14.07.2013 Посолството на Франция в София
Френският посланик у нас Филип Отие няма да получи орден “Стара планина” I-ва степен, преди да напусне София в края на мандата си. По традиция отличието се дава на всички ръководители на чуждестранни дипломатически мисии в България.
Отие приключва мандата си в България и заминава за Париж в края на седмицата. Той обаче няма да присъства на традиционна церемония в президентството за връчване на орден “Стара планина”, който по протокол се дава на всички отиващи си посланици.
Процедурно, инициативата за ордена идва от външния министър на България, който предлага решение на Министерския съвет за указ на президента за награждаването. Такова до момента няма според електронната система за правна информация на правителството.
За момента от външното ни министерство отказват коментар по въпроса, информира още БНР.
През юли, в началото на протестите срещу назначението на Делян Пеевски за директор на ДАНС, френският посланик Филип Отие написа критично писмо заедно с германския му колега Матиас Хьопфнер, в което призова правителството да чуе гражданското общество.
На дипломатически език невръчването на ордена е демонстрация на политическо недоволство на правителството срещу съответния посланик.
Но това не е първият конфликт с представител на Франция. Предшественикът на Филип Отие също не получи ордена си в София. Указът за него беше подписан, но бившият президент Герги Първанов не покани посланк Етиен Дьо Понсен да му го връчи на “Дондуков” 2. В крайна сметка държавното отличие беше връчено на посланик Понсен постфактум на скромно тържество в българското посолство.( КРОСС)
Към тази информация за небивалата твърдост на меката ни ( по доста по-важни въпроси от международен характер) проруска дипломация, добавям едно предложение:щом официалната власт в София държи да „накаже” по този начин Франция в лицето на нейния посланик, лишавайки го от „Стара планина”, нека млада България, представена от протестиращите срещу същата тази власт, да изпратят посланик Филип Отие с аплодисменти.
Сигурен съм, че орденът„млада България” в този смисъл ще му отива много повече от съмнителното отличие, което толкова девалвира след като бе раздадено от др. Георги Първано на всякакви негови другари през 10 годишното му царуване ( а именно той даде пример да бъде „наказвана” Франция заради критиките на предишния посланик Етиен дьо Понсен).
И накрая: забележете, външното ни министерство, чиято работа е да се занимава с външна политика, реагира с партийна обида на един посланик за това, че открито е изразил мнението на своята държава с искане за повече демокрация в България!
Така държавите, които се зъбят в момента на Франция, станаха две: Сирия на Башар Асад ( който заплаши във вестникарско интервю вчера Франция с последици за двустранните отношения заради позицията й) и нашата проруска губерния.
Личната позиция на Вигенин в това отношение е особено жалка. След упреците за намеса във вътрешните работи на България той се опита да смекчи тона спрямо писмото на посланиците на Германия и Франция и дори стигна до прозрението, че всъщност то съдържало същото, което искала и правителството тук. Някой “батко” обаче му е наредил друго сега и той козирува покорно.
Р.S. На 14 юли съпругата ми изпя химна на Франция ( на Европа и на България) на приема във френското посолство по случай националния празник на страната. Говорих с посланик Отие относно факта, че някои управляващи бяха поискали той да бъде отзован ( практически седмици, преди да му приключи мандата).
Няма да нарушавам неписаните правила, поради което няма да го цитирам. Ако можех, бих прикрепил към текста си само усмивката му, но дори и да беше постижимо, тя едва ли щеше да каже нещо на озъбените в своята изолация пред западните съюзници днешни управляващи, които правят всичко възможно тази изолация да се задълбочи.
Не че познавам много чужди посланици (всъщност ни един), но си мисля, че грубо казано Отие ще си го премести в другия крачол. (Между другото, когато някой ден имаме държавен глава като за света, непременно трябва да отмени този орден и да го замени с друг).
Малко е смешно, когато изразяваш мижаво величие чрез една изхабена и опорочена символика. Това не кара една малка (във всяко отношение) България да изглежда по-голяма, напротив, кара я да изглежда още по-мижава и недорасла.
Ако Орешарски беше премиер на място, а правителството – изградено от държавници, струва ми се не би хокало дипломатично посланика дори и пак да поддържаше твърдия курс на затваряне на очите пред протестите. Би му благодарило за загрижеността за българската демокрация, би го уверило, че прави всичко възможно да влезе в диалог с протестиращите, би му напомнило за подобни случаи във Франция и пр. Накрая ще си му връчи ордена както си му е реда, пък после пак ще си прави каквото си е решило.
Само че Орешарски очевидно няма качества на политик, колкото и добър експерт да е. БСП от диалозите с червени бабички, спорове с простовати гербаджии и козируване на Москва, като че ли е загубила всякакво чувство за западна дипломация и държавно поведение.
Та дори и случаят със Сирия, когато не осъдиха остро атаката на цивилно население с химическо оръжие е показателен що за правителство и президент си имаме в момента.
Хора, които са се вглъбили в политически боричкания – вътрешни и външни и не виждат нищо извън собствения си тепих. Бойко Борисов се е учил навремето от такива като тях, сега те демонстрират, че са се учили от Бойко, ама и едните и другите хем им е калпав учителя, хем калпаво се учат от него. Какво ще стане от цялото това криво взаимно учене между бивши висши и нисши червени партийци не ми се мисли…
Силно се надявам при следващите избори да ги изметем, иначе най-добре ще е да се измитаме докато можем…
N.P. frenskijat poslanik se e usmihnal… Budete siguren, g-n Indjev, che usmivkata mu e zabeljazana, ot KOGOTO TRJABVA. V skobi-pomnite li KOJTO TRJABVA, KOJTO RESHAVA i t.n. Ne gi zabravjajte ili podzenjavajte. Usmihnal se e kakto podobava na Poslanik na Velika Durzhava.
Ne, ne trjabva da GI podzenjavame-onezi, koito otchitat, gledat, slushat i predavat natatak, t.e. KADETO TRJABVA.
N.P. anglijskijat poslanik na Nejno Velichestvo se prisaedeni kam NEpoluchavastite. Ne mislja, che tova njama da ima posledizi vav vunshno-politicheski plan. Vreme e EU i Evropa da svali naochnizite i naushnizite i se sabudi.
P.S. Vuzmozjno e NEdadenite otlichija da zakichat gurdite na Misho Sha i g-n Petnoto. Ne sa N.P., no bi bilo …logichno spored absurdnata logika, v absurda, v kojto sme prinudeni da zhiveem.
От мен едно голямо БЛАГОДАРЯ на Негово превъзходителство френския посланик Филип Отие.
Хайде да не драматизираме. Френският посланик и немският му колега се намесиха във вътрешните работи на страна, която не е нито френска, нито немска провинция. Доколкото знам. Нямало да му дадат орден. Голяма работа. И на други след него вероятно няма да дадат.Може би това е по- правилната позиция.
Да не говорим, че всички ДОБРЕ знаем какво ще стане, ако български посланик се намеси с ” приятелско мнение и подкрепа” по вътрешен въпрос за Франция или Германия. Ще си изметат столицата с него и ще го изхвърлят. Така че хайде стига ненужни драми.
Браво на Иво че извади кирливи ризи на един червен парцал. Благодарността на хилядите българи, които виждат от Франция поддръжка е много по-голям орден. Той носи надеждите на хората, които мислят за бъдещето на своите деца. А за Вигенин няма съмнение, че не представлява мнението на българите. Той само чупи усилено гърба си, за да се хареса на своите кукловоди. А те както винаги ще го хвърлят на боклука, както често го правят с тези, които като им свършат работата, не са им нужни.
Извинете, но по-късното публикуване на снимката към статията май е повредило дотогава поместените коментари (изчезнали са).
Дали могат да възкръснат (не че са важни колкото статията, де)?
Напълно одобрявам достойното поведение на Външния ни министър! Изказването на френския дипломат бе скандална намеса във вътрешните работи на България. Още повече, че Франция е западната демокрациия допринесла най-много за неизброимите страдания на българския народ. Спомнете си за Ньойския договор! Денят на неговото подписване е втората (след “девети септември”) най-черна дата в новата българска история. Франция бе една от западните демокрации, която в нито един момент не заклейми безпрецедентните комунистически репресии в България и нито веднъж не подкрепи Общобългарската антикомунистическа съпротива. Тогава за какви заслуги този френски дипломат ще получи български орден?
След като съм обиколил целия свят като нещастен пътник бих споделил че, винаги съм разбирал френското присъствие. Жалко че това бе заменено с Руско такова в България, жалко за Френската школа която бе основополагаш камък в Българската култура. Пак ще възразите за репарациите в златни левове за Франция, а, златните левове, репарации за СССР?
Подобно поведение е жалко и лишено от всякакво достойнство. Хората, които явно и скрито стоят начело на държавата ни, са свирепо тъпи хора. Зад това поведение прозират провинциални комплекси и комплексите на ниско културния и слабо образования човек, които винаги водят след себе си реваншизъм, омраза, отмъстителност. От друга страна, това поведение не ме учудва – тези хора управляват с омраза и реваншизъм вече близо 100 дни и няма да се спрат пред нищо. А на горепишещата Мария П. ще кажа, че хипотезата й е нелепа и тя е невъзможна. Никога една България – чрез посланика си или по друг начин – не можа да учи на демокрация Франция, която от 18 век воюва за демокрацията си, нито пък една Германия, която намери сили да се извини на света, направи го с достойнство и в момента е сред най-толерантните нации в света. Иначе казано – Германия и Франция някакси са си заслужили правото да говорят за демокрация и да ни поучават. Още повече че няколко хиляди наши сънанордници в момента живеят в тези страни и живеят благодарение на социалните помощи, които тези държави им осигуряват.
Г-н Инджев, пуснах този коментар под друга статия, но го пускам и тук. Мисля, че си заслужава.
Ужасът на потресените и свеж въздух за протестите: http://radiotangra.com/read.php?id=22148
И това май е само началото!
И все пак позорният договор, подписан в градчето Ньой под диктата на Франция, донесе на българите неизброими беди. Ще ни се извини ли някога Франция? Вероятно не! Вместо това френски дипломат нахално се намесва в българските междупартийни борби. А къде беше този френски демократ, когато Пожарникарят унижаваше бълтарската нация и управляваше страната като едноличен диктатор?
Лакмусът, заложен от автора, отново сработи и ето – появиха се самоотвержени, горди и достойни защитници на безумната самоизолационна външна политика на България. Ами не е ли по-добре направо да гоним такива “лошо” проявили се във вътрешната ни политика посланици – соросоиди? И изобщо имат право западняците да ни учат на демокрация, когато никъде при тях си нямат такъв величествен и красноречив монумент на съветската армия-победителка? Да споменавам ли, че ние в България почти нямаме селище без паметник, напомнящ за братската червеноармейска помощ в утвърждаването на най-великата и най-демократична от всички демокрации – СТАЛИНСКАТА?
Пращам Ви линк на изказването на Негово превъзходителство английския посланик Джонатан Алън
Ето още един демократ който не иска орден Стара планина.Снощи благодарение на това изказване спах спокойно.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/09/03/2133878_poslanie_za_obnovlenie_i_reforma/
Вече станахме три Марии!Добавям и Ана ,за разлика от другите!
Драгулев, не се бъркай, където не ти е работа! Одобреното напълно от теб “достойно” поведение на външния ни министър е дипломатически гаф и един от поредните гафове на това правителство, което претендира за “експертност”. В това се и крие смисълът на публикациите по темата. Целта е да се показват гафовете на управлението ни. Езикът на дипломацията е за професионалисти и Вигенин с това си поведение само показва на, че не е такъв. Прочети второто изречение от репортажа:
“По традиция отличието се дава на всички ръководители на чуждестранни дипломатически мисии в България.”
В дипломацията няма сантименти и затова не е за всеки.
“На ти си кокълчетата, дай си ми кукличките” са нещо, което да си говорите ти и Вигенин на чашка. И за това ни е дереджето такова, защото цялата работа у нас се върши от “професионалисти”, като теб и Вигенин.
МАРИЯ П.,знам че за вас най-правилно е руският пасол да си изрази(издиктува заповедите от господарят ти Путин) “мнението”. Но той не действа така, той е от школата на КГБ, а там “мнения” не изразяват!
@ Г-н Драгулев,
Прав сте напълно в оценката си за зловредната роля на Франция в новата българска история. Кремълската марионетка Вигенин обаче не заслужава възхищението на ерудит, мислещ човек и патриот като Вас. За себе си мога да споделя кратко и откровено- обожавам френската култура – ненавиждам френската политика.Не само заради огромните злини, които е нанесла на България.Цялото лицемерие, което е неизменен стандарт на френския политически живот, мегаломанията, издевателството над победените и т.н. сме го изпитали на гърба си и ние. Но френският размах е много по-голям. Идиотските идеи на салонната френска левица от кафенетата на Сена зареждаха главите на фанатици като Баадер-Майнхоф и Пол Пот. И можеше ли Хелмут Кол например да бъде канцлер на ФРГ, ако преди 1945 е бил ръководител на Хитлерюгенд? Разбира се, не! А беше ли бившият младежки ръководител на фашистката комсомолска организация на режима на маршал Петен във Виши френски президент-социалист? Беше и името му е Франсоа Митеран. Колко фашистки министри на Петен си преместиха креслата в правителството на Де Гол? 4-ма! И защо изобщо Франция- колаборант на Хитлер и точен изпълнител на директивите за Холокста- се смята за страна-победител във 2 световна война с трите файтона хора, които събира Де Гол- не знам! Да оставим постоянното разбиване на евроатлантическото единство с антиамериканските пози на Де Гол. Че и прочутата закуска на Митеран просто легитимира като “лица на съпротивата” срещу комунизма група, съставена от 96% червени ченгета, а не личности като Илия Минев!
Въпреки това,когато Франция се прояви на равнището на собствената си сила, култура и авторитет, тя заслужава поклон и симпатия. Такъв е и случая с посланик Отие.
А защо го пишете “Вигенин”, когато той се доказа като “Вагинин”?
Благодаря на Стамбо за коментара му! Изцяло го споделям. Само за сведение: от дядо си помня един трофеен щик – байонет, един пръснат френски снаряд, а и други трофеи. Яли са ни попарата, затова са такива! Ще ги видим как ще прокопсат с атомните централи. От друга страна автори като Виктор Юго и Жул Верн са ме образовали. Чел съм ги още преди да тръгна на училище!
Но не съм франкофон, и като цяло отношението ми е леко пренебрежително. Чак да ги мразя – не, но ги възприемам много сериозно. Французи!
Към Здравка:
Защото нямам(е) разрешение от руския президент да използваме този плагиат на фамилното му име- авторските права трябва да се зачитат.
Изпуснал съм едно “не”. Не ги възприемам много сериозно. Извинявайте!
До септември 4, 2013, 10:09
Уважаеми господине или госпожо, няма НИКАКВО значение чий е ” пасол”- ът. Вероятно имате предвид посланикът? НЯМА значение дали е руски, френски, патагонски или американски. Има значение простичкият факт на елементарно зачитане на писани и неписани правила. В това число- дипломатически. Когато отида на гости, не казвам на домакините си как да си подреждат къщата и какъв цвят завеси да сложат. Защото това не е моя работа.
Разбира се, темата за Ньойският договор и за френските лицемерие, високомерие, мегаломания, шовинизъм и убеденост в собственото величие няма да ги подхващам. Безмислено е. В крайна сметка Франция е страната за която има ето този виц:
Попитали радио Ереван защо на Шан-з- Елизе има толкова красиви дървета с такива великолепни корони и радиото рекло:
– За да могат хитлеристите спокойно да маршируват на сянка.
Не ме интересува какво казал този или онзи посланик- от край време в България посланиците на определени страни са от идиот нагоре. В крайна сметка, слизам на терминал две по веднъж на две години. Това, което ме интересува е, че някакви хора в тази България си въобразяват, че някакви хора от някъде имат право да ни ” поучават”. Ти да видиш. Да вземат да поучават себе си. ` Щото в Париж има толкова фереджета, колкото и в Катар няма. И последно когато ми се наложи да премина френската столица в един петък, ми беше доста сложно.Заради молещите се по улици и тротоари. Така че франсетата да се погрижат за себе си. Първо. И после да дават акъл.
А, да не забравя. Идеята да се извинят за Ньой е добра. Но те няма да го направят и всички знаем защо.
Моля, всички коментиращи, които биха имали желание да се заяждат с мен и да си упражняват изказа за моя сметка да имат предвид, че все пак просто изразявам лично мнение. На което имам право. БЕЗ да обиждам и да засягам никого.
Разбира се, френската култура ми е близка на сърцето, но тя, за жалост, има малко общо с френската държава…Както, прочее, и руската, и американската…
И вместо да се занимавате с тоя посланик, обърнете внимание на нещо наистина важно. Като например къде сме ние в пъзела Сирия. И защо. Този въпрос ми се вижда доста по- съществен.
Ходя на протестите, но напълно подкрепям ненаграждаването на френския посланик. Ние българите не сме някакви подметки та ни поучават постоянно. Да е имал чувство за мярка, когато е приказвал !
Това, което разбрах, докато четях Мария П., е, че същата никога не е напускала Люлин. Ако някога е ходила до Париж, то е било през Люлин.
МАРИЯ П., кажете КАКВО(???) от казаното от френският посланик НЕ ви се нрави?
Той казва общоизвестни факти!
Уличете го в ЛЪЖА, ако лъже!
И щом като НЕ искате да ви обсъждат, и вие НЯМАТЕ право да обсъждате и интересувате от “пъзела” ви Сирия!
И те(сирийците) НЕ желаят да знаят , какво е вашето мнение за тях, още по-малко пък – как биха ви повлияли!
Не виждам нищо лошо в това, посланици на държави с демократични традиции да ни учат на демокрация, защото ние нямаме такива традиции и това до голяма степен е причина 24 години след падането на Берлинската стена Софийската още да не е паднала. Нека престанем с комплексите си и благодарим на посланиците за ангажимента и симпатията им към българските граждани, които искат да живеят в нормална държава. От западен посланик поне никога няма да чуем нагло изказване от рода на “България е нашият троянски кон…”.
Харесва ми идеята за алтернативен на компрометираната “Стара планина” орден за личности с истински принос към просперитета на България.
Моите уважения за това, което направи г-н Отие и честито за неполучаването на това “отличие”!
И друг път съм писала, че Гоце превърна този орден в нещо като българските “Златни малинки”.
Ето част от удостоените:
Благовест Сендов
Вежди Рашидов
Николай Тодовор (Кольо Ватмана)
Марко Ганчев
Петър Манджуков (същият!)
Тошо Тошев (същият!)
Стефан Данаилов
Димитри Иванов
Анжел Вагенщайн
Гиньо Ганев
“проф” Иван Славков
Дончо Цончев
Ахмед Доган
Желю Желев
Константин Тренчев
Желязко Христов
Павел Матев
Любомир Левчев
и т.н. Това са само от първия мадат. Нямам нерви да изписвам и останалите.
Сами разбирате, че на човек с малко по-високи изисквания никак не би му се искало да бъде в тази компанийка.
До Мария, септември 4, 2013, 17:29
Мисля, на чист български ПОМОЛИХ коментиращите да бъдат така добри и любезни да НЕ превръщат блога, който всички четем, в място на ЛИЧНИ коментари и ЛИЧНИ опити за уязвяване. Очевидно добрият тон и добрият български език не помагат. На моята съименница с хубавото име Мария- определено не помагат. Жалко.
Колкото до Люлин, страхувам се, че знам единствено къде е планината с това име. Да не говорим, че е проява на лош вкус и липса на възпитание коментирането на това кой, къде и кога е ходил или не е!
(към Стамбо) Никога не съм се възхищавал от Вигенин. Аз съм антикомунист и не мога да се възхищавам от комунисти! В настоящия случай написах, че “напълно одобрявам достойното поведение на Външния ни министър”. Става въпрос за поведението на Вигенин в разразилия се дипломатически скандал. Нищо друго! Порицавам празнодумството на френския дипломат, защото той застава на страната на една малка група хора. Оставката на правителството не е искане на българския народ! Протестите по жълтите павета имат една единствена цел – да върнат на власт Бойко Борисов! Ако те имаха за цел да прогонят комунистите от коридорите на властта, протестите щяха да започват и да завършват пред Паметника на Окунатора! Но протестиращите не смеят да минат покрай МОЧА, защото знаят, че Бойко Борисов е единият от тримата персонални виновници за този позор. Френският дипломат не може да не е знаял тези факти, когато е призовавал Правителството “да чуе гласа на гражданското общество”.
@ Г-н Петър Драгулев
Разбирам и споделям тезата Ви, не се съмнявам в антикомунистическите Ви убеждения, няма защо да декларирам, че и моите са същите. Винаги споровете за нюансите обикновено са по-силни, отколкото за цветовете.Прав сте,че стандартният дипломатически стил предполага други реакции. Само че случаите на намеса на дипломати във вътрешните работи на страните, в които са акредитирани- и то в името на по-висши ценности не са един и два. Посланикът на франкистка Испания в Будапеща-и то по заповед на “фашиста” Франко!- приютява в посолството стотици евреи и ги спасява от клането, което им готвят нилашите на Ференц Салаши.А Раул Валенберг? Както и да е, плюсовете в реакцията на Филип Отие са повече за антикомунистическа България.
@Петър Драгулев
Протестът НЕ ЦЕЛИ ВРЪЩАНЕТО на ББ на власт!
ББ е клонинг на БСП. Хитро, но не много умно изобретение на задкулисието. Пада БСП – идва ГЕРБ и обратното.
Потвърждение на думите ми е днешния ден: явно “такса кворум”, която Сидеров събира от БСП вече доста тежи на столетницата, та се наложи мафията да командирова ГЕРБ обратно в Парламента. И, разбира се да направи опит да оглави протеста.
Всуе…
Не мога да отрека, че на протеста присъстват и поддръжници на ГЕРБ, но това е свободна зона и там (при нас) може да дойде всеки.
Удобно е за застрашените от протеста да разпространяват митове за организираност, платеност, соросоидност и т.н. На тях винаги им е нужен враг за да консолидират оредяващите си поддръжници. Усещат, че са в безтегловност.
На тези, които подкрепят правителството (поне на искрените от тях) искам да кажа, че ние сме на площада и заради тях – като граждани. Рано или късно те ще загубят “девствеността” си и ще се запитат: защо след като “нашите” управляват 19 от 24-те години на прехода българите са най-бедните в Европа (с по-ниски заплати и пенсии дори от тези в Македония), а през същото това време партийните функционери от всички цветове и приближените им “бизнесмени” станаха приказно богати? Какво ще стане ако продължим така още 24 или 40 години? И др. под.
Време е да се каже истината: Същността на протеста е ОБЩЕСТВОТО срещу политическо-олигархичната мафия.
Не ГЕРБ срещу БСП, не Атака срещу ДПС, не сини срещу червени… Това приключи. Това вече е история. Взехме си поуката.
Време е да се освободим от шайката крадци, които се разпореждат с България като с бащиния.
Алтернативата е ПУТИНИЗАЦИЯ – шепа държавни феодали, държани на къса каишка от централната власт и милиони “поданици” като източник на материален и паричен ресурс (овце за стригане). Гледай Русия и мисли за България!
Алтернативата е толкова грозна, че по-добре да разрушим държавата, нежели да живеем по този начин.
МИСЛЕТЕ!
И НЕ ЗАСПИВАЙТЕ!
Г-н Драгулев, вашите убеждения са мъгла, в която не знам как сам се оправяте, но това си е ваш проблем. Ако наистина разбирате протестите като целящи да върнат ББ на власт, значи изобщо не сте ги разбрал. Няма и как да ги разберете ако чакате на Мая Манолова да ви ги разтълкува.
да се готви германския посланик… и като си помисля, че сред наградените е и лицето тодор батков…
Драгулев, ти и другите доморасли дървени философи, експерти на тема франция, къде ви чукаме, къде се пукате? каква намеса във вътрешните работи бе, товарищ? посланикът каза на мафиотите, че са мафиоти и подкрепи свободните хора. каква намеса виждаш тук? има намеса във вътрешните работи, но на мафията.
и какъв антикомунист си щом не искаш оставката на комунистите? нещо си се объркал.
Към Мария П-бихте ли ни обяснили как точно е “проява на лош вкус и липса на възпитание коментирането на това кой, къде и кога е ходил или не е”?
Най-много ги обичам госпожиците които ни учат на “класа” от Люлин.
Поздравления за г-н Инджев! Прекрасна статия както винаги!
Абсолютно подкрепям Игнатия!
И aз aбсолютно подкрепям Игнатия!
Съгласна съм и аз с Игнатия.Така е, но какъв е изходът? Така ли ще търпим и докога? Както са се окопали в измислените от тях закони, не виждам мирен изход. А от опит се знае, че не им мига окото да ни пометат – силата е в тях и даже ще си измислят провокация, за да се оправдаят пред света. Гнусна партия!
Уважаема Maria, септември 5, 2013, 3:19,
не съм госпожица, а госпожа. И освен това съм два пъти доктор. Не питайте по какво, не е Ваша работа. За хора като Вас правилното обръщение към мен е само това- докторе.
На класа никой никого не може да научи, Maria- класата не се придобива. Тя е по рождение.Или я имаш, или не. Просто е. И обикновено очевидно. Както наличието на класа, така и липсата й.
И за да отговоря на въпроса Ви- проява на лош вкус и клюкарски манталитет е да коментирате ПУБЛИЧНО кой къде кога и дали е ходил. Особено при положение, че не познавате съответният човек. И при положение, че коментираме в блог, а не в жълт сайт. Желая Ви приятна вечер.
До Мария П- Г-це, не няма да ви попитам по “какво сте два пъти доктор”; коментарът ви ми отговори на всички евентуални въпроси които бих имала, включително и що е това Люлинска мома родена с класа.(предполагам че имате предвид придобиването на 2 докторски степени, но като ви чета изразите ми е ясно че не сте ги виждали и през крив макарон). Толкова сте нещастна и смешна че не мога да спра да се хиля 5 минути. Cheers! 🙂