Снимка, която претендира да показва пленени от “Хузбуллах” израелски военни в Южен Ливан, се превръща в учебна илюстрация за разпознаване на лъжите, произведени от изкуствения интелект.
Анализаторите, разбиращи от тази материя, обръщат внимание на факта, че пръстите на уж пленените израелци, са съзнателно замъглени. Както и физиономиите на предполагаемите “герои” от “Хизбуллах”, които и без това са с маски.
Защо? Защото изкуственият интелект (все още) има проблем с автентичното изобразяване на пръсти и физиономии.
Освен това “гигантските” на ръст “пленници” не се връзват като мащаб в общата картинка.
Не съм специалист по горната тема, но мога да споделя друго, за което не е нужно си експерт. Достатъчно е да поназнайваш как работи тази долна пропаганда.
Ако наистина имаше цели четирима здрави, прави, огромни на ръст и прекрасни като илюстрация за целта на антисемитската пропаганда еврейски пленници, те щяха да бъдат показани не в гръб, а с лицата им. И с имената им, които биха изтръгнали. Вероятно щяха да ги карат да декламират продиктуван под дулата на оръжията текст. Вместо това ни показват едни гърбове. И то на явно супер яки мъжаги, каквито изглеждат вкупом еврейските врагове в очите на фалшификаторите.
Един единствен пленен израелски войник при акция на ХАМАС, отвлечен от Израел в тунелите на смъртта, беше дълги години обект на преговори за освобождаването му. В крайна сметка беше разменен срещу безчислено количество терористи, освободени от от израелски затвори. Сред тях беше самият Яхия Синуар, пуснат да си тръгне като герой.
Ако имаше грам истина в горната снимка, тя би била пропагандно взривоопасна.
“Относително” добрата новина е, че злосторниците, за които се твърди, че винаги са една крачка напред, не проявяват достатъчно интелект, за да заблудят света с техните фалшификации. И друг път съм писал за това във връзка с Газа, но сега просто този факт се потвърждава.
Измислени палестински деца, на които много им личи “извънземния” произход, биват използвани за печелене на симпатии сред лековерните.
Яхия Синуар бе разменен след като израелците го излекуваха от тумор в мозъка, но КГБ метастазите на терора се лекуват само по израелски (https://faktor.bg/bg/articles/petak-13-general-pachepa-kgb-i-andropov-sazdadoha-osnovite-na-islyamskiya-terorizam)
– русия е майстор в подмяната – тук подмениха ЕКЗАРХИЙСКА БЪЛГАРИЯ с графигнатиевската и още я влачим тая пранга, която ни разяжда – всеки народ има своята руска пранга – майстори са на подмяната на образа в огледалото , който показват на света , с който самите нейни жертви са убедени, че се разпознават като палестинците . . .
Да се фалшифицират фотографии не е нищо ново. Фотографията е мощно оръжие на пропагандата. David King e издал цяла книга-албум за фалшификациите във фотографията по време на Сталин(The Commissar Vanishes
The Falsification of Photographs and Art in Stalin’s Russia, книгата между другото ми е настолно четиво) В днешно време е дори по-лесно да се фалшифицира фотография, отколкото по време на Сталин. Последният човек ще съм, който оправдава избиването на деца. Но КОЙ започна тази престъпна война?! Чисто риторичен въпрос. Между другото Хизбула има късмет, че от Втората световна война разбиранията(поне на цивилизованите държави, в които Русия не влиза) как трябва да се води война са се променили. Защото, ако не беше така и начело на въоръжените сили на Израел, стоеше човек като Къртис Лемей, Газа вече щеше да е изравнена със земята. За тези, които не знаят: идеята за атака с напалмови бомби над Токио(тогава градът е бил в голямата си част дървен) е на Къртис Лемей. Крайният резултат е, че между двата унищожени града-Токио и Нагасаки-няма НИКАКВА визуална разлика.
ВСУ не вземат пленници от 155 бригада на морската пехота на Тихоокеански флот поради това че нейни войници разстреляха 9 пленени украински бойци:
https://t.me/ButusovPlus/14385?single
https://youtu.be/o5Xkf8sOR90?si=eTbqHzHUnQt8U0Pk
Видеото по-горе разкрива възможностите на изкуствения интелект. Впечатляващи са.
По-добро копие на фалшификата: https://ibb.co/HntWr93
Лявото стъпало на най-левия “воиник” изглежда неестествено голямо и сякаш вкопано в земята.