещо повече от “лошо знамение”.
Лошо за кого? Явно за самия него, щом бяга от коментар, за какъвто се предполага да бъде по-компетентен в експертно качество от всеки друг политик в България, че и в НАТО, където генералите не скачат с парашут в политиката за една нощ.
Питам(е) го вече не чий е Крим, където все още се вее руzкото знамекоето за него е достатъчно основание да го смята все така за руzки. Питаме само чия е отговорността. На война за смъртта на офицери отговаря онзи, който ги е изпратил на смърт. А в мирно време?
В мирно време ( демократично, отгоре на всичко) би трябвало този принцип да е валиден не по-малко. Само че нашият кандидат за автократ не дава дори интервюта, камо ли пък да “се обяснява” пред строя.
Ще трябва пак да чакаме да се произнесе историята. Горката, тя! Като знаем, че се пише от победителите, няма скоро да видим и чуем истинска евроатлантическа версия за загубата на самолета и живота на двата български пилоти.
На кадрите, разпространени от БНТ минути преди да публикувам този текст в 18 ч. днес, се вижда устременият с носа надолу към земята учебен самолет и проблясък ( взрив?) още секунда-две по-късно, точно преди да се разбие.
Версията за саботаж/атентат би трябвало да в водеща…😢
Саботажът (ако е саботаж) можеше да е и в самолета на главнокомандващия.
Разграден ли ни е дворът!?
Трагичният инцидент би могъл да бъде и съобщение към пилота на държавата, по подобие на “опита за покушение” към главният прокурор. Ако истината не излезе на яве и преZидента се сниши… хипотезата е уместна.
Jordan,
Преувеличаването на възможностите (в случая за саботаж) на врага обикновено се използва за прикриване на собствената некадърност. Опитвам се да си представя някой Чипига да се промъква в потайна доба в авиобазата и да слага адската си машина (или да плаща в биткоини на някой от монтьорите)…
При изпълняването на атрактивни номера може да се случи нещастие. Пилотска грешка ли ще го наречем, малшанс ли, все си е трагедия… Но чак предупреждение към резидента… Че той, завалията, къде повече да се снишава?
От 15 години насам в БГ се случват огромен брой “случайни” събития като например:
– горски пожари възникнали в най-подходящият момент, които биват отразени в медиите, но никога не е констатиран нарушител, виновен и/или никога няма осъдени за бездействие с власт;
– наводнения причинени от поголовната сеч, запушени отводнителни канали и т.н., и никога никой не е поел отговорността за пораженията от тези “природни стихии”. Отпускат се едни пари за помощи, които изчезват мистериозно и пак няма виновни.
– пожари предизвикани от “недисциплинирани пушачи” в близост до оръжейни складове, които са свързани страно защо със снабдяването на Украйна с боеприпаси;
– самолетни катастрофи на военни самолети, след което има пълно мълчание години наред, и пак няма виновни. Всъщност обикновено е виновен прилота (както каза разбирача и наследсвен аген от ДС – Иван т.е. Каракачанов);
– хваната контрабанда в най-подходящият момент за определена политическа сила и обикновено това е ГЕРБ;
– медиино представяне предимно и само на негативни новини (катастрофи, пожари, наводнения, убийства).
– компромати, които изникват от нищото, но в точно определен момент за да очернят политически опонент (обикновено от ПП-ДБ);
Дали саботажите са наистина саботажи или са резултат от немърливост (което по същество е едно и също) може да се установи само след компетентно и независимо разследване на съответните държавни служби (ДАНС, полиция, пожарна, медии), каквото разследване няма или ако има се замазва и потъва в забвение.
Съдейки по факта, че нито една от изброените държавни служби нехае, това означава, че въпросните служби се използват като чадър.
Негативните “случайни” събития се използват активно от всички нива (от кварталните та чак до тези на високо в държавата) инфлуенZъри и се започва едно промиване на мозъци…………. бедна ти е фантазията.
И се започват мерки за затвърждаване на “убежденията” на народонаселението:
– Русия ни е освободила от ТУРСКОТО РОБСТВО на 3-ти март (това съм го чувал дословно на маса, така де в кръчма);
– Русия я напада “лошия” запад (източника – пак в кръчма);
– Колко са лоши украинците в БГ, а за американците пък да не говорим;
– Колко зле живеем в тая пуста американска колония (т.е. България);
– Колко ще е судено и тъмно през зимата;
– Колко много катастрофи по пътищата и никой не взема мерки за да промени нещата;
– От световните медии се спестява всичко свързано с Русия. Освен ако не е страшно хубаво и положително. Като интервю специално взето от Копейкин след като се “завърна от мероприятие на БРИКС”, където изобщо не е бил поканен. Сигурно е ходил да се разпише във ведомостта на ФСБ за получените нови “субсидии” за развитието на партия “Възбуждане”, така де Възраждане (на Русия);
После влиза “тежката артилерия”:
– Внасят закон срещу хомосексуалните и гей пропагандата (дето я няма) в училищата;
– Хора, които по действащите закони трябва да бъдат арестувани за провеждане на РУСКА пропаганда у нас се изявяват по всяка медия, защото там трябвало да има и другата гледна точка;
– Правят се какви ли не циркове в парламента;
В крайна сметка народонаселението е дълбоко убедено, че светът ще свърши след няколко дни (до месец-два най-много). И затова отказва да гласува, “щот’ всички са маскари”……
И пак влизаме в параграф 22. За да припомня значението му ще цитирам:
“Понятието “Параграф 22″ е създадено от Джоузеф Хелър в едноименния му роман. Най-общо означава парадокс в закона, правилата или действителността, който прави човека жертва на собствените му действия, независимо какви са те. В произведението става дума за обикновен наглед абсурд. Ако един летец е луд, той не може да лети, и за това може да откаже да лети. Обаче ако направи това значи е нормален и трябва да продължи да лети”.
И така ние българчетата продължаваме да дълбаем дъното………….. Големият въпрос е докога?
Недопустимо е военни летци,чиито летателни часове(така нареченият нальот) са в пъти под необходимия минимум да участват в авиошоу. Основният виновник за такива трагедии е инициаторът за провеждането му. Най-вероятно това е кремълският ставленик пРезидентът Радев. Не ми се вярва решението за авиошоуто да е взето от командването на ВВС. Те най-добре знаят трагичното състояние на бойната ни авиация и нивото на подготовка на летците.
Е не, имаше много по-добра възможност за модернизациятана туземните савецки самальоти!
Но всичко пропадна след правителството на ОДС, и възкачването на агентЬ КобургЬ от мутро-милЮЮЮционерските ченгесарски и мулташки ГРУпировки за тяхна фасадна подлога !
Още оттогава можехме да купим Ф-16 , втора ръка, или даже да вземем на оперативен лизинг Грипен, заедно в кооперация с другите централноевропейски държави, като Чехия и Унгария !
Но агентЬ КобургЬ, агентЬ БудаХари и агентЬ Гоцье, а и ортаците им ДПС , спряха развитието на цялата българска армия, с “помощта” и на зИльоната фатмашка решетникова ТИКВА реZZилЬдента лумПень РАБевЬ, и бандитският мулташки паразитизъм на мулташкото “юпи” дИбилянЬ праССеевскиЙ! И затова даже летяха не със суперсамальота МиГ-29, а с неговият прадядо МиГ-21. Защото техният вЕрховен алЬ-сАбакЬ Хуйло, даже не даваше цели 20 години , да се “ремонтират” тези савецки “вундерваффета” , като МиГ-29 и Су-25 !
И накрая агентЬ ванЮ каракачанЬскиЙ, заедно с големият евроТОатлантикЬ бокоТИКВАТА, дадоха няколкостотин милиона грешна народна пара за “пребоядисването” на тези овехтели савацки таралясници, под одобрителният поглед на темите братиньовци и сводници дИбилянЬ праССеевскиЙ и зИльоната фатмашка решетникова геЙнеральска ТИКВА реZZилЬдента лумПень РАБевЬ!
И въпреки това “пребоядисване” в особено големи размери, вече 2-3 савецки таралясници МиГ-29 и Су-25 паднаха , защото са “по-тежки от въздуха” и не могат да “полетят”! А в добавка паднаха и няколко савецки хеликоптери, за да им правят “компания”!
И след всички”усвоени” откати и рушвети получени от “пребоядисването” на савецките самальоти, не останаха пари за обучение и подготовката на льотчици за тези музейни савецки самальоти и хеликоптери, както и никакво оръжие за тях И тях тяхната основна “функция” беше да летят без орУжие и с неквалифицирани льотчици, като камикадзета и бостански “плашила”, за да “плашат” гаргите ,докато прелитат в параден “боен строй” над парадните им геЙнеральи , като бокоТИКВАТА и зИльоната фатмашка решетникова ТИКВА реZZилЬдента лумПень РАБевЬ!
А в този случай с катастрофата с учебният самолет , то при всяко авиошоу , с изпълнение на висш пилотаж се случват такива неща. Дори и с най-подготвените летци и с нови самолети!!! За съжаление!
От видеокадрите се вижда , че учебният самолет доста забавя скоростта при маневрата,и то при малка височина!
А в авиацията, особено за летците важи едно “древно правило”: – скоростта е здраве, но височината е живот!
Но заради антинатовският саботаж ,след ОДС сега положението в армията е такова!
Ако бяха взели Ф-16 преди 20 години, при влизането в НАТО, сега щяхме да имаме подготвени летци по натовски стандарти и с натовски самолети, подготвени и боеспособни , въоръжени с натовски оръжие и ракети!!!
А сега щяхме да сме готови за най-новите стелт самолети Ф-35 , заедно с Румъния и Полша, които вече си имат Ф-16 с готови натовски пилоти и самолети и оръжия за тях! А ние – НЕ! И причината е в двамата бутафорни геЙнеральи бокоТИКВАТА и зИльоната фатмашка решетникова ТИКВА реZZилЬдента лумПень РАБевЬ, които се караха , кой да прибере рушветите от купуването на новите самолети в продължение на много години, което забави всичко, и сега няма нито нови самолети, нито пилоти, нито оръжия за тях, а само сАвецкияТь скрапЬ в ръждивите складове на БНА!
Както е навсякъде в целият задунайски колониален бандитустанЬ НРБь, а не само в “армията” им , и желанието на неграмотният им сводник дИбилянЬ праССеевскиЙ да стане международен магнитски контрабандист на савецки оръжия , още откакто фалира КТБ!
Одите на хуйло ви!