В ПОМОЩ НА МОН ПРИ ИЗУЧАВАНЕТО НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА КОМУНИЗМА В ДЕСЕТИ КЛАС

За да могат българските ученици да осъзнаят по-добре комунистическия геноцид в България е важно да знаят, че той е част от световния утопичен антихуманен експеримент, наричан с най-благовидни имена. Например “построяване на безкласово комунистическо общество”, “постигане на всеобщо равенство” и прочие безсмислици. И оставил след себе си – навсякъде, където е проведен – от Хавана до Владивосток – единствено хиляди и хиляди масови гробове и разруха, бедност и мизерия.

Ето какво пише Стефан Куртоа в “Черната книга на комунизма” /С. 1999, изд. “Прозорец”, 767 стр/:

“За какво ще стане дума, какви са тези престъпления?
Не е възможно изчерпателно да се посочат многобройните престъпления срещу морала, човешката цивилизация и националните култури, които съпътстват комунизма в цялата му история. Сталин разрушава стотици църкви в Москва, Чаушеску унищожава историческото сърце на Букуреш, за да издигне мегаломански сгради и булеварди; Пол Пот събаря камък по камък катедралата в Пномпен и оставя джунглата да погълне храмовете в Ангкор; по време на маоистката културна революция безценни съкровища са унищожени и изгорени от червените кхмери. Но колкото и да са страшни за засегнатите нации и цялото човечество тези разрушения от гледна точка на бъдещето, нищо не може да се сравни с масовите убийства на мъже, жени и деца!

Въпреки цифрите, които са приблизителни, занижени и изискват още множество уточнения, може да се направи равносметка, която дава представа за размерите на феномена и позволява да се проникне в сериозността на проблема:
– СССР – 20 милиона убити,
– Китай – 65 милиона убити,
– Виетнам – 1 милион убити,
– Северна Корея – 2 милиона убити,
– Камбоджа – 2 милиона убити,
– Източна Европа – 1 милион убити,
– Латинска Америка – 150 хиляди убити,
– Африка – 1 милион и 700 хиляди убити,
– Афганистан – 1 милион и 500 хиляди убити,
– международно комунистическо движение и комунистически партии, които не са власт – десетки хиляди убити.
Общата сума се доближава 100 милиона убити.” /стр. 9/

“Разкулачването от 1930-1932г., проведено от Сталин, всъщност е разширено повторение на разказачването, а според пропагандата на режима то е обикновено “унищожаване на кулаците като класа”. /Което се повтаря и тук при колективизацията на земята след окупацията на България от Червената армия през септ. 1944 – б.м./ Кулаците, които се противопоставят на колективизацията, са разстреляни, останалите са депортирани заедно с жените, децата и старците. Не всички са избити директно, но тежката принудителна работа, на която са подложени в целините на Сибир и в Далечния север, не създава особено големи възможности за оцеляване.Стотици хиляди оставят живота си там. Големият глад в Украйна през 1932-1933, който всъщност е наказание заради съпротивата на селското население срещу колективизацията, за няколко месеца предизвиква смъртта на шест милиона души.
В този случай геноцидът “на класата” се приближава до геноцида “на расата”: смъртта на едно дете на украински кулак, подложено но глад от сталинския режим, има същата стойност, като смъртта на едно еврейско дете в гетото на Варшава, подложено на глад от нацисткия режим.”

“Може да се направи първична сметка на престъпленията:
– разстрел на десетки хиляди заложници и затворници без съд и клане на стотици хиляди разбунтували се работници и селяни в периода 1918-1922;
– глад през 1922, предизвикал смъртта на пет милиона души;
– ликвидиране и депортиране на донските казаци през 1920;
– унищожаване на десетки хиляди души в концентрационните лагери през 1918-1930;
– ликвидиране на повече от 690 хиляди души по време на голямата чистка през 1937-1938;
– депортиране на два милиона кулаци или набедени, че са такива, през 1930-1932;
– унищожаването чрез глад на шест милиона украинци през 1932-1933;
– депортирането на стотици хиляди поляци, украинци, балтийци, молдовци, бесарабци през 1939-1941 и през 1944-1945;
– депортирането на германците от поречието на Волга през 1941;
– депортиране и изоставяне на кримските татари през 1943;
– депортиране и изоставяне на произвола на чеченците през 1944;
– депортиране и изоставяне на ингушетите през 1944…” /стр. 13-14/.

Тези престъпления на комунизма трябва да знаят българските ученици,  а не в учебниците им да пише, че “при строителството на социализма са били допуснати известни грешки и деформации”, както пише днес!

Д-р Михаил Кръстев

 

ПОСЛЕСЛОВ: Има страни , в които горната статистика не е само въпрос на минало ( заклеймено или не). Например в съвременнен Китай то продължава и днес.http://www.extremecentrepoint.com/archives/6406

 

24_thumb

8 мнения за “В ПОМОЩ НА МОН ПРИ ИЗУЧАВАНЕТО НА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА КОМУНИЗМА В ДЕСЕТИ КЛАС”

  1. Числата и фактите в статията казват всичко за комунизма. Без епитети, без квалификации, без обяснения от типа на “такова беше времето”.
    И понеже в географски план “най-прогресивният и най-хуманният строй в историята на човечеството” започва с Хавана, ето репортаж от Виктор Шендерович за “Островът на НЕсвободата” днес. Мизерия, безперспективност, много условни рамки на соцморала, втренчване в “революционното” минало и…

    https://www.novayagazeta.ru/articles/2018/02/02/75329-che-uzhe-ne-tot

    По инициативата на СИЯ “Левче за Иво”

    https://ivo.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B8-%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B0/

  2. За България изучаването на комунизма няма да е ефектно и достоверно,ако не се изучава ВСВойна,в чийто период попада и Германо-Съветската Война,а в нея попада и Съветско-Българската Война.У нас не само че комунистите не искат да я изучават като реално станало събитие от ОСОБЕНА ВАЖНОСТ,но много хора и изследователи,които не са комунисти не я считат за важен фактор при комунизирането на страната.Проф.Келбечева например има поне една дузина изяви в медиите,но никога не говоари за Нотата на Съветското правителство от 05 септ. 1944г. ,нито за самата война,започнала на 08 септ. Все едно тези събития не съществуват. Изглежда силната комунистическа пропаганда,която днес се моделира и осъвременява е по-силна от обективните събития.Комунистическата пропаганада е пълна с клишета,каквото е тезата за т.нар. “Сталинизъм”.И не само това,много нормални хора са съпричастни с т.нар. “Борба срещу Сталинизма”,която се води от комунистите.И волю неволю,антикомунистите стават съпричастни с комунистите,радват се ,че те се “борят срещу Сталинизма”.И не допускат че това е една от комунистическите измами с цел да се оправдаят убийства и репресии.И е обвинен само един комунист -Сталин.Другите около него не са били “Сталинисти”.През 1953 военната върхушка начело с Ген-лейт.Никита Хрушчов ликвидира 7 възможно най-високопоставени служители от НКВД-КГБ,но се спира не осмия подред в списъка-Павел Судоплатов. А той е възможно най-големия убиец наред с Берия.него го осъждат на 15 години затвор и излиза чак през 1968г.След години,осъдените като “врагове на народа” пък са реабилитирани и вече не са “врагове”. И на всички тези идиотски гимнастики се намират нормални хора,които да вярват.
    Едно от най-силните съвремнни клишета е т.нар. “Европесйки избор на България”. Кой,кога и как е направил този избор,няма конкретна информация. И как е възможно да е направен такъв “избор”,селд като българския народ избра за държавен глава кристален комунист и Про-Руснак.А за вице-президента да не говорим.Има някаква магия,родена от комунистическата мърсотия.И на каъв фон е напрвен “Европейския избор”???? На фона на държавно преклонение през символа на съветската окупация-мултипликационния Альош.Що за избор е това…Какво ще изучават учениците и студентите дявол да го вземе…

  3. Браво на Г-н Грънчаров-изключително обективен материал и без всевъзможни лирически отклонения ,без ялова фразеология и клишета.Поздравления към този достоен българин!

  4. @ANTIKOMUNIST

    Evropejskiqt izbor na Bulgaria = SINQTA IDEQ.
    Pone v moite sedesarski/ANTIKOMUNISTi4eski sredi vinagi e bilo taka 😉

  5. И кой е предложил този избор и на кого. И бъдете любезна, комунистите участвалинлинса в процеса на избора. Без тях не може да мине нищо. И между другото цветни идеи и среди не са в състояние да правят каквито инда са избори. Избор се прави от държавата и държавните институции. Какъв е избора ка държавата, показва избора на президента. Нима Вие не знаете че Г- Румен Радев е комунист и служи на Русия. Що за “европейски избор”, след като Държавния глава е комунист.

  6. Kaквo мe интepecyва каквo ca иcкaли бaйтoшoви, кoгaтo цялa България бeшe cиня.

Leave a Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.